Men hvor mange medlemmer tilsvarer 0dB?Høvdingen skrev:Det er vel alltid interessant å se hvor mange medlemmer som er pålogget
65536? Med mindre du tenker HiDef.Valentino skrev:Men hvor mange medlemmer tilsvarer 0dB?Høvdingen skrev:Det er vel alltid interessant å se hvor mange medlemmer som er pålogget
Disse var braou812rh skrev:Mine forslag til ny Logo!
Mvh
Ou812
Hmm istedet for kopi'en, hva med å bruke originalen ? hehe... ;Dartofdesign skrev:Denne er kul og orginal, men kanskje ikke så brukervennlig...
Undertelst kan jo også legges på etter ønske.
Første avstemning starter i morgen.bjornh skrev:Hvordan ligger vi an i konkurransen, Høvding?
Mvh. Bjørn
Det var da voldsomt til mas her da. ;Dbjornh skrev:Nå er jeg spent da. Alt i rute med avstemningen?
Mvh. Bjørn
Jeg satt faktisk og tenkte på akkurat dette - jeg kom ikke til noen endelig konklusjon, men hvis vi overlapper semifinalene så vil nok ikke folk stemme i alle sammen, så det mest fornuftige er vel å kjøre dem i serie etter hverandre.Valentino skrev:Vil 1. seminale avsluttes før du åpner for 2. semifinale?
Hifi Stasjonen skrev:Hmm istedet for kopi'en, hva med å bruke originalen ? hehe... ;Dartofdesign skrev:Denne er kul og orginal, men kanskje ikke så brukervennlig...
Undertelst kan jo også legges på etter ønske.