Evo III
Hertugen
Nei,den låter helt fantastisk med Sara arm og Shiraz PU. Denne koster 182000kr med RIAA PU arm og speedbox og litt extra Som børste vekt og vater.Kan aldrig vara fel med en Xerxes.
O
Nei,den låter helt fantastisk med Sara arm og Shiraz PU. Denne koster 182000kr med RIAA PU arm og speedbox og litt extra Som børste vekt og vater.Kan aldrig vara fel med en Xerxes.
Får den i morgenGleder meg til bilder
Når for du spilleren du skal ha?
mvh: Espen L
Ja, med vekt på den siste r'en i bilder. Ett bilde er ikke nok. Gratulerer så masse.Gratulerer! Blir moro å lese om lytteinntrykk. Bilder er påkrevd.
Herlig. Greier du å prioritere mellom båt og anlegg til pinsen? Det skal bli veldig bra vær.Her er den oppe og spiller Vis vedlegget 639935
Njaaaa,litt forskjell er det joSe det ja der var den oppe og går. spiller den bedre en den andre du har stående?
mvh
Reiser ut i morgenHerlig. Greier du å prioritere mellom båt og anlegg til pinsen? Det skal bli veldig bra vær.
Jobb er noe man setter mest pris på når man har mistet den. Men da er det jo litt sent.Jobb er oppskrytt!
Kjøp deg 52/53 med de gode dacene og savnet stilner.Jeg sitter akkurat nå og lurer på hvorfor jeg kvittet meg med C50...
Dessverre så har jeg hvert "nødt" til å selge litt, men jeg angrer (nesten) hver gangTrodde ikke du solgte McIntosh utstyr du har jeg
O
Det lurte jeg også på,-den gang,Sant det du
Sitter nå og nyter Al Stewart på Xerxes,dette låter utrolig bra må jeg si. Skjønner ikke helt hvorfor jeg ikke beholdt den forige gang jeg hadde den
O
Jadajada jeg husker det blues.Det lurte jeg også på,-den gang,
men husker du sa noe slik som at det var for galt å ha en sånn fin, kostbar spiller stående da den var så lite brukt.
Som det blir påstått, så gjentar historien seg...
Joda den har vært her førTrodde det var en annen som gikk i ring.. . Har du ikke hatt denne spilleren før? Uansett, vanvittig flott spiller.
Har ikke heeeeelt bestemt meg for hvem av de som blir ennå,men først er det en helg på sjøen så får jeg gå i tenkeboxen neste ukeFull speed ahead, captain! Gratulerer
Ja,bra lyd i denne ogsåtakk for at du minte meg på denDen er jævli bra ja.
Jaggu har vi dethylla di har kommet til Oslo så det er stor kjangse for at den dukker opp i dagVi har vel allerede fastslått at du og jeg har spesielt god musikksmak.