Jepp, har den jeg også - 1985, produsert av Thomas Dolby. Var alltid litt ekstra svak for åpningslåta...Det er Prefab Sprout ja, en av mine favorittskiver fra gamle dager. Må stadig i snurra fortsatt. When love breaks down er en fantastisk låt IMO
Den ble bygget for mange år siden av et par karer i Lauget her i fjorden, Tom Bach fra Bach's hifi i Larvik tegnet den. Ble stående i mange år da det var noe kluss med ampen så jeg overtok den rimelig og fikk BrianH til å fikse den så nå er den helt tipp topp og dytter fra seg bølger godt under 20 om den blir bedt om det.Ser ut som veldig godt utført arbeide det der Hifiguru! Minte meg litt om en gammel Dynabel kreasjon?
Vet ikke om jeg egentlig er så begeistret for Chesky's måte å gjengi vokaler, og da særlig kvinnelige på... De skal jo hele tida drasse fram SaraK og det låter bare rett og slett nitrist (ja jeg har et par av de skivene). Sjekket akkurat Rebecca Pidgeon, som du har vist fram her også. Disse vokalene låter rett og slett ikke naturlig for meg, men hey, jeg har jo bare et gammalt, lite fisleanlegg... låter sikkert bra på ... noe annet.Hakket mer nerdy: Chesky
Snusboks tar seg mye bedre ut på bilder!Uffda, askebeger....
Hmm, tror jeg har hatt modellen over.Hva er det for slags høyttalere?