MakkinTosken
Who, me?
Skakke du på sjøen i dag da?
Joda reiser kl 16 her i fra. Men Viktoria er hjemme til i morgen så du kan få hentet den om den dukker opp før 4 på postenSkakke du på sjøen i dag da?
Hørtes ikke feil ut Ove kos deg på sjøen nå som sommeren har kommetJoda reiser kl 16 her i fra. Men Viktoria er hjemme til i morgen så du kan få hentet den om den dukker opp før 4 på posten
O
Takk for det,FrankHørtes ikke feil ut Ove kos deg på sjøen nå som sommeren har kommet
mvh
Det kan dereStresser ikke, tar det etter helga... Har jeg ventet 2mnd kan jeg vente noen dager til... Dessuten skal jeg høre på platespellern. Men klart jeg og Victoria kan jo ta noen øl og høre på anlegget ditt uforstyrret mens du er på sjøen...
Ja du er ikke helt borte du hellerdu skal ikke starte lydlaug med jorwed, da?
langhus rundt og rundt audio society.
mulig jeg hiver meg på.
Takk,ja det ser bra ut i helgeningenog spore.Ha en fin helg på sjøen! >Ser ut til å bli godt vær
Ja du er ikke helt borte du heller
O
Næmmen det var jo über snilt av degtull + tøys.
jeg har hatt de samme høyttalerne i 8 år, byttet hovedamp tre ganger på de samme årene, platespiller tre ganger.
er jo en satt 90-åring ifht til dere gutta.
men jeg joiner klubben for å gi dere litt støtte!
Litt trist å reise i fra alt dette men Vis vedlegget 642615
Ja får kjøpe noen blå pærer i båtensikkert blålys å få tak på ute på sjøen også bare promillen blir høy nok.
Ja det har vært en flott helgGod pinse Ove, tipper du nyter finværet på vannet
Ja det er jo det minste man må ha i et møblert hjemWOW.. har du 2 vinyl rigger? :O.
Og 5-6 utgaver av samme album...Ja det er jo det minste man må ha i et møblert hjem
O
Setter pris på sympatien,gunner dette er tunge stunder. Aner jeg at du begynner å bli en gammel grinebiter?. Jeg kvier meg for å selge Acoustic og SME armen da jeg liker den komboen veldig godt. Men en av de må selges på etMitt hjerte brister når jeg hører hvordan du rives i biter av slike problemstillinger, Evo. Du får stå stormen ut, staute mann!
Grattis med Xerxes. Sinnssykt flott anlegg som pryder rommet nå.
Ellers er det alltid fascinerende å oppleve/hører/se på hvor mye som må legges ut for ørsmå forbedringer, om noen, og antagelig mest annerledes. Men Hey, dette er en hobby, ikke sant?! Kunne vært verre (egentlig ikke!).
Da er det bare å pøse på med minst 2 armer til pr platespiller, 4 pick-uper (+ noen i reserve) og Allnic 1500/EAR 324/Thrax/Luxmann RIAAer, meter på meter med svinedyre tonearm kabler, samt en 6-8 step-ups jeg setter øl på kjøla nå og venter i spenningJa det er jo det minste man må ha i et møblert hjem
O
Men i all verden, hva er det for slags ræl du har kjøpt degTakk og lov så er det bare plass til 1 pr spiller
O
Jammen jammen,jeg har jo 2 kværnerMen i all verden, hva er det for slags ræl du har kjøpt deg
Jeg har dessverre plass til en arm til på mi kvern
Skal prøve,kanskje 2 bensin v8ere hadde vært tingen i jolla får jo 2 nye 8,2 litere for prisen av mine brukte Yanmar dieslerPress nå ikke gassen så langt i bånn på jollen din at du igjen begynner å tenke på å selge platesamlingen
Ligg heller på svai du, slik at kronasjen hoper seg opp og du kan underholde oss gjennom høstenSkal prøve,kanskje 2 bensin v8ere hadde vært tingen i jolla får jo 2 nye 8,2 litere for prisen av mine brukte Yanmar diesler