HIGH FIDELITY CABLES - NETTKABLER

Status
Stengt for ytterligere svar.
High Fidelity Cables introduserer nå tre typer nettkabler for de som ønsker kompromissløse kabler = Når prisen er underordnet og ytelsene er hva som teller.

HFC nyter stor anerkjennelse for sine kabler som har introdusert magnetteknologi for lettere overføring av signalene. Skeptikere er det nok av, vi har testsett som mot depositum kan lånes ut. Signalkabler, phonokabler og høyttalerkabler. "Hearing is believing".

Litt om kablene:

CT-1 Ultimate:

Ultimate Waveguide Technology treats hot, neutral and ground independently.
Pure DuPont Teflon dielectrics. DuPont Delrin acetal resin connector bodies.
Pure copper 24 karat gold plated connectors.
Polyamide potted connectors to reduce mechanical vibration.
Ultimate Waveguide vibration dampening Technology.

CT-1 Ultimate Reference:

Ultimate Reference Waveguide Technology treats hot, neutral and ground independently.
Pure DuPont Teflon dielectrics.
DuPont Delrin acetal resin connector bodies.
Pure copper 24 karat gold plated connectors.
Polyamide potted connectors to reduce mechanical vibration.
Ultimate Reference Waveguide vibration dampening Technology.

CT-1 Ultimate Reference Rhodium Plus:

Includes features of Ultimate Reference, in addition to:
Connectors utilize pure copper Rhodium plated connections, with DSM's Nylatron for outstanding durability and dielectric properties.
Ultimate Reference Rhodium Plus Waveguide uses the newest helix design magnetic conduction system

Priser:

CT-1 Ultimate powercable 1 meter Kr. 51.750,- (6050,- pr ekstra 0,5 meter)
[h=1]CT-1 Ultimate Ref. powercable 1 meter Kr. 81.750,- (6050,- pr ekstra 0,5 meter[/h][h=1]CT-1 Ultimate Reference Rhodium Plus Kr. 96.750,- (6050,- pr ekstra 0,5 meter)[/h]www.bebophifi.com

Vedlegg

Kommentarer

Status

_RoDa_

Ikke så veldig hifi-freak lengre
Ble medlem
06.02.2010
Antall liker
16.331
Sted
Østfold
Torget vurderinger
8
Mens vi venter på den forklarende teksten:

eddie1

Banned
Ble medlem
02.10.2006
Antall liker
727
Torget vurderinger
8
Konstruktøren Rick Schulz kommer snart med en forklarende tekst, jeg mottok denne i natt:

The power cable is really about the application of Magnetic conduction technology on power. Each line is treated individually by it's own magnetic wave guide. Three lines are used to make each discrete.

Når det gjelder hvor man skal legge pengene med henblikk på Mala`s kommentar: Det ville muligens overraske noen og enhver hva f eks kun en høykvalitets signalkabel kan gjøre i ett system. Noen ganger ville det lønne seg å investere i en virkelig god signalkabel i stedet for å kjøpe en ny forsterker som kanskje bare er en nyanse bedre enn den forrige man hadde.

I tilfellet med disse nettkablene fra High Fidelity er det jo åpenbart at man ikke legger 50.000,- på bordet hvis ikke resten av anlegget står i stil. Man får ett riktig bra anlegg for Kr. 50.000,-. I disse tilfellene vil det helt sikkert være bedre å investere 10-12.000,- i en virkelig god signalkabel, ikke 50.000,- i en nettkabel!!

JP

Du som bransjeaktør påstår altså at en signal kabel gir stor forandring i lyden og noen ganger større forskjell enn bytte mellom forsterker ?

Audiomix

Bransjeaktør
Ble medlem
05.07.2004
Antall liker
5.230
Sted
Kongsberg
Torget vurderinger
29
Hot, neutral and ground. Da er de tydeligvis konstruert for TN-nett? Hvordan fungerer de i IT-nett som er i mye av landet?
De ser forresten vanvittig kule ut!
Det tror jeg blir hipp som happ.
To ledere for strømmen og en for jord.
Det er nettene som er forskjellig. Ikke HiFi komponentene.

