Grattis med tøffe høyttalere!
JeppVært på Toten ?
TakkerGrattis med tøffe høyttalere!
Takk takk, synes det er litt moro å prøve litt andre veier av og til.Såh, bladd gjennom hele tråden din, trivelig lesning, og mye forskjellig utstyr som er et stykke utenfor mainstream-kategorien![]()
Joa men hue blir ikke mindre tungt i morra selv om jeg IKKE skal være den som stikker kjepper i hjula for ei skikkelig rotbløyteJa men - av alt det som ikke hjelper, er cognac dog det beste...... blir iaffal mye mer moro å være sjuk![]()
sekspunktsseler burde duge - dersom du også har nakkekrage og skjorte med ermene bakfremNå er det bællenge siden du var i Oslo, Guru! jeg har sekspunkts seler på lyttestolen - mangler testpilot.
Er forbi kåken din på lørdag ved 17-tiden men det er kanskje en dum dag? Skal til seters å gjøre meg fet(ere)Nå er det bællenge siden du var i Oslo, Guru! jeg har sekspunkts seler på lyttestolen - mangler testpilot.
Er det ec høyttalere ?Noen ganger er det nesten gøy å være litt skrotnisse.
Vis vedlegget 445900
Vis vedlegget 445901
Et par System Audio SA510AV og en Teac A-R 300 pluss endel annet dukket opp for free så da fikk jeg halvgrei lyd til PC'n. 100% i orden så må lete opp en liten USB-dac nå ser jeg
(Skulle tørket støv av PC'n før jeg løet opp amp'en ser jeg. Huff, blitz i natten er ulurt.