Tiltredes. Ingen tvil.Kom litt seint inn......men ser jo at du MÅ ha dette Ove??????????????????
gismo
Tiltredes. Ingen tvil.Kom litt seint inn......men ser jo at du MÅ ha dette Ove??????????????????
gismo
Dere er for tregeTiltredes. Ingen tvil.Kom litt seint inn......men ser jo at du MŠha dette Ove������������������
gismo
TakkGratulerer. Har veldig sansen for mørkt treverk så jeg støtter beslutningen og en ting er hekt sikkert, trådstarter lider ikke av prokrastinering.
Det er fordi han nå har fått en privat interiørkonsulent som hjelper ham. Nå har jeg også funnet riktig farge til taket ditt Ove, så nå kan du bare kjøpe inn rull og dekkpapir, så kommer J og gjør jobben.Gratulerer. Har veldig sansen for mørkt treverk så jeg støtter beslutningen og en ting er hekt sikkert, trådstarter lider ikke av prokrastinering.
Jammen det ser jeg frem til .Det er fordi han nå har fått en privat interiørkonsulent som hjelper ham. Nå har jeg også funnet riktig farge til taket ditt Ove, så nå kan du bare kjøpe inn rull og dekkpapir, så kommer J og gjør jobben.Gratulerer. Har veldig sansen for mørkt treverk så jeg støtter beslutningen og en ting er hekt sikkert, trådstarter lider ikke av prokrastinering.
Ok, en helt ålreit, enkel fattigmannsversjon av dette, som er så hi-tech at NASA skal ha det ombord på den bemannede reisen til MarsHiver meg inn i diskusjonen litt seint men dette er det peneste jeg kan tenke meg billig er det også
mvh
Vis vedlegget 572553
Sikkert fint det der for halliker og annet fanteriOk, en helt ålreit, enkel fattigmannsversjon av dette, som er så hi-tech at NASA skal ha det ombord på den bemannede reisen til MarsHiver meg inn i diskusjonen litt seint men dette er det peneste jeg kan tenke meg billig er det også
mvh
Vis vedlegget 572553
Hmmmm..... herre Gud at det går anDere er for tregeTiltredes. Ingen tvil.Kom litt seint inn......men ser jo at du MÅ ha dette Ove������������������
gismo
Custom Design er i bestilling.
O
Takk da(under tvil) gismo??????Hmmmm..... herre Gud at det går an??????????????????????????????Dere er for tregeTiltredes. Ingen tvil.
O
Du må jo høre på erfarne «entusiaster med skylapper»...????????????
Men Grattis lell da??????????????????
gismo
Hehe..... Blir bra og lekkert detta da OveTakk da(under tvil) gismo������Hmmmm..... herre Gud at det går an������������������������������Dere er for tregeTiltredes. Ingen tvil.
O
Du må jo høre på erfarne «entusiaster med skylapper»...������������
Men Grattis lell da������������������
gismo
O
Tjæ vet ikke jeg...Tviler min venn tvilerTipper at VAG også ønsker at det skulle stått RS6 på den.2 Store feil med den bilen !
1 Det står BMW på den.
2 hvitt interiør.
Det skulle stått Audi RS6
Det skulle vært Sort interiør med rød søm .
Men særr det er en kul bil,ikke noe jeg hadde valgt men det er irrelevant
O
O
Audi ser jo 1000 ganger kulere ut og 0,3 sec betyr ikke myeTjæ vet ikke jeg...Tviler min venn tvilerTipper at VAG også ønsker at det skulle stått RS6 på den.2 Store feil med den bilen !
1 Det står BMW på den.
2 hvitt interiør.
Det skulle stått Audi RS6
Det skulle vært Sort interiør med rød søm .
Men særr det er en kul bil,ikke noe jeg hadde valgt men det er irrelevant
O
O
God dagen Ove den Denon Suten er den aktiv eller passiv? spennende sakVis vedlegget 573158
Over til noe langt kosligere,nemmlig musikk .
Tok bort Denon Step up i går og føler vel egentlig at jeg fint klarer med uten. Gold Note PH 10 klarer seg fint på egenhånd gøy å leke med litt riaa kurver og gain også .