Steinar_Lund

Hi-Fi freak
Ble medlem
17.03.2002
Antall liker
2.738
Sted
Hvalstad, Asker
Torget vurderinger
3
Konstruktøren Rick Schulz kommer snart med en forklarende tekst, jeg mottok denne i natt:

The power cable is really about the application of Magnetic conduction technology on power. Each line is treated individually by it's own magnetic wave guide. Three lines are used to make each discrete.

Når det gjelder hvor man skal legge pengene med henblikk på Mala`s kommentar: Det ville muligens overraske noen og enhver hva f eks kun en høykvalitets signalkabel kan gjøre i ett system. Noen ganger ville det lønne seg å investere i en virkelig god signalkabel i stedet for å kjøpe en ny forsterker som kanskje bare er en nyanse bedre enn den forrige man hadde.

I tilfellet med disse nettkablene fra High Fidelity er det jo åpenbart at man ikke legger 50.000,- på bordet hvis ikke resten av anlegget står i stil. Man får ett riktig bra anlegg for Kr. 50.000,-. I disse tilfellene vil det helt sikkert være bedre å investere 10-12.000,- i en virkelig god signalkabel, ikke 50.000,- i en nettkabel!!

JP

Du som bransjeaktør påstår altså at en signal kabel gir stor forandring i lyden og noen ganger større forskjell enn bytte mellom forsterker ?
Det er kanskje litt drøyt å karakterisere uttrykk som "kan gjøre" og "Noen ganger" som påstander? Men bevares; er man på bransjeaktørheksejakt, så...

Og i det avsnittet i Bebophifis innlegg som du åpenbart er i harnisk over, forekommer ikke produktets navn eneste gang. Det er mer en betraktning om kabler (og andre komponenter) generelt. Men det har man som bransjeaktør ikke noe med å gi uttrykk for, er det dét du mener? For det kan da ikke ha noe å gjøre med faktum at det er kabler ​han annonserer?

eddie1

Banned
Ble medlem
02.10.2006
Antall liker
727
Torget vurderinger
8

JP

Det er kanskje litt drøyt å karakterisere uttrykk som "kan gjøre" og "Noen ganger" som påstander? Men bevares; er man på bransjeaktørheksejakt, så...

Og i det avsnittet i Bebophifis innlegg som du åpenbart er i harnisk over, forekommer ikke produktets navn eneste gang. Det er mer en betraktning om kabler (og andre komponenter) generelt. Men det har man som bransjeaktør ikke noe med å gi uttrykk for, er det dét du mener? For det kan da ikke ha noe å gjøre med faktum at det er kabler ​han annonserer?
Nei men greit og vite at man med kabler til 10 lapper får en mer hørbar forskjell enn bytte av forsterker :) vi som er nybegynnere hører jo på råd fra bransjen ;)

Distinctive

Æresmedlem
Ble medlem
04.12.2006
Antall liker
3.596
Sted
Stavanger
Uten å fornærme noen bileiere så setter man ikke regummierte dekk på en Ferrari for å spare et par lapper.
Men de passer greit nok på en Lada. Faktisk vil det være heller sært å prioritere smidde felger og lavprofil dekk på en Lada som koster mindre enn hjulene. På Ferrarien vil de derimot gi et fullverdig bidrag til ytelsen man trenger og forventer.

Lada eiere ville vel vært ganske fornøyd hvis de slapp å strekke seg etter disse hjulene, og strengt tatt så trenger de ikke å bruke kalorier på det heller, men heller investere i andre billigere/nyttigere modifikasjoner av bilen - eller bytte bil!

Det er vel ikke verre enn det.

Sist redigert:

Bebophifi12

Bransjeaktør
Ble medlem
01.05.2012
Antall liker
70
Sted
Asker
Torget vurderinger
1

JP

Jeg trodde du Eddie1 var sperret? Vel, altså ikke riktig enda og jeg skal heve meg over dine beskyldninger og svare deg:

Jeg som bransjeaktør påstår dette ja. Jeg sier KAN. Har man f eks en integrert forsterker, en kabel av middels kvalitet og en kilde kan bytte av signalkabelen gi ett større løft for lyden enn hvis man f eks skifter integrert forsterker til en av ett annet fabrikat, men i samme prisklasse. Og for riktig å stave dette slik at man ikke misforstår: Selvsagt vil ett bytte fra f eks en rimelig forsterker til en vesentlig dyrere gi ett større løft i lyden, vil man håpe. Men en kabel av høy kvalitet kan gi en betydelig bedre lyd i ett anlegg, selv med anlegg i normale prisklasser.

