T
Her er en annen i produksjon i dag:Hi-Fi Huset i Tromsø skrev:Focals nye Utopia Grande EM er den eneste høyttaleren i verden med som nytter et elektromagnetisk(!) basselement...
Hmmm... -faktisk en til. Det var litt ukjent for flere enn meg. ;DSnickers-is skrev:Her er en annen i produksjon i dag:Hi-Fi Huset i Tromsø skrev:Focals nye Utopia Grande EM er den eneste høyttaleren i verden med som nytter et elektromagnetisk(!) basselement...
http://www.toneimports.com/shindo/latour.html
Dette kaller jeg fantastisk tiltak/tilbud fra en forhandler!Hi-Fi Huset i Tromsø skrev:Da har vi kjørt ett par kvelder med film i Storgata 166. Mye bulder og brak, til stor begeistring for de oppmøtte.
Neste onsdag er det det kl. 18.00 ny film på programmet, og hvis det er noen som vil melde seg på, så er det bare å sende PM.
Mvh. Bjørn
Hi-Fi Huset i Tromsø
Jeg har glemt hvilke innstillinger jeg brukte, men av 16 bilder ble to ganske vellykkede og da varierte jeg en del. Men dette var definitivt det mest vellykkede. Og et veldig fint motiv, og det blir lenge til neste gang. Jo, det var litt arbeid med å holde ting stødig.FallenA skrev:Et godt bilde av et flott motiv!
Ser ut som du er stø på handa også. Etter lysene nede på bildet å dømme, ser det ut som du har brukt ganske lang lukketid?!
Canon EOS 400D var faktisk litt lite i hånda mi, men lett å bruke. Fra før av har jeg to speilrefleks, Minolta Dunax 700 Si og Nikon FG 20, men de bruker altså 35mm film. Tatt mange, mange bra bilder med førstnevnte.room skrev:Hello Tromsø this is østlandet speaking. Du skriver at du har fått låne et speilreflekskamera. Med det resultatet på det bildet der så rykker det vel i handlefoten etter og kjøpe et kamera til deg selv, eller?
Har hatt et Nikon d80 siden påske og fotografering har fått en ny dimensjon for min del.
Canon, Nikon, Sony, Pentax etc, its all a matter of opinion.