Evo III
Hertugen
Den har jeg på Vinyl og CDEt annet album fra Hine.
Vis vedlegget 568173
1982
...finner ikke denne på verken Tidal eller Spyttify.
Jeg har CD'n
O
Den har jeg på Vinyl og CDEt annet album fra Hine.
Vis vedlegget 568173
1982
...finner ikke denne på verken Tidal eller Spyttify.
Jeg har CD'n
Ut fra bildet trodde jeg han bare hadde en høyttaler som står på venstre side.Mulig du kan mokke litt på høyre høyttaler. Enten litt nærmere frontveggen el ut mot sidevegg. Bare en nudge...
Ja måtte selge den ene for å få rå til melk og brødUt fra bildet trodde jeg han bare hadde en høyttaler som står på venstre side.Mulig du kan mokke litt på høyre høyttaler. Enten litt nærmere frontveggen el ut mot sidevegg. Bare en nudge...
Skulle tatt seg utDet var da enda bra. Trodde først det hadde noe med damene på avataren å gjøre....
Greit å ha noe å pusle med Ove ble fint med snurra på egen hylle igjen.Vis vedlegget 568527
Venter bare på Jorwed så skal ampen få nye lyspærer på høyre VU meter . Loddebolten min har sett bedre dager.
Når vi er ferdige blir det en Øl og nye albumet til Robbie Robertson(takk bluesbreaker for tips). Ellers så går dagene i litt vinyl og streaming om hverandre må si jeg er happy med livet om dagen
O
Vi får krysse fingreneGodt å se at ting går i orden håper det snart går min vei også
mvh
Godt å høre du trives på tross av skruing på high-end stæsjet.. ..
Regner uansett med at du er klar for våren og båtpuss? Alle remedier liggende klare?
Vårpussen får vente litt,stæsjet er nå i orden så da kan jeg nyte musikken hater når ting ikke er 100%. Lyser litt mere på høyre side pga at pærene er nye men håper jeg kan overse det
O
Kanskje jevner det seg ut med tiden. Uansett godt å se at alt er i orden.Godt å høre du trives på tross av skruing på high-end stæsjet.. ..
Regner uansett med at du er klar for våren og båtpuss? Alle remedier liggende klare?
Vårpussen får vente litt,stæsjet er nå i orden så da kan jeg nyte musikken hater når ting ikke er 100%. Lyser litt mere på høyre side pga at pærene er nye men håper jeg kan overse det
O
Kanskje detKanskje jevner det seg ut med tiden. Uansett godt å se at alt er i orden.Godt å høre du trives på tross av skruing på high-end stæsjet.. ..
O
O
Før sommeren har begynt, mente du vel? Kan umulig tenke meg at du holder ut lenger enn noen uker til. Det finnes jo mye flott der ute.Mye snakk om dette på Facebook og her inne nå. (Nå må jeg vel bytte til en audiofil router snart også nå?).
At Dacen har alt og si og streameren ingenting er nok en myte. Tipper de dyre streamerene er på full fart inn i de Norske audiofile stuer. Tror nesten min Lumin U1 mini er byttet før sommeren er over
O
Blir Lumin da også bare en større modellFør sommeren har begynt, mente du vel? Kan umulig tenke meg at du holder ut lenger enn noen uker til. Det finnes jo mye flott der ute.Mye snakk om dette på Facebook og her inne nå. (Nå må jeg vel bytte til en audiofil router snart også nå?).
At Dacen har alt og si og streameren ingenting er nok en myte. Tipper de dyre streamerene er på full fart inn i de Norske audiofile stuer. Tror nesten min Lumin U1 mini er byttet før sommeren er over
O
Ja, du kan så si evo.. Hvorfor plage oss med så mye? Ulike perioder, men alltid denne destruktive undringen.. Jeg synes det blir stadig lettere å kose seg med musikk, og ikke knote med kabler, routere, Shakti sten osv osv. Livet er rett og slett for kort for "dum hifi"..Mye snakk om dette på Facebook og her inne nå. (Nå må jeg vel bytte til en audiofil router snart også nå?).
O
Ja du kan så si .Ja, du kan så si evo.. Hvorfor plage oss med så mye? Ulike perioder, men alltid denne destruktive undringen.. Jeg synes det blir stadig lettere å kose seg med musikk, og ikke knote med kabler, routere, Shakti sten osv osv. Livet er rett og slett for kort for "dum hifi"..Mye snakk om dette på Facebook og her inne nå. (Nå må jeg vel bytte til en audiofil router snart også nå?).
