Sevald
Avviker.
Ja det stemmer, men jeg er latyepp. Finnes vel noe konvertingstjenester uten at jeg husker hva den/de heter i farten.
Ja det stemmer, men jeg er latyepp. Finnes vel noe konvertingstjenester uten at jeg husker hva den/de heter i farten.
Da burde du jo bruke Spotify, som er den enkleste og mest brukervennlige strĂžmmetjenesten.Ja det stemmer, men jeg er lat
Ok......for de som har TÄrn....... kan du trykke pÄ vedlagte lenkeJa det stemmer, men jeg er lat
Syns dette sporet rĂžsket noe villtâŠTakk.....det sporet mĂ„ler helt sykt ift det som ble
spilt nÄr andre satt i sweetspot denne gangen.
Setter det pÄ Þnskelisten for neste messe
Skal sjekke nÄr jeg kommer hjemOk......for de som har TÄrn....... kan du trykke pÄ vedlagte lenke
for en kopi(GRATIS) av et lite utvalg av tidligere nevnte spillelister.......
https://www.youtube.com/results?search_query=horten+2023
FÞrte de over til QobuzDu har kun listen pÄ Spotify? Ikke Qobuz?
Tusen takk. Hva skulle vi late gjort uten sÄnne som deg?FÞrte de over til Qobuz
Open Qobuz
open.qobuz.com
Open Qobuz
open.qobuz.com
Open Qobuz
open.qobuz.com
Open Qobuz
open.qobuz.com
Open Qobuz
open.qobuz.com
Open Qobuz
open.qobuz.com
Bruker tunemymusic, og er gjort pÄ ett ÞyeblikkTusen takk. Hva skulle vi late gjort uten sÄnne som deg?
Takk. Jeg fÄr legge meg i hardtrening.Hei Atle
Her er musikken jeg spilte under messa minus noen jeg sikkert har glemt. Det er akustisk, klassisk, jazz og "elektrisk" musikk. Et ganske bredt spekter, som ogsÄ inneholder akustiske enmikrofonsopptak og klassisk musikk. Tror kanskje det er et enda mer variert utvalg enn de fleste? Det viser ihvertfall mange sider av systemets evne til Ä gjengi musikk. Erfarne lyttere, som det er mange av pÄ en messe, kan jo ogsÄ vurdere lydkvalitet selv om de ikke hÞrer en lÄt de akkurat har spilt hjemme.
Rammstein - Los
Buddy Guy - Anna Lee
Lightnin Hopkins - Goin Away
Shelby Lynne - Just a Little Lovin
Lyle Lovett - North Dakota
Marilyn Mazur - Like a Lover
Infected Mushroom - Avratz
Gregory Porter - Hey Laura
JĂžkleba - HvileskjĂŠr
Blues Company - Silent Night
Dire Straits - Six Blade Knife
Jan Johanson - Rebus
Nick Bartschs Ronin - Modul 45
Clara Haberkamp Trio - Twenty-Six
Jimmy cobb Quartet - Well be togheter Again
Enzo Pietropaoli - Jealous Guy
Liro Rantala - Just Like Starting Over
La Segunda - La Roca
D. Paradimitriou - The Greek Tycon
Marco Sollini - Cortege de Pulcinella
Minnesota Orchestra - The Snow Maiden
Arne Domnerius & Lars Erstrand - Drum Boogie
HÞrte den pÄ voluminnstilling "dÊven steike" hos Hamrammr! Begynner sÄ smÄtt Ä fÄ tilbake hÞrselen nÄNoen som vet hvilket rom som spilte Svanrand med Heilung?
Hvis du har qobuz sÄ ligger de her.Takk. Jeg fÄr legge meg i hardtrening.
Kan umulig vÊre sunt..HÞrte den pÄ voluminnstilling "dÊven steike" hos Hamrammr! Begynner sÄ smÄtt Ä fÄ tilbake hÞrselen nÄ
Var som Ä bli slÄtt med en sleggeHÞrte den pÄ voluminnstilling "dÊven steike" hos Hamrammr! Begynner sÄ smÄtt Ä fÄ tilbake hÞrselen nÄ
Det ble aldri spilt over 100db.... Ă„ fĂžr det ble skrudd opp spurte jeg alle i rommet om det var ok.Kan umulig vĂŠre sunt..
Bare trakk konklusjonen ut fra hva @vim01 sa...Det ble aldri spilt over 100db.... Ă„ fĂžr det ble skrudd opp spurte jeg alle i rommet om det var ok.
