Hi-Fi fra Hong Kong - noen interesserte?

einar

Hi-Fi interessert
Ble medlem
09.09.2004
Innlegg
53
Antall liker
1
kanskje dere kan lage en ny tråd om meg isteden?
ærlig talt,...no har du bablet om en ny leverandør i flere uker, og sir at info om den kommer senere, senere...jeg spurte om denne og du svarer med piss. :mad: :mad:
 
J

John_M.

Gjest
Siden du åpenbart har mye de samme problemer med leseforståelsen som med norsk rettskrivning, skal jeg forklare ting litt bedre:

De kommentarer og uttalelser jeg gir her er i første rekke stilet til de som har bestilt fra Hong Kong, eller som har mottatt informasjon ang. dette fra meg.

Altså: når jeg sier "info kommer", betyr det i all hovedsaklighet at info kommer per e-mail til de som er på mailing-listen min.  Det, igjen, betyr at du kan slutte å vente på denne informasjonen, da du aldri kommer til å motta e-mail fra meg.  Var det relativt klart?

I forhold til kommentaren din over, så er det relativt godt mulig at den godeste Ludo har meget god peiling på hvordan du er: du skal slett ikke se bort fra at han har gjort et kjapt søk etter mening og substans i dine snart 1300 innlegg - og kommet opp med tomme hender.

John M.

PS - neste gang du skal redigere et innlegg kan du jo vurdere å korrigere skrivefeilene også.
 

hanspf

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
20.02.2004
Innlegg
146
Antall liker
9
Hva med å bare ignorere han? Er jo kun ute etter oppmerksomhet den karen, og hvorfor more han med å svare han???
 

einar

Hi-Fi interessert
Ble medlem
09.09.2004
Innlegg
53
Antall liker
1
ja syns faktisk det er litt festlig...
tok et par spøker lenge sia og john m har fått traume, dette glemmer han aldri...som om han laget tinga selv! ;D

ikke måte på...
kan ikke spørr et normalt spørsmål før d kommer 5-6hat meldinger. :D
 
J

John_M.

Gjest
hansfp: Har så lite annet å finne på for tiden....

Einar: konsentrer deg heller om støttetimene i rettskrivning og kom tilbake hit når du har passert puberteten. Hatmeldinger vet jeg ingenting om - det er ikke bare en hormonindusert paranoid tilstand da?

John M.
 
L

Ludo

Gjest
Hahaha, jeg dauer... Fyren skal ha noen poeng for innsatsviljen da ! Men seriøst, det hadde vært sinnsykt hyggelig om han kunne funnet seg en annen tråd ! Begynner å få skumle fornemmelser hver gang det navnet dukker opp...
 
J

John_M.

Gjest
Nei bevares, pågangsmot mangler han da ikke. Hadde evnene tilnærmelsesvis stått i forhold til viljen, kunne dette blitt en smule ubehagelig. Som det nå engang er, blir det imidlertid mer "Not the Nine o'Clock News" enn "Fakta på lørdag".

John M.
 

einar

Hi-Fi interessert
Ble medlem
09.09.2004
Innlegg
53
Antall liker
1
du gjør meg direkte kvalm, johm m, hvem tror du du er egentlig?
du er så overlegen at det er sykt!...
evne, rettskriving og paranoia...? og du sier jeg er barnslig. gud være med deg.
 
J

John_M.

Gjest
Overlegen og forøvrig ateist. Huff og huff for en fyr!

Bedre rettskrivning nå forresten. Jobber du litt med store bokstaver etter punktum, så blir det bra til slutt skal du se. Stå på, det går i riktig retning!

John M.
 

Olav_E

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
24.10.2006
Innlegg
222
Antall liker
1
Jeg synes Høvdingen burde være mer opptatt av å stramme inn denne form for "diskusjoner" enn å være bekymret for seriøse innlegg fra forumdeltakere med tilknytning til bransjen. :mad:

John_M; jeg synes du gjør en prisverdig innsatts. All ære til deg! :D 8)
 
J

John_M.

Gjest
Einar: nåja, det meste er jo relativt og avhenger av hvem eller hva man sammenligner seg med.  Det faktum tatt i betraktning kan du faktisk tilnærmelsesvis ha rett....

John M.
 
J

John_M.

Gjest
Olav E: johooo - props to me! Hva gjør man ikke for å live opp en monoton onsdagskveld.... ;)

John M.
 

einar

Hi-Fi interessert
Ble medlem
09.09.2004
Innlegg
53
Antall liker
1
Einar: nåja, det meste er jo relativt og avhenger av hvem eller hva man sammenligner seg med.  Det faktum tatt i betraktning kan du faktisk tilnærmelsesvis ha rett....

John M.
jeg trodde ikke du ville gå lenger, men no tar du kaka!
;D
 
J

John_M.

Gjest
Langt, langt og lenger enn langt. Husk nå at det er sent og du skal være i form til skolen i morgen!

John M.
 

Jaerbu

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.11.2003
Innlegg
1.594
Antall liker
557
Kæ? Slide du mæ å få åppmærksommhed sånn te vanligt Einar? Æ du jeddna minstepjokken i en familie på 7?
Kann dæ henna att du sidde mæ pegefinngen i nasen å rettåslett kose dæg mæ litt kjærkåmen responns?
 
J

John_M.

Gjest
Vælkømmin inn Jaerbu. The more, the merrier! Kjeder du deg også?

