Diverse HiFi produkter som produseres i land som er ilagt vestlige sanksjoner

Status
Stengt for ytterligere svar.

Avviker

Medlem
Ble medlem
19.06.2024
Antall liker
17
Sted
Borre
Det hadde vært fint om du faktisk kunne forklart hvorfor du er så sinna @HasseBasse

Tenker du at de av oss som mener at vestlige land burde stilles til ansvar for sine handlinger på lik linje med alle andre land tar feil?

Det er jo i så fall ganske spesielt, men jeg ser ikke helt hvordan man ellers kan tolke det du har bidratt med i denne tråden?

Sist redigert:

na_X

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.09.2013
Antall liker
4.346
Torget vurderinger
1
Om jeg kjøper en brukt Lada (sææærlig) tviler jeg på at selgeren løper og kjøper en ny Lada
Har du sett noen med Lada? De har gjerne flere enn en, samtidig! Lada Niva hadde ganske god firehjulstrekk og blitt populære innad i kultgenre på terreng kjørerøy.

na_X

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.09.2013
Antall liker
4.346
Torget vurderinger
1
Det er jeg sterkt uenig i. Menneskerettigheter er menneskerettigheter uansett hvor de blir brutt. Vestlige land bryter også reglene.
Så da har vi lært av deg at henrettelser og bygging av vindmøller kan likestilles, ok...

Avviker

Medlem
Ble medlem
19.06.2024
Antall liker
17
Sted
Borre
Så da har vi lært av deg at henrettelser og bygging av vindmøller kan likestilles, ok...
Hvem er det som forsyner apartheidstaten Israel med våpen og utstyr de bruker til å utføre folkemord i Gaza?

Er noen av de vestlige land?

Antoine

Overivrig entusiast
Ble medlem
22.09.2022
Antall liker
1.227
Sted
Oslo
Antoinette.....
Hold tullet ditt vekk fra denne tråden.
Du forsøkte deg i Russland-tråden med "Åhhhh jeg er for fred", og følte deg som en forfulgt stakkar, når du ikke
fikk medhold i dine synspunkter om, at Ukraine bare skulle legge seg på ryggen å la Putin trampe over.
Denne tråden er for produkter, produsert i land pålagt sanksjoner.
Ideologien om hvilke sanksjoner og hvorfor og politikken bak, hører ikke hjemme her.
1. Du burde ikke være så sinna.
2. Du burde holde deg til temaet i tråden.

Og jeg synes det fortsatt er rart å bruke "vestlige" sanksjoner. Menneskerettigheter gjelder for alle.

Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp Bunn