Tenkte du kanskje ville gå på en smell visuelt vs Accuphase men det har du ikke,ser helt konge ut.Vis vedlegget 558791
Da står rørene og varmer seg opp til naboen(og kanskje Jorwed) kommer til Vin& vinyl kveld
O
Takk,ja lyden klager jeg ikke overTenkte du kanskje ville gå på en smell visuelt vs Accuphase men det har du ikke,ser helt konge ut.Vis vedlegget 558791
Da står rørene og varmer seg opp til naboen(og kanskje Jorwed) kommer til Vin& vinyl kveld
O
Lyden regner jeg med du har hatt helt kontroll på,grattis og god helg
Takk,X Cell. Men!Godt å se de flotte blanke produktene istede for det gulna vintage opplegget som sto der
Grattis med flotte bokser og god lyd
Takk,og god helg til deg også.Tenkte du kanskje ville gå på en smell visuelt vs Accuphase men det har du ikke,ser helt konge ut.Vis vedlegget 558791
O
Lyden regner jeg med du har hatt helt kontroll på,grattis og god helg
Ja, og så skal du innom Pass før du er i mål med KaranTakk,X Cell. Men!Godt å se de flotte blanke produktene istede for det gulna vintage opplegget som sto der
Ikke noe galt med Accuphase!,det låter nok opp i mot det beste på markedet og hinsides flottere enn MI som ser ut som noe en har snekkret på kjøkkenbenken i forhold. Test det først om du ikke liker det så greit nok men det går MI en høy gang. Har prøvd MI preamp og det er ikke i nærheten av oppløsning/detaljer av Accuphase og det var den dyreste MI hadde i 2016/17. Men om du er MI fan så er det helt greit det ikke noe og si på det alle har vi våre preferanser. Jeg har prøvd veldig mye av det som er på markedet av high end utstyr og Accuphase og Luxman/ARC/Conrad Johnson er nok noe av det beste i min betalbare liga. Dette er min menig og jeg har ikke på langt nært hørt alt der ute
O
En gjetting uten noe sammenlignings grunnlag! Trur jeg att Pass lydsignatur er mellom ARC og Accuphase ca?Ja Pass er stas Karan tror jeg nesten jeg hopper over
O
Ja da må det jo låte braEn gjetting uten noe sammenlignings grunnlag! Trur jeg att Pass lydsignatur er mellom ARC og Accuphase ca?Ja Pass er stas Karan tror jeg nesten jeg hopper over
O
Helt ovetande om kvaliteten hos Karan?Ja Pass er stas Karan tror jeg nesten jeg hopper over
O
Jeg også,og så ser det hoggorm utHelt ovetande om kvaliteten hos Karan.Ja Pass er stas Karan tror jeg nesten jeg hopper over
O
Men innimellom hoggormene fant jeg en liten juvel. En sånn en trekantJeg også,og så ser det hoggorm utHelt ovetande om kvaliteten hos Karan.Ja Pass er stas Karan tror jeg nesten jeg hopper over
O
O
Takk for det opeth,det er litt jobb og male jaBra jobba! Dette er hobbyen med stor H.
Det var da svært... Nevnte da vitterlig ingenting om MI?Takk,X Cell. Men!Godt å se de flotte blanke produktene istede for det gulna vintage opplegget som sto der
Ikke noe galt med Accuphase!,det låter nok opp i mot det beste på markedet og hinsides flottere enn MI som ser ut som noe en har snekkret på kjøkkenbenken i forhold. Test det først om du ikke liker det så greit nok men det går MI en høy gang. Har prøvd MI preamp og det er ikke i nærheten av oppløsning/detaljer av Accuphase og det var den dyreste MI hadde i 2016/17. Men om du er MI fan så er det helt greit det ikke noe og si på det alle har vi våre preferanser. Jeg har prøvd veldig mye av det som er på markedet av high end utstyr og Accuphase og Luxman/ARC/Conrad Johnson er nok noe av det beste i min betalbare liga. Dette er min menig og jeg har ikke på langt nært hørt alt der ute
O
Neida du gjorde ikke det,men det gulna vintage opplegget ser fortsatt bedre ut enn MI i mine øyne men vi har forskjellig smak og det er sånn det er detDet var da svært... Nevnte da vitterlig ingenting om MI?Takk,X Cell. Men!Godt å se de flotte blanke produktene istede for det gulna vintage opplegget som sto der
O
Men men..
Tenkte nøyaktig det sammeHm, må si at den ARC PH7 på børsen hadde passet veldig godt inn hos deg, gitt!
Har sett den men har ikke helt go’følelsen av ARC RIAA trinnene. En annen ting er at det bare har 1 inngang og jeg vil ha 2 da jeg skal ha en bøs vintage DD spiller ettervært.Hm, må si at den ARC PH7 på børsen hadde passet veldig godt inn hos deg, gitt!
Ferdig? Du må jo ha ny benk. Kan´ke ha den power´n stående midt på gulvet...så er det ferdig.
O
Kast ut TV-faenskapet.Ferdig? Du må jo ha ny benk. Kan´ke ha den power´n stående midt på gulvet...så er det ferdig.
O
TV blir blues, ferdig snakka!Kast ut TV-faenskapet.Ferdig? Du må jo ha ny benk. Kan´ke ha den power´n stående midt på gulvet...så er det ferdig.
O
TV er en vederstyggelighet i et anstendig stereoanlegg.
Kommer det ptbFerdig? Du må jo ha ny benk. Kan´ke ha den power´n stående midt på gulvet...så er det ferdig.
O
Kan jo være greit om man f.eks vil se en konsert-DVD daKast ut TV-faenskapet.
Lyden er nå en ting. For meg er det et prinsipp.Kan jo være greit om man f.eks vil se en konsert-DVD daKast ut TV-faenskapet.
Men - det hadde sikkert ikke skadet lyden om den var dekket med ei gardin eller noe.
Takk gunnerSer bra ut, Evomannen. Veldig flink, assa!
Jeg ville ha bekledd bakveggen på den nybygde hylla med noen dempeplater på ca 3 cm i, og evt malt over i passende farge. Helt diskret, tar lite plass og antagelig gunstig akustisk. Uansett, så lenge du putter ting og tang inn der, så er det bedre enn en naken vegg - en av de få gangene nakenhet ikke er helt bra!.
Ja det er fintSer du søker etter rack Ove, kan ikke bli så mye penere en dette imo rimelig er det også
mvh
Vis vedlegget 559056
bilde, loftet, du.
Njaaaa,er ikke helt fornøyd så vet ikke om det blir herbilde, loftet, du.