SĂžketjenesten til Spotify er elendig. Lister ikke alle treff, lister cover og falske artister. Elenedig oversikt over alle album til artister.Da burde du jo bruke Spotify, som er den enkleste og mest brukervennlige strĂžmmetjenesten.
Jeg fÞler dette er misvisende, men det er temaer som hÞrer hjemme (og allerede diskuteres) i andre trÄder. Denne trÄden er ment Ä handle om Hortenmessa 2023.SÞketjenesten til Spotify er elendig. Lister ikke alle treff, lister cover og falske artister. Elenedig oversikt over alle album til artister.
Spotify falske artister:
What is the deal with all the fake artists on Spotify?
From artificial intelligence rappers to scores of different "artists" releasing the same song, the fake artist boom on Spotify isn't slowing down any time soon.faroutmagazine.co.uk
Qobuz, Apple og Tidal betaler artistene mer per strĂžmming enn Spotify.
Lover du Ä komme sÄ skal jeg ta turen ogsÄ. SÄ kan vi starte hos meg fÞrst
Det er ogsÄ en god nyhet.Roligere pÄ sÞndag hvis du hater kÞ
Har lyttet til dem fÞr,er kanskje de beste subbene jeg har lyttet til.Etter Ä ha blitt fullstendig Þdelagt av subber pÄ full guffe hos Audiocenteret turte jeg rett og slett ikke sjekke ut Hamrammr
Hehe.. Hva var ellers spekken pÄ disse subbene? Var det @Roald sine?LydprÞvene lÞrdags morgen falt litt uheldig ut
Vis vedlegget 954957
Sprekker i vinduet var der fÞr vi kom sÄ det var en spÞk, men det skjÞnte du sikkert.Hehe.. Hva var ellers spekken pÄ disse subbene? Var det @Roald sine?
Akkurat DET er kun positivt...Har sÄ smÄtt hÞrt igjennom de listene som ligger ute, og jeg er ikke nÄdig nÄr jeg sier at demomusikken blir verre og verre. Ingen lÄter med Kari Bremnes WTF
Men stadig flere lar deg sette pÄ det du selv vil, sÄ da kan du jo hÞre pÄ sÄ mye Kari Bremnes orker?Har sÄ smÄtt hÞrt igjennom de listene som ligger ute, og jeg er ikke nÄdig nÄr jeg sier at demomusikken blir verre og verre. Ingen lÄter med Kari Bremnes WTF
Ingenting galt med Kari Bremnes, flott dame med flotte lÄter og flott stemme! Men mange av lÄtene hÞres bra ut nesten uansett hva du spiller pÄ, og enkelte lÄter har man kanskje hÞrt en gang for mye. Mange har sikkert lÄtene hennes som referanse, og da gjelder det Ä ta motet til seg og spÞrre om Ä fÄ hÞre de.Hva er feil med Kari Bremnes? LÞsrivelse er jo et album i sÊrklasse. Musikk av BjÞrnstad, Kari pÄ vokal og tekster av Munch.
musikere pÄ plata er jo heller ikke ueffen!
BjĂžrnstad pĂ„ piano, BjĂžrn Kjellemyr pĂ„ bass, Marius MĂŒller pĂ„ gitar, Audun Kleive og Paolo Vinaccia pĂ„ slagsaker.
I tillegg sÄ er denne produsert av Erik Hillestad, spilt inn i Rainbow studios med Jan Erik Hillestad bak spakene. HÞrte denne for fÞrste gang pÄ Hifi klubben i Drammen i 92 ish og har vÊrt Kari Fan siden. Spiller denne stadig og den har jo ikke et eneste dÄrlig spor. Syns ogsÄ resten av katlogen hennes er helknall, og stemmen er det vel ogsÄ lite feil pÄ.
Bremnes stÞter ingen med hÄndverkermelodier, har et klart budskap i tekstene sine og er bare sÄ ulidelig kjedelig for mange av oss. Noen av oss er bare ikke sÄ begeistret for sosialrealisme og utvetydig sjellÞst teksteri. Vel, sjellÞst med mindre man var en rallar eller har et hakk mellom lÄrene.Hva er feil med Kari Bremnes?
Jeg har nok vĂŠrt for lite pĂ„ treff oppimellom, for nĂ„r jeg oppdaget Keith dont go fra en annen kjent artist - sĂ„ var tydligvis den ihjĂŠlspiltâŠDe som savner Kari Bremnes pĂ„ treff har sansynligvis vĂŠrt lite pĂ„ treff. Synes perioden fra 1997-2020 har blitt spilt alt for mye fra den damen der.