Musikkmannen
Musikk i fokus
Enig, Thåstrøm bare vil seg ikke for min del. Beth Hart har jeg faktisk ikke lyttet til.
Deler den preferansen ja! Ikke skjønt greia med Thåstrøm. Beth Hart derimot!Prøvde meg på Thåstrøm men det ble utrolig kjedelig, får rense ørene med Beth Hart
Vis vedlegget 1089409
Ja fy det var triste greier. Sikkert flott for de som vil avslutte livet med musikk i bakgrund, speeder opp prossesenDeler den preferansen ja! Ikke skjønt greia med Thåstrøm. Beth Hart derimot!
Klarer med uten SvenskerDu får svenske deg opp litt med Imperiet i steden for
Synes den er fetDu får svenske deg opp litt med Imperiet i steden for
Det er lov det SevaldSynes den er fet
Kom det fra han i Eggum-landJeg lyser fred over minnet om god musikksmak
Ja er de virkelig det?Men dom är ju så ljuvliga
gismo
Ja det blir toppSå, så, gutter. Nå skal visst Bobbysocks prøve seg i Grand Prix igjen, så da får vi masse å glede oss over og snakke om.
Det er liksom «vi har det så godt ellers i livet, at vi kan like godt gjøre det litt pinlig for oss sjøl. Og alle andre.»Ja det blir topp
Ja, det er lett å bli litt bortskjemt når man holder til i Narvik, og vasser i legendariske lokale artisterKom det fra han i Eggum-land
Vi har noen, og mistet noen, desverre.. som holder høyere kvalitetJa, det er lett å bli litt bortskjemt når man holder til i Narvik, og vasser i legendariske lokale artister