John M.
 

Olav_E

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
24.10.2006
Innlegg
222
Antall liker
1
Olav E: hva gjør man ikke for å live opp en monoton onsdagskveld.... ;)

John M.
Jo jeg har sittet å kost meg med live-opptak med Vidar Busk og Norsk Utflukt på storskjerm. NRK1 sendte nettopp Megafon.

En skikkelig god krangel er ikke å forakte det, - av og til. Forumet er en offentlig tilgjengelig arena der vår hobby burde være presentert på en positiv måte. Jeg forstår at du svarer på innspill av den type Einar har presentert her.

Jeg synes en god grunnregel før man poster et innlegg er å spørre seg selv: Er dette et innlegg som kan bidra positivt? Er du usikker, så la være. ( Et tips til deg Einar! ;) ) 8)
 

Jaerbu

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.11.2003
Innlegg
1.594
Antall liker
557
Nja, stille før stormen. Har en liten time før jeg må svinge meg rundt igjen. ( Tankbåtskifte).
Er du på jobb du også?
 

einar

Hi-Fi interessert
Ble medlem
09.09.2004
Innlegg
53
Antall liker
1
Langt, langt og lenger enn langt.  Husk nå at det er sent og du skal være i form til skolen i morgen!

John M.

jada mamma!
 

einar

Hi-Fi interessert
Ble medlem
09.09.2004
Innlegg
53
Antall liker
1
Er dette et innlegg som kan bidra positivt? Er du usikker, så la være. ( Et tips til deg Einar!  ;) )  8)

den passer nok mye bedre til john_m
 
J

John_M.

Gjest
Jaerbu: Niks, fri frem til søndag natt! Håper Einar står på og ikke mister luven før den tid.

Einar: respekt for sine (for)eldre er alltid et godt tegn. Kanskje er det håp for deg enda. Eller ikke.

John M.
 
J

John_M.

Gjest
"den passer nok mye bedre til john_m"

Hva? Jeg negativ? Perish the very thought! Jeg sitter da bare her og taster responser til dine pubertetsinspirerte flauser. Noen må tross alt ta de skitne jobbene også.

John M.
 

Jaerbu

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.11.2003
Innlegg
1.594
Antall liker
557
Ser du har en Linn pl.Spiller på websiden John. Selge?
 

einar

Hi-Fi interessert
Ble medlem
09.09.2004
Innlegg
53
Antall liker
1
tar en john_m

Divertir? sintiéndose bastante superior de algún modo. ..su problema? puesto piensa que usted tiene cualquier problema con su auto asteem. almoust que enfermar..

usted me hace enfermo
 
J

John_M.

Gjest
Sorry Mac, den er kun der fordi det står en Syrinx på den og jeg ikke har et fungerende digitalkamera for tiden. :'( Platespilleren min tror jeg du finner under nicket mitt.... ;D

John M.
 

Jaerbu

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.11.2003
Innlegg
1.594
Antall liker
557
Ja ja. Synd de ikke har noen fete spillere "down under".
 
J

John_M.

Gjest
"tar en john_m og driter ut med litt klasse?"

Så flott at du gjenkjenner klasse når du en sjelden gang kommer over det!

Ellers ser jeg du har funnet frem til oversettelsesfunksjonen på Google.com også. Den kunne selvsagt også jeg brukt - om jeg var interessert i hva det stod der, vel å merke. Husk nå på at plagiat også er en form for kompliment....

John M.
 
J

John_M.

Gjest
Down under? Skal du til Australien med det første? ;D

John M.
 

einar

Hi-Fi interessert
Ble medlem
09.09.2004
Innlegg
53
Antall liker
1
næh...er i spania minst en måned i året faktisk.
 

Jaerbu

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.11.2003
Innlegg
1.594
Antall liker
557
OK, Halfway down, allmost under and not so far to the right. He he
 

Jaerbu

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.11.2003
Innlegg
1.594
Antall liker
557
Einar, spania er ett kult land. Du har ikke vurdert å være der adskillig lenger vel? Sånn mer permanent kanskje?
 
J

John_M.

Gjest
Ooooooh, en hel måned på Costa del Sol - hvor det frister!!! Neste gang kan du jo bli litt lengre - et år eller tre, for eksempel. Så får spanjolene den utvilsomme gleden av ditt puerile oppsyn og vi får litt fred.

John M.
 

sugress

Hi-Fi interessert
Ble medlem
03.11.2003
Innlegg
99
Antall liker
79
Torget vurderinger
2
Hyggelig å høre at dine foreldre er alkoholikere også Einar.

sitat: "er i spania minst en måned i året faktisk."

neida..bare spøker. måtte bare bidra i denne hemningsløse diskusjonen.

Lykke til med innkjøpene fra østen John_m, håper dere blir strålende fornøyd!
 
J

John_M.

Gjest
sugress: Takker for det! Spørs om Einar er helt enig da, han ser helst at alt er knust ved ankomst. I alle fall mine ting....

Einar: gå og puss tennene og hopp i køya. Jeg tar ikke skylda når du blir sendt på gangen for å sove i norsktimen i morgen. Dessuten trenger du den.

John M.
 

hanspf

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
20.02.2004
Innlegg
146
Antall liker
9
Æsj med så mange nye innlegg i løpet av natta hadde jeg håpet på noe konkret nye informasjon ;D
 
Topp Bunn