Powerpoint
Hi-Fi freak
- Ble medlem
- 23.04.2003
- Antall liker
- 13.942
Ja, det var det da om herr Fosse er klar for messe. For egen del blir det sjuende gang, og Fosse har jo et par turer under vesten han også.Vi klarer kanskje å lokke Fosse nedover hvis vi annonserer en 4 Point workshop på flyet? Så har vi noe å drive tiden med Vi får prøve å organisere oss og pm'e litt seteplasseringer når vi får booket det så vi får samlet troppene litt? PS. Jeg har lange ben og søker alltid seteplassering deretter dvs nødutgang når jeg reiser slik som nå.
Når det er sagt, så er det jo fellesskapet omkring hobbien som er en stor drivkarft, og vi har det ganske så morsomt på tur sammen.
Ad Kuzma 4Point "workshop" stiller jeg som "rookie" og observatør.
Det er flere år enn jeg ønsker og innrømme siden jeg mekket og skrudde opp armer og pick-uper, men nå er endelig tiden inne igjen, og lykkelig er jeg over at jeg aldri solgte vinylsamlingen min.
Men det begynner å bli ganske mange med K4P armen i stallen: Janscup, gut_man, Vermin, Fosse, Trondmeg og snart undertegnede.
Så noe må det være med den armen.
Vi prøver oss med litt PMer når avreisen til goternes høyslette i Bayern nærmer seg.