O
Siden du har roen så kan du nyte denne videoen uten å la deg friste.Ja du kan så si .Ja, du kan så si evo.. Hvorfor plage oss med så mye? Ulike perioder, men alltid denne destruktive undringen.. Jeg synes det blir stadig lettere å kose seg med musikk, og ikke knote med kabler, routere, Shakti sten osv osv. Livet er rett og slett for kort for "dum hifi"..Mye snakk om dette på Facebook og her inne nå. (Nå må jeg vel bytte til en audiofil router snart også nå?).
O
Føler jeg er ferdig med å knote,eneste jeg vurderer er å bytte til en Lumin med dac for og bli kvitt en boks . Men er egentlig fornøyd med dette oppsettet som det er. Litt rusk med REF 75 SE men nå er den 100% så da er det jo bare kozzz
O
Trur du allerede går å grunner på en T2 jeg..... En boks mindre og en velfungerende match mellom streamer og dac i en ogBlir Lumin da også bare en større modellFør sommeren har begynt, mente du vel? Kan umulig tenke meg at du holder ut lenger enn noen uker til. Det finnes jo mye flott der ute.Mye snakk om dette på Facebook og her inne nå. (Nå må jeg vel bytte til en audiofil router snart også nå?).
O
O
X1 må det bliTrur du allerede går å grunner på en T2 jeg..... En boks mindre og en velfungerende match mellom streamer og dac i en ogBlir Lumin da også bare en større modellFør sommeren har begynt, mente du vel? Kan umulig tenke meg at du holder ut lenger enn noen uker til. Det finnes jo mye flott der ute.Mye snakk om dette på Facebook og her inne nå. (Nå må jeg vel bytte til en audiofil router snart også nå?).
O
O
samme bowks??????????????????
gismo
Hørt i Warzawa:X1 må det bliTrur du allerede går å grunner på en T2 jeg..... En boks mindre og en velfungerende match mellom streamer og dac i en ogBlir Lumin da også bare en større modell
O
samme bowks������������������
gismo
O
Da er jeg ikke hjemmeHarru lysst på besøk i dag Ove? Skal til Ski igjen og regner med å vere ferdig sånn omtrent kl 13.15 om ting går slik det skal.
Den er god.Da er jeg ikke hjemmeHarru lysst på besøk i dag Ove? Skal til Ski igjen og regner med å vere ferdig sånn omtrent kl 13.15 om ting går slik det skal.
O
Det blir nok ikke X1 men en med dac blir detX1 må det bliTrur du allerede går å grunner på en T2 jeg..... En boks mindre og en velfungerende match mellom streamer og dac i en ogBlir Lumin da også bare en større modell
O
samme bowks������������������
gismo
O
De faller ganske langt bak Lumin lydmessig i mine ører.Synd du ikke likte PS audio. Mala kan gi ganske gode tilbud på Perfect Wave. Låter visst en god del bedre enn Junior-utgaven, ifølge Mala. 8)
Skjønner at du vet hva du vil ha, og det er jo godt.De faller ganske langt bak Lumin lydmessig i mine ører.Synd du ikke likte PS audio. Mala kan gi ganske gode tilbud på Perfect Wave. Låter visst en god del bedre enn Junior-utgaven, ifølge Mala. 8)
PS-Audio har bra forsterkere og Preamper men det ser jo mildt sakt dølt ut. Det skal litt til å oppgradere her nå prismessig så jeg får holde ut med det jeg har litt til
O
Vet hva jeg vil ha ja,men det koster masse pengerSkjønner at du vet hva du vil ha, og det er jo godt.De faller ganske langt bak Lumin lydmessig i mine ører.Synd du ikke likte PS audio. Mala kan gi ganske gode tilbud på Perfect Wave. Låter visst en god del bedre enn Junior-utgaven, ifølge Mala. 8)
PS-Audio har bra forsterkere og Preamper men det ser jo mildt sakt dølt ut. Det skal litt til å oppgradere her nå prismessig så jeg får holde ut med det jeg har litt til
O
Takk for det MDet går fort i slik en super tråd moro å følge deg Ove
mvh