Det er det hele.

C

cruiser

Gjest
Flertallet av oss ønsker uten tvil denne delen av forumet, men det er også uten tvil brudd på markedsføringsloven. For min del må bransjeaktørene holde på med sitt :)

Steinar_Lund

Hi-Fi freak
Ble medlem
17.03.2002
Antall liker
2.738
Sted
Hvalstad, Asker
Torget vurderinger
3
Flertallet av oss ønsker uten tvil denne delen av forumet, men det er også uten tvil brudd på markedsføringsloven. For min del må bransjeaktørene holde på med sitt :)
Det er godt mulig du har rett - det vet ikke jeg. Men kan du forklare nærmere? Er det det faktum at det er gratis du tenker på?

_RoDa_

Ble medlem
06.02.2010
Antall liker
16.331
Sted
Østfold
Torget vurderinger
8
Uten å fornærme noen bileiere så setter man ikke regummierte dekk på en Ferrari for å spare et par lapper.
Men de passer greit nok på en Lada. Faktisk vil det være heller sært å prioritere smidde felger og lavprofil dekk på en Lada som koster mindre enn hjulene. På Ferrarien vil de derimot gi et fullverdig bidrag til ytelsen man trenger og forventer.

Lada eiere ville vel vært ganske fornøyd hvis de slapp å strekke seg etter disse hjulene, og strengt tatt så trenger de ikke å bruke kalorier på det heller, men heller investere i andre billigere/nyttigere modifikasjoner av bilen - eller bytte bil!

Hehe, not ;)

Å kjøpe kabler til anlegget er noe som ikke kan rettferdiggjøres på samme måte som dekk med bedre prestanda. Du ser at dekk kan måles om de gjør bilen bedre ;)

Dette, derimot, er mer i kabelleiren:
Quantum Vehicle Power Magnets

mvh

HCS

En vanlig fyr fra bygda..
Ble medlem
22.02.2007
Antall liker
32.470
Sted
Nesten Gjøvik..
Torget vurderinger
28
Lag da heller en egen tråd sutre-huer og la mannen få presentere noe han selger. Kablene kan endog lånes ut så en da kan skrive ned sine inntrykk av de...Når en har prøvd de selv..

_RoDa_

Ble medlem
06.02.2010
Antall liker
16.331
Sted
Østfold
Torget vurderinger
8
Problemet med disse, som med Oblivionkablene, er at utlån ikke kan vise potensialet til kablene. Jeg synes synd på forhandler dersom utlån skal vare i 1100 timer, men kan hende er det metoder for å kutte ned denne tiden?

AudiogoN Reviews: High Fidelity Cables CT-1 Interconnect Interconnect

Det er nesten så man kan fristes til å låne kablene for å sjekke om effekten varer selv etter at kablene kobles vekk.
"Upon powering up the system one immediately “feels” the cable’s presence while experiencing a system transformation. It is literally altering the conductivity of the entire audio system. "

Steinar_Lund

Hi-Fi freak
Ble medlem
17.03.2002
Antall liker
2.738
Sted
Hvalstad, Asker
Torget vurderinger
3

Skal man først skli ut i det reneste OT, og blande biler inn i dette her, burde det være mer relevant med startkabler.

Bebophifi12

Bransjeaktør
Ble medlem
01.05.2012
Antall liker
70
Sted
Asker
Torget vurderinger
1
Problemet med disse, som med Oblivionkablene, er at utlån ikke kan vise potensialet til kablene. Jeg synes synd på forhandler dersom utlån skal vare i 1100 timer, men kan hende er det metoder for å kutte ned denne tiden?

AudiogoN Reviews: High Fidelity Cables CT-1 Interconnect Interconnect

Det er nesten så man kan fristes til å låne kablene for å sjekke om effekten varer selv etter at kablene kobles vekk.
"Upon powering up the system one immediately “feels” the cable’s presence while experiencing a system transformation. It is literally altering the conductivity of the entire audio system. "
De vi evt låner ut er ferdig innbrente, vi har utstyr for dette. Så skal de gjerne stå i ro i anlegget og brukes i noen dager så det å danne seg ett inntrykk av hva disse kablene er gode for tar noen dager. Verre er det ikke, er man i posisjon til å kjøpe kabler i denne prisklassen kan en låneