Takk det samme,HCGod jul Ove! Godt å la freden senke seg å være i mål på en måte ? Vil jo tro det. Kos deg i bula på loftet og ha en glitrende jul !
Takk prøver så godt jeg kanVoldsomt til juleønsker i denne tråden. Men God Jul igjen, da Ove! Og pass på ryggen:
Det får stå sin prøve! God julDu har en liten jobb å gjøre med stjernen!
Det har nemlig jeg også. Må heves noen cm. Men skal jeg gjøre det, må jeg klippe toppen av treet for å få plass under taket.
Det samme til deg og kvinnen ha en nydelig julEn god jul ønskes til deg og dine Ove. Ta livet med ro, og spis deg mett ;-)
Ser nesten sånn utPent! vært grei i år skjønner jeg
Ja den gleder jeg meg sinnsykt til,Viktoria og Linda ogsåFlotte gaver
Phil Colins i Hyde Park i juni må bli en flott opplevelse.
ser sånn ut ja selv fikk jeg penger til nye høyttalere av slekta så ble en bra jul her også livet er ikke så verst..Ser nesten sånn utPent! vært grei i år skjønner jeg
Mye flott som har kommet inn i Evohulen i år,så jeg har kanskje vært sånn passe grei da
O
Ja det må jeg si!!!gratulerer!ser sånn ut ja selv fikk jeg penger til nye høyttalere av slekta så ble en bra jul her også livet er ikke så verst..Ser nesten sånn utPent! vært grei i år skjønner jeg
Mye flott som har kommet inn i Evohulen i år,så jeg har kanskje vært sånn passe grei da
O
For noen gjør det nok det. Men jeg skjønner ikke hvorfor slike drikker alltid skal være så søte. Kullsyre er da ikke så surt at man må lasse på med sukker eller aspartam.Funker fint det også
Ikke glem at alkohol er utvunnet fra sukker og gjær og jo høyere alkoholprosent, jo høyere kaloriinnhold.For noen gjør det nok det. Men jeg skjønner ikke hvorfor slike drikker alltid skal være så søte. Kullsyre er da ikke så surt at man må lasse på med sukker eller aspartam.Funker fint det også
Var visst litt off topic dette her. Beklager. Uansett: Kos dere nå i jula og ikke tenk på magen, og heller ikke at ht skal spilles inn osv osv.
Det er itte meninga at en skar drekke like mye ta dæ som er så stært da ma.Ikke glem at alkohol er utvunnet fra sukker og gjær og jo høyere alkoholprosent, jo høyere kaloriinnhold.For noen gjør det nok det. Men jeg skjønner ikke hvorfor slike drikker alltid skal være så søte. Kullsyre er da ikke så surt at man må lasse på med sukker eller aspartam.Funker fint det også
Var visst litt off topic dette her. Beklager. Uansett: Kos dere nå i jula og ikke tenk på magen, og heller ikke at ht skal spilles inn osv osv.
Alt er fint her,hatt besøk av Lassemann,Lagga og eddie1 i dag så det har vært kosHællæ Evo 2. Hvordan går det med deg? Stille her inne. Håper alt er bra og på stell