Meget godt album det ja, jeg liker AP veldig godt. Marillion er også en gruppe jeg liker godt, de er hakket nærmere PF i mine ører,tidlig Genesis også. Musikken til Allan er jo mer variert en de andre, ligger ikke på en rett linje kan man si. Ser ikke så lyst ut med båt turer i følge yr.-Og vi nevner i fleng?
"I-Robot" er et godt album.
Ikke forundret over at du liker det.
God lyd, dessuten. Absolutt noe for hifi-folket.
Parsons var vel en av de første som forstod at lydkvalitet i seg sjøl er en viktig del av opplevelsen for en nisje i befolkningen.
Vis vedlegget 1038076
Som du vet var det Alan Parsons som skrudde lyden på DSOTM og Atom Heart Mother. I tillegg er det Hipgnosis / Torgersen som står for cover-art, så jeg mener jeg har mitt på det tørre, Mein Herr.
Håper du kommer deg ut med båten mange dager resten av sommeren, O.
Enjoying a small pussy, listening to some good music. Life could be worseLille pusen og jeg koser oss inne i dritt været. Streamer Tidal da jeg ikke orker å finne frem en plate🥱.
Vis vedlegget 1038298
GriseguttEnjoying a small pussy, listening to some good music. Life could be worse
Kulturens høyborg? Ikke så mye lenger, der falt fernissenEnjoying a small pussy, listening to some good music. Life could be worse
Noe skjer jaBlekket i gratulasjonsmeldingene har knapt rukket å bli tørt
Hva er det som skjer, noe annet på gang?
Du må nok frekventere HiFi&vinyl en lørdag. Der skjer ting i kulissene før du rekker å snu deg .Hva har jeg ikke fått med meg nå? Noen late sommerdager og du skal atter vende opp ned på ting?
Kommer gjerne på lørdager jeg, men ikke når gradestokken viser 27. Jeg får bare vente som resten av kålhodene her...Du må nok frekventere HiFi&vinyl en lørdag. Der skjer ting i kulissene før du rekker å snu deg .
Blir det pmc se høyttalere ?Neimen har du sett på makan
Vis vedlegget 1038632
Nei ikke nye høyttalere i første omgang.Blir det pmc se høyttalere ?
Tviler jeg ikke på duJeg lurer fælt nå
mvh
Blir sikkert noe rørgreier igjenNei ikke nye høyttalere i første omgang.
Og fantastisk i denne utgivelsenGod lyd, dessuten. Absolutt noe for hifi-folket.
NægguBlir sikkert noe rørgreier igjen
Da må det JAGGU være sub x 1 eller x 2Næggu
Blir istedenfor RELEnda en sub? Goldenair?
mvh
Blir istedenfor REL
Dette var i en helt annen ligaGrattis ! Jeg tolker det som at den funka siden de andre er på torget
KF ikke KCGratulerer med KEF KC92 grom!
Stemmer, de ser så like ut utseendemessigKF ikke KC