Nå er de trusene jeg handler noe billigere, så et bytte blir ikke så dyrtsåså, rolig nå, det var ikke underbukser han mente!
Ja du kan jo få noen truser for det en vaskemaskin ville kostet deg. Legger du på vaskepulver og strømkostnader ville jeg tro du kunne få råd til å skifte truser hver måned, forutsatt at du brukte dem på begge sider, vrengt altså. Det hele blir, som det jo så ofte er, et regnestykke.Nå er de trusene jeg handler noe billigere, så et bytte blir ikke så dyrt
Bygge på eller flytte?2 år siden :
Vis vedlegget 1040713
2 dager siden :
Vis vedlegget 1040714
2 mnd framover :
Vis vedlegget 1040715
Julaften :
Vis vedlegget 1040716
Det må du da ikke spørre meg om!Bygge på eller flytte?
Nei, orscarsborg festningLigger der på svai utenfor Nesodden?
Om ikke annet avslørte vi Tosken manglende nautiske nåvlegde og kyst-kunnskap.Nei, orscarsborg festning
Trøst deg med at man ikke trenger så mye nautisk nåvledge når man har tåskepoolOm ikke annet avslørte vi Tosken manglende nautiske nåvlegde og kyst-kunnskap.
Latet som jeg engasjerte meg da, som en ekte venn…
Tosken sier vel det meste selv?Om ikke annet avslørte vi Tosken manglende nautiske nåvlegde og kyst-kunnskap.
Latet som jeg engasjerte meg da, som en ekte venn…
Men til mitt magre forsvar, så har det som Fredrikstadgutt ikke vært naturlig for meg å ferdes oppover tarmen lengre enn til Sletter. Det er liksom Hvalerskjærgården som har vært vår lekeplass. På Oscarsborg har jeg vært en gang og overvært opera, men det er 16 år siden. Men nei, kunnskapsmangelen kan ikke unnskyldes…Tosken sier vel det meste selv?
Men, tilbringer du mye tid i motorrommet?Godt å komme hjem etter 4 dager på sjøen, mye god mat og drikke ble det så nå var det digg med isvann og musikk.
Vis vedlegget 1041358
Nei, men oppe påMen, tilbringer du mye tid i motorrommet?
Forstår det ikke, hvor er fargen?Nei, men oppe på
JagguBorte bra, hjemme best
Tja om noe overlever høsten er jo høyst usikkert her på loftet, høna sparker som kjent ikke bare rett bakoverUavhengig av din hørsel, blir jeg overrasket om høyttalerne dine overlever høsten. Vellydende smykker, men du har tross alt innimellom gitt et ansikt til bøs haifai
Jøje meg, står haifaiens Elg i solnedgang også på lånt tidTja om noe overlever høsten er jo høyst usikkert her på loftet, høna sparker som kjent ikke bare rett bakover
Elgen står trygt, i hvilken form ?Jøje meg, står haifaiens Elg i solnedgang også på lånt tid
Likte ikke denElg i solnedgang har du vel på veggen i stua?
Ellers, du er jo en racer på utskiftninger, hva med denne?
Vis vedlegget 1042655
Slå ned veggen inn til badet?
Kunne ikke vært mere enig, grusom.Likte ikke den
Ja ofte er det sånn, bare og finne rett plasseringLurer på om det blir 1 eller 2 subber her. Mine penger er på 2. Enklere å få de integrert sies det.