;DLMC skrev:selg JAG´n til papsen ;D
mvh
Leif
Tror nok heller man med tider og stunder oppgraderer det man har. Akkurat nå tar man det med ro og lar ting synke inn. ;DLMC skrev:go ahead;
"make PQs day!" 8)
rundt halvparten og PQ ler fortsatt hele veien til bankenup skrev:Prisen på AN Ongaku har ligget på $ 80 000 - $90 000.
Den virkelige prisen ligger nok noe lavere enn dette.
Når jeg ser bilde av ditt anlegg, kan det vel i det minste være lurt å vente med uttallelser til du har hørt anlegget til Ung-gaku ?LMC skrev:rundt halvparten og PQ ler fortsatt hele veien til bankenup skrev:Prisen på AN Ongaku har ligget på $ 80 000 - $90 000.
mvh
Leif
Helt enig !LMC skrev:shit samme bare det låter bra
mvh
Leif
Hei!Dr.Evil skrev:Ung-Gaku's nye private konsertsal
Ung-Gaku har pusset opp sitt lytterom med hjelp fra utenlandsk ekspertise. Det fremstår nå som en liten konsertsal!!
Akustikken er helt upåklagelig, også utenfor sweet spot!
Vel bekomme!
Hilsen
Dr.Evil
Konsertsal...
Antall sitteplasser...
Endelig en uttalelse som ikke tilsynelatende "oser av misunnelse". Det tok deg flere innlegg å skrive et positivt ord om det som kanskje er Norges beste hifi-opplevelse. Men, vi vet vel innerst inne at du egentlig ville skrive at dette virker flott med en gangLMC skrev:shit samme bare det låter bra
mvh
Leif
Øyvind Ek skrev:Takk for det- noen i forumet lurer nok når jeg sier at jeg er i gang med "nytt lytterom". Rommet har vært i bruk i flere år men jeg er i gang med å lage et i teorien reflexfritt tak.En arbeidsom og slitsom sak men føler det har vært bryet. Lytting så langt har vært en positiv opplevelse- det gjenstår en del finpuss her og der.
LMC skrev:rundt halvparten og PQ ler fortsatt hele veien til bankenup skrev:Prisen på AN Ongaku har ligget på $ 80 000 - $90 000.
mvh
Leif
Jeg gleder meg til å høre anlegget ditt igjen etter ombyggingen av lytterrommet. Men viss jeg skriver noe etter et hifi besøk er det etter å ha snakket med medlyttere. Det betyr allikevel ikke at dette stemmer helt i et og alt med det eieren av musikkanlegget eller hva andre opplever. Derfor er det viktig et slike innlegg ikke er for bastant eller overdrevet på noen måte. Dette med lytterinntrykk er kompliserte saker og i høyeste grad objektivt som jeg har skrevet om mange ganger her på dette forumet. Det beste er å utveksle meninger under lytteseansen for å få mest mulige grunnlag for en konkluskjon. Det bør ikke være snakk om gode eller dårlige anlegg på dette nivået, men om smak og behag, tilpasninger og justeringer.Øyvind Ek skrev:Joda invitasjon kommer den Ulf! Gledegruer meg :-\ til dommen til forumets grunnlegger. For å være seriøs så er det kjekt å la andre ører slippe til - en blir jo ikke særlig objektiv av å sitte for seg selv - da vender en seg jo fort til skjevheter i lydbildet. Men at det her endret seg er sikkert - mest til det positivet vil jeg si.