JackX
Hi-Fi freak
- Ble medlem
- 08.03.2002
- Antall liker
- 1.383
Ørlite spm. rundt München-messen, OAS og T-skjorter: Nye skjorter i år, eller "duger" de gamle?
mvh
JackX
mvh
JackX
Hei EikEiK skrev:Det er bra Espen !
Da ses vi.
Begynner å krible kjenner jeg....
Da sees vi i Munchen RoysenRoysen skrev:Jeg er også på plass på torsdag. JackX og jeg bor på Hotel Vier Jahrzeiten.
Mvh
Roysen
Det gjør viEspen L skrev:Da sees vi i Munchen RoysenRoysen skrev:Jeg er også på plass på torsdag. JackX og jeg bor på Hotel Vier Jahrzeiten.
Mvh
Roysen
Espen
Får x-e fingrene og håpe på behagelig flytur, men om det ikke slår til satser jeg på Kiel-fergen og tog videre.KW skrev:Skal bli spennende å se om det blir noe av da :
Det er jo bare 3 uker til og vulkanen kan jo holde det gående i lang tid enda den.
Var det 18 måneder forrige storutbrudd varte :-\
Det finnes jo tog og bil da
Mvh.KW
Dersom flyene står på bakken, er jeg redd jeg må bli hjemme i år også.JackX skrev:Får x-e fingrene og håpe på behagelig flytur, men om det ikke slår til satser jeg på Kiel-fergen og tog videre.KW skrev:Skal bli spennende å se om det blir noe av da :
Det er jo bare 3 uker til og vulkanen kan jo holde det gående i lang tid enda den.
Var det 18 måneder forrige storutbrudd varte :-\
Det finnes jo tog og bil da
Mvh.KW
Men hva da med alle utstillerne fra over Dammen?
For meg er det naturlige fokus Krell, og uten det merket til stede blir turen nærmest anemisk.
Oh well ..
Cheers!
JackX
Blir min første tur på denne messen dette ser jeg virkelig fram tilFosse skrev:Jeg begynner virkelig å glede meg til turen, kun to uker til avreise.
Jeg tviler sterkt på at opplevelsen av messen blir anemisk JackX dersom Dan D`Agostino ikke dukker opp med sitt Krøll utstyrJackX skrev:Får x-e fingrene og håpe på behagelig flytur, men om det ikke slår til satser jeg på Kiel-fergen og tog videre.
For meg er det naturlige fokus Krell, og uten det merket til stede blir turen nærmest anemisk.
Oh well ..
Cheers!
JackX
;DPowerpoint skrev:Jeg tviler sterkt på at opplevelsen av messen blir anemisk JackX dersom Dan D`Agostino ikke dukker opp med sitt Krøll utstyrJackX skrev:Får x-e fingrene og håpe på behagelig flytur, men om det ikke slår til satser jeg på Kiel-fergen og tog videre.
Oh well ..
Cheers!
JackX
Det finnes så definitivt tungvektere av annen opprinnelse som gjør dem rangen stridig IMHO.
Bare vent til du får se, og ikke misnt lyttet ;D
Godt at du fikk deg en god latter.JackX skrev:Nå fikk du meg til å le, PP.
Grunnen til at jeg går all-out for Krell er at synergien i en full CAST-kjede overtreffer det meste (jeg har hørt), og samtidig har en lydfilosofi jeg liker.
Tungvektere finnes "overalt", og å fremholde hvilket utstyr som gjør hvem rangen stridig er så til de grader subjektiv at det ikke er verdt å ofre mere tid på å snakke om
Forøvrig er Dan ute av Krell.
Cheers, og god tur til messen
Hå, joda, min venn! Jeg er med! Med sikle og svineknoke + XO i siktePowerpoint skrev:Forstår jeg det slik at du ikke tar turen til Høy-Ræv messen i Munchen JackX?
Crossover i sikte? ;D Jeg håper du får en fin tur min venn og beklager at jeg lot deg i stikken alene på det hotellet.JackX skrev:+ XO i siktePowerpoint skrev:Forstår jeg det slik at du ikke tar turen til Høy-Ræv messen i Munchen JackX?
Ikke noe svik, old boy Kommer flere turer, vettuRoysen skrev:Crossover i sikte? ;D Jeg håper du får en fin tur min venn og beklager at jeg lot deg i stikken alene på det hotellet.JackX skrev:+ XO i siktePowerpoint skrev:Forstår jeg det slik at du ikke tar turen til Høy-Ræv messen i Munchen JackX?
Mvh
Roysen
Grenland Lydlaug reiser med 1 mann. men er rekord det ogsåFosse skrev:OAS drar nedover med 10-11 mann, det er ny rekord for vår del.
Ser for meg en ørliten Storfusjon & Forbrødring der nede, EspenEspen L skrev:Grenland Lydlaug reiser med 1 mann. men er rekord det ogsåFosse skrev:OAS drar nedover med 10-11 mann, det er ny rekord for vår del.
Espen
På standet til Stereoplay ble det kjørt en demo på Dynaudio Consequence, Focal Grande Utopia Be og Magico M5. La ut litt om lytteinntrykket her:Roysen skrev:Om noen har bilder og inntrykk av produktene fra følgende produsenter som jeg vet er til stede hadde jeg satt stor pris på det:
Matan Music Server
Constellation Audio
Magico
og dersom disse merkene mot formodning skulle være representert:
Rockport Technologies
FM Acoustics
Goldmund
Mvh
Roysen
Neste gang vil jeg også vurdere en tur på denne messen, selv om det kansje er mere "mat" for øya enn øra der nede.DevilEj skrev:På standet til Stereoplay ble det kjørt en demo på Dynaudio Consequence, Focal Grande Utopia Be og Magico M5. La ut litt om lytteinntrykket her:
http://avforum.no/forum/arrangementer/102317-reportasje-highend-2010-muenchen-4.html
8x12_TOM skrev:Noe godlyd var det sikkert selv om messe er og blir messe.
Håper på en fyldig reportasje
Mvh
Tor