Takk selv,spiller Joe Walsh her nå.Takk for besøket, EVO. Alltid hyggelig.
Spiller Leonard Cohen i kveld Takk for handelen..
J
Eller barnehagebarn... noe som kanskje er en mer passende beskrivelse av oss.Kommer jeg, bare det ikke er en slik en. Da venter vel både skinncaps og bar overkropp
Vis vedlegget 482018
Så jo veldi bra ut det derGodt å se du koser deg med Vinyl Ove, her er japsene i full gang med å dekode 0 og 1 til no analoge greier
Vis vedlegget 482020
Den der hopper vi elegant over jaKommer jeg, bare det ikke er en slik en. Da venter vel både skinncaps og bar overkropp
Vis vedlegget 482018
Du bor jo 60 000km unnaMissliker disse vinyltreffene deres... jeg får aldri delta
Ja kan jo ikke noe for at dere skal bo neddi det der snøhølet...Du bor jo 60 000km unnaMissliker disse vinyltreffene deres... jeg får aldri delta
O
Ja det er digg det,KSmart å ha muligheten av å ha god tilgang fra baksiden O. Det gjør slike ting så mye enklere. Nydelig pre!
Bedre at du flytter ned til snøhølet enn at vi flytter opp til klippfisk landetJa kan jo ikke noe for at dere skal bo neddi det der snøhølet...Du bor jo 60 000km unnaMissliker disse vinyltreffene deres... jeg får aldri delta
O
Helt klart. ;DJa det er digg det,KSmart å ha muligheten av å ha god tilgang fra baksiden O. Det gjør slike ting så mye enklere. Nydelig pre!
Vet at ikke alle tror på kabler og andre tweak men det ser bøst ut i det minste
O
Som båtmann hadde du nok havnet i eldorado her oppe... lofoten by boat er magisktBedre at du flytter ned til snøhølet enn at vi flytter opp til klippfisk landetJa kan jo ikke noe for at dere skal bo neddi det der snøhølet...Du bor jo 60 000km unnaMissliker disse vinyltreffene deres... jeg får aldri delta
O
O
TvilerBøst blir det først etter at du smeller på med noe farget ledlys der bak
Tviler jeg ikke på,men mørke tia da mannSom båtmann hadde du nok havnet i eldorado her oppe... lofoten by boat er magisktBedre at du flytter ned til snøhølet enn at vi flytter opp til klippfisk landetJa kan jo ikke noe for at dere skal bo neddi det der snøhølet...
O
Det er ikke noe problem,får XLR dempere. De demper 10 db mellom pre og power da blir det stilleAt den ikke er støyfri med og med alt for høyt garn er merkelig (sier jeg som har trafodur i nesten alle hjørnene her). Utfra min svært begrensede kunnskap så er den en dårlig match til sluttrinnene da? Impedanse på bærtur? ???
«Absolutt» siktet altså ikke på at du er teit, men at gain kan justeres. ;DAbsolutt! Hold tunga rett I munn og gjør en ting av gangen.
Står ikke en dritt om det i brukermanualen.«Absolutt» siktet altså ikke på at du er teit, men at gain kan justeres. ;DAbsolutt! Hold tunga rett I munn og gjør en ting av gangen.
Du må vel gjøre det på PC vil jeg tro? Side 10 i User manual