MakkinTosken
Who, me?
Har du et Gryphon fjernsyn også?
Nei bare å kjøpe flere.Balansen er vrien. Tror litt mellombass hadde gjort seg, men det kan skape mye kødd også..
Å få mellombassen din er et umulig mål!
Skulle gjerne hatt det. Eneste switch power jeg ikke får fjernet er den innebygd i tv boksen. Chassiet er og laget av plast og stopper ikke støy.. Verden har stoppet opp..Har du et Gryphon fjernsyn også?
Har du hørt mellombassen til Tor? Har du mellombass nærmest racket?Nei bare å kjøpe flere.
Bare 50% på plass, men de samme driverne.
plasseringen er ikke bestemt enda.
Vis vedlegget 820365
Hva om du tar av bakdekselet på TV-en og kler innsiden med kobbertape som du lodder til jord?Skulle gjerne hatt det. Eneste switch power jeg ikke får fjernet er den innebygd i tv boksen. Chassiet er og laget av plast og stopper ikke støy.. Verden har stoppet opp..
Soundgarden selger flotte OLED fra Loewe.Finnes loewe tv`er enda? De skal jo være rimelig high end
Det har han, og det er vel en medvirkende årsak til det han styrer med nå.Har du hørt mellombassen til Tor? Har du mellombass nærmest racket?
Takk, da vet jeg hvor jeg skal handle tv neste gang. Misfornøyd med både phillips, samsung og lg så langt.Soundgarden selger flotte OLED fra Loewe.
Go for it larsmartin.Vil veldig gjerne ha besøk av Snickers, jo dypere vi graver jo mer enig ser det ut til vi er. 🥹
Skulle gjerne hatt det. Eneste switch power jeg ikke får fjernet er den innebygd i tv boksen. Chassiet er og laget av plast og stopper ikke støy.. Verden har stoppet opp..
Din jævla snikfotograf! Har du tatt bilde av meg mens jeg lytter? Det er det frekkeste…
Har kikket på det, emf consult er tilsvarende butikk. Men begynner med et chassiet så det ser nogen lunde normalt ut..Har du vurdert slike gardiner til vinduene og evt for å dekke til tv o.l?
https://qliving.com/produkt-kategori/emf-straalebeskyttelse/stof-mod-straaling/
Skal funke ganske bra mot stråling dersom man har problemer med dette
Bestilte et sånn. Håper det holder så jeg slipper å ende opp som bilde til parafinoksen. 🥹Har kikket på det, emf consult er tilsvarende butikk. Men begynner med et chassiet så det ser nogen lunde normalt ut..
Å jada de har jeg hørt;>}Har du hørt mellombassen til Tor? Har du mellombass nærmest racket?
Ah, TV-boksen. Type Altibox-boks? Jeg trodde du mente selve TV-en he-he Men selve baksiden på TV-en kan sikkert tjene på å kles med f.eks. kobber LOLBestilte et sånn. Håper det holder så jeg slipper å ende opp som bilde til parafinoksen. 🥹
Vis vedlegget 820394
Forelsket meg i smekket i Langesund.Å jada de har jeg hørt;>}
Ikke bestemt helt hvor de skal stå.
Mulig bastårna blir flyttet lengre bak, så jeg kan trekke det lengre ut.
Og eller bytte plass så mellombassen kommer lengst ut.
Er en årsag til att det ble en slik løsning.
Forelsket meg i smekket i Langesund.
Jeg og Tor har ganske likt ståsted på lyd.
Forskjelige signature, men ganske lik mening.
Første gang jeg var hos Tor var vel for en 8 år siden tenker jeg.Forelsket meg i smekket i Langesund.
Hvem har ikke det? Liker en ikke den, liker en det feil.
Tv dekoder raserte alt som var her av både lyd og bilde, så den er kastet ut. Det er en one-Connect boks som styrer TV-en, så du har helt rett. Det er selve tv-boksen..Ah, TV-boksen. Type Altibox-boks? Jeg trodde du mente selve TV-en he-he Men selve baksiden på TV-en kan sikkert tjene på å kles med f.eks. kobber LOL
Du burde vurdere å kjøre det fra pc, kjører selv alt av tv/ linjær på pc`er så slipper du hele boksen og kan velge " boks" selv.Tv dekoder raserte alt som var her av både lyd og bilde, så den er kastet ut. Det er en one-Connect boks som styrer TV-en, så du har helt rett. Det er selve tv-boksen..
