Ja, men for oss som bor nord for Sinsenkrysset så funker sånt dårligFrakt kan løses, fikk den sendt hit med fraktkrigen på fjesboka
Ja, men for oss som bor nord for Sinsenkrysset så funker sånt dårligFrakt kan løses, fikk den sendt hit med fraktkrigen på fjesboka
Hehe, ja har sett litt på den, men tror ikke den gjør så voldsomt mye annerledes enn gato
Ser jo mye bedre utHehe, ja har sett litt på den, men tror ikke den gjør så voldsomt mye annerledes enn gato
Synes ikke ampen til X ser så verst ut jeg da, men er jo smak og behagSer jo mye bedre ut
Den kunne jeg tenkt meg må bare selge kroppen en stund først
35KDen kunne jeg tenkt meg må bare selge kroppen en stund først
Hmmm tar du en noenlunde sleten 41 år gammel kropp som delbetaling å setter ifrem alkoholen når jeg kommer skal vel vi kunne bli enig
Hehe, nei ikke alle kan like altSer jo mye bedre ut
Takk det sammeGrattis med super tv, ha en fortreffelig fin helg med masse musikk.
Jeg tipper MC 302 er mere enn bra nok. Ro ned egget. Det er snart julDa blir 302 stående en stund til. Men en 462 står høyt på lista, da blir 302 reserve amp.
Vis vedlegget 1074085
Skulle tatt seg ut!302 vokser ikke på trær
Takk det samme FGrattis med ny skjerm Nyt dagen Ove
mvh
Ja det blir litt meget jobbmen takk for innspillBle fint det der.
Litt mye jobb kanskje, men hadde du byttet om plassen til racket og platehyllen, så ser det ut til at skjermen hadde blitt sentrert mellom høyttalerne. Men - ja, ser at stenderne i såfall må flyttes.