O
Step up er passiv i motsetning til riaa som får tilført strøm.God dagen Ove den Denon Suten er den aktiv eller passiv? spennende sakOver til noe langt kosligere,nemmlig musikk .
Tok bort Denon Step up i går og føler vel egentlig at jeg fint klarer med uten. Gold Note PH 10 klarer seg fint på egenhånd gøy å leke med litt riaa kurver og gain også .
O
mvh
Takk for det Blusern, mente jeg hadde sett flere Suter som er aktive på bayen men det er sikkert bare måten de har skrevet det på Har lite eller ingenting erfaring med temaet.Step up er passiv i motsetning til riaa som får tilført strøm.God dagen Ove den Denon Suten er den aktiv eller passiv? spennende sakOver til noe langt kosligere,nemmlig musikk .
O
mvh
Les dette, og fordelene med step up.
https://www.henleyaudio.co.uk/step-up-transformers
Se det ja, da tok jeg ikke så mye feil Takk for oppklaringen jorwedFeks min gamle Accuphase c-7 var aktiv. Den blir da betegnet som Head-Amp Men ja, den har samme funksjon.
Step UP (SUT) er passiv
Head Amp er aktiv (krever strøm)
Begge er avhengige av en RIAA etter seg i signalkjeden. (Med MM/MI inngang. Eller en justerbar inngang )
Ikke megDenon lagt ut på torget og reservert ser jeg, skjønner jeg må følge bedre med i timen her
Her går det fort i svingeneDenon lagt ut på torget og reservert ser jeg, skjønner jeg må følge bedre med i timen her
Ja, det må jeg si altså. Har faktisk kikka så smått etter alternativer til SUT , og Denon utmerker seg med to innganger og forskjellig impedans. Men det går vel flere tog. Ortofon ST-7 selges til OK pris i Japan nå (nye) , men har kun en inngang.Her går det fort i svingeneDenon lagt ut på torget og reservert ser jeg, skjønner jeg må følge bedre med i timen her
O
Den jeg lurer på å kjøpeJa, det må jeg si altså. Har faktisk kikka så smått etter alternativer til SUT , og Denon utmerker seg med to innganger og forskjellig impedans. Men det går vel flere tog. Ortofon ST-7 selges til OK pris i Japan nå (nye) , men har kun en inngang.Her går det fort i svingeneDenon lagt ut på torget og reservert ser jeg, skjønner jeg må følge bedre med i timen her
O
Burde jo være bra match med Ortofon i alle fall , og den er jo ny . Denon kom vel i 1973 tror jeg.....Den jeg lurer på å kjøpeJa, det må jeg si altså. Har faktisk kikka så smått etter alternativer til SUT , og Denon utmerker seg med to innganger og forskjellig impedans. Men det går vel flere tog. Ortofon ST-7 selges til OK pris i Japan nå (nye) , men har kun en inngang.Her går det fort i svingeneDenon lagt ut på torget og reservert ser jeg, skjønner jeg må følge bedre med i timen her
O
O
Det var en grei liten sak rimelig var den ogsåDen jeg lurer på å kjøpeJa, det må jeg si altså. Har faktisk kikka så smått etter alternativer til SUT , og Denon utmerker seg med to innganger og forskjellig impedans. Men det går vel flere tog. Ortofon ST-7 selges til OK pris i Japan nå (nye) , men har kun en inngang.Her går det fort i svingeneDenon lagt ut på torget og reservert ser jeg, skjønner jeg må følge bedre med i timen her
O
O
Ja og jeg trenger bare 1 inngangBurde jo være bra match med Ortofon i alle fall , og den er jo ny . Denon kom vel i 1973 tror jeg.....Den jeg lurer på å kjøpeJa, det må jeg si altså. Har faktisk kikka så smått etter alternativer til SUT , og Denon utmerker seg med to innganger og forskjellig impedans. Men det går vel flere tog. Ortofon ST-7 selges til OK pris i Japan nå (nye) , men har kun en inngang.
O