Snickers-is
Bransjeaktør
Totem/Audioaktøren
Tror du har rett ang. Asker. Færre folk enn tidligere år og færre utstillere. Høydepunkter for meg har vært @nat med superbudsjetthøyttalerne PMC prodigy 5 og Ask Bladelius (bildet) i den ene enden og Acoustic Tuning med d’Agostini/Estelon i den andre enden.Ingen trengsel her akkurat.
Litt tynt på utstillerfronten også egentlig. Men som vanlig i Horten, oppdager man stadig nye rom som har døren lukket og ikke har skilt på utsiden. Kan få timene til å gå med skattejakt
For tøff konkurranse med messa i Asker kanskje?
Enig, imponerende å høre han live akustisk
Uanstrengt og oppløst uansett lydnivå, med svært god integrering av hele fire subwoofere. Sigberg imponerer.Hvordan låt det?
Fikk siste plassHar du flaks så er det kanskje også ledig plass på bobilparkeringen 90m fra inngangen til messa.
Er de forhandler av ATC??
Jeg antar det siden de var å finne på hans stand. Anbefaler å spørre dem direkte.Er de forhandler av ATC??
Trodde det kun var Prolyd som hadde ATC her i landet. Flott at flere har.Jeg antar det siden de var å finne på hans stand. Anbefaler å spørre dem direkte.
Samme som ifjor minus den mannlige presenterøren. Samme elektronikk også. Snickers la ut et bilde ovenfor:Hvem presenterte Totem i år? Bilder?
Ser at du til og med greide å fange undertegnede…flott messe med mange hyggelige mennesker og god lyd i flere av rommene!
Hvilken messe i Asker er det snakk om?Ingen trengsel her akkurat.
Litt tynt på utstillerfronten også egentlig. Men som vanlig i Horten, oppdager man stadig nye rom som har døren lukket og ikke har skilt på utsiden. Kan få timene til å gå med skattejakt
For tøff konkurranse med messa i Asker kanskje?
Hvilken messe i Asker er det snakk om?
16.-17.3 2024....?OSLO HIFI SHOW | Oslo HiFi Show
www.oslohifishow.no