Cash 63
Æresmedlem
Du skal ikke kjøpe mitt Pass L sett som venteløsning da
Vil ikke forandre meg heller, hva er gøy med å høre på samme lyden år ut og år inn?. Mye gøy derute og prøveDu forandrer deg aldri Ove Men veldig moro å følge med på alt det du foretar deg
mvh
Hadde vært gøy å teste pass jaDu skal ikke kjøpe mitt Pass L sett som venteløsning da
Du vet, vi andre løser det med å spille ny musikkVil ikke forandre meg heller, hva er gøy med å høre på samme lyden år ut og år inn?. Mye gøy derute og prøve
Men samme lydbildet. Jeg skjønner jo at alle ikke kan drive sånn, men jeg kanDu vet, vi andre løser det med å spille ny musikk
Ikke vanskelig å tippe, men så raskt!Sendt en mail til mala nå om innbytte til en større esoteric.
En F-02 ser jo greit ut.
Vis vedlegget 1086557
Må jo se på tilbudet først, jeg gir ikke bort F-05Ikke vanskelig å tippe, men så raskt!
Synes jeg har bidratt godt i 2025, men det blir jo som ei jolle å regne der du er rene supertankerenOppfordrer alle til å ta i et tak
Kjenner en som har den. Låter visstnok fabelaktig! Spennende tråd dette her!Sendt en mail til mala nå om innbytte til en større esoteric.
En F-02 ser jo greit ut.
Vis vedlegget 1086557