Noen andre her på forumet som drar?
Var på messa i 2006 og skal dit igjen i år.
Link http://www.highendsociety.de/english/highend/highend_aktiv.php
Det burde vel la seg gjøre? Jeg vil også være tilstede både torsdagen og fredagen, om nødvendig også lørdagen. HFS treff ila fredagen kunne være artig.SoundPlanet skrev:Undertegnede, også kjent som brukeren Anfield, skal nedover både torsdag og fredag. Et aldri så lite forumtreff aktuelt på fredagen, kanskje.....?
Hoi,Jens skrev:Vi er to mann fra Sandnes også som drar nedover (skal være der fra onsdag kveld til lørdag kveld).
15.00 fra Sola.heggaII skrev:Hoi,Jens skrev:Vi er to mann fra Sandnes også som drar nedover (skal være der fra onsdag kveld til lørdag kveld).
Flyr dere via Amsterdam onsdag kveld? Vi er to fra Jæderen som reiser så.
Mvh
Vi reiser av forskjellige årsaker tidligere fra Sola, men har samme flyet som dere ut fra AMS. Vi blir nok å finne på Sciphol's ene gjenværende røykerom... Sender deg en PM når det nærmer seg.Jens skrev:15.00 fra Sola.heggaII skrev:Hoi,Jens skrev:Vi er to mann fra Sandnes også som drar nedover (skal være der fra onsdag kveld til lørdag kveld).
Flyr dere via Amsterdam onsdag kveld? Vi er to fra Jæderen som reiser så.
Mvh
Ankomst Muchen 19.45
Og dere?
Åhhh, det er masse i din prisklasse i München også, alshusen...C._Alshus skrev:Da jeg kun har et mellomklasseanlegg, har jeg ikke noe i München å gjøre.
Men jeg gleder meg til drøssevis av flotte bilder.
Høres rålekkert ut. Er det kunst eller brukskunst vil tiden vise. Det nærmer seg lytting.wizard skrev:Crystal Cable skal vise Arabesque - en høytaler laget av krystall.
De burde definitivt funnet på et annet navn på de pinglene der!wizard skrev:WLM skal vise La Scala monitor og La Scala tower