Har prøvd med pcn som står ved siden av anlegget som har gtx 3090 kort, Netflix har vel aldri sett dårligere ut her hos meg hvertfall. Det beste bilde er med Netflix appen på tv. Er egentlig glad problemet er i en løs boks og kan pakkes inn. Hadde den hengt over anlegget hadde jeg nok sliti med å fjerne støyen.. Selve TV-en stråler ikke så allverden..Du burde vurdere å kjøre det fra pc, kjører selv alt av tv/ linjær på pc`er så slipper du hele boksen og kan velge " boks" selv.
One connect til samsung kan være noe herk, tror du tjener mye på en annen løsning
Ikke si noe stygt om EMF-Consult, jeg kjøpte strømskinnen min derfra , føder kildene mine med homeopatisk strøm. Støyfilteret Bajog som jeg har på TV og Router er også derfra. Ja det reduserer nettstøy målbart både inn og ut, men kan ikke påstå at jeg merker det på lyden.Har kikket på det, emf consult er tilsvarende butikk. Men begynner med et chassiet så det ser nogen lunde normalt ut..
Hører det ikke før alt er fjernet, eller da en virkelig hører det. Det er ikke direkte hørbart, men lyttebilde vokser.Ikke si noe stygt om EMF-Consult, jeg kjøpte strømskinnen min derfra , føder kildene mine med homeopatisk strøm. Støyfilteret Bajog som jeg har på TV og Router er også derfra. Ja det reduserer nettstøy målbart både inn og ut, men kan ikke påstå at jeg merker det på lyden.
Hvilke tv har du? Har du testet Netflix uten noe tilkoblet tv bortsett fra nettverks kabel vs Netflix gjennom en pc? Får du best bilde gjennom pcn er du en av få som får til det.Hmm, virker som det er noe feil der. Med gtx 3090 burde du har overlegen kvalitet over en innebygd app.
Du får stålkontroll på skjermen via pc og kan klokke skjermen til å vise samme frekvens som frame rate i filmen du viser.
Sånn skal akustikktiltak integreres i rommet. Vakkert!Da fikk jeg endelig fart i baken til å trekke dempeveggen.
Har egentlig drøyet for å justere riktig mengde isolasjon, det blir litt dødt om hele feltet fylles med isolasjon.
Vis vedlegget 821260
Vis vedlegget 821258
Se der ja, det så positivt ut.Takk for info, det må jeg få lest. Men sitter fortsatt med bakoversveis på at switchen kan gjøre så mye. Var et temmelig påkostet streaming del dra før, men s-10 knuser alt. Vel og merke må det 2 stk til, det som er hovedårsaken til løftet. Overbevist at det må være mulig å måle mye støy inn fra en «vanlig» streamer og nettverk. Som sagt er det tilsvarende forskjell som fra pandora/mephisto til commander/apex.Kommende Stereofil har anmeldt din Gryphon Commander
Toppscore på det tekniske, og lyden kjenner du jo selv. Grattis
Vis vedlegget 822720
Vis vedlegget 822727
Vis vedlegget 822725
Vis vedlegget 822726
du kan sikkert kjøpe hele Nr på ZINIO når det kommer der
Hvordan har du fått tak i bladet? Juni 2022 på zinio ser ikke sånn ut..Kommende Stereofil har anmeldt din Gryphon Commander
Toppscore på det tekniske, og lyden kjenner du jo selv. Grattis
Vis vedlegget 822720
Vis vedlegget 822727
Vis vedlegget 822725
Vis vedlegget 822726
du kan sikkert kjøpe hele Nr på ZINIO når det kommer der
Det er JULY som kom i postkassen i dag, du må nok vente litt til ZINIO versjonen kommerHvordan har du fått tak i bladet? Juni 2022 på zinio ser ikke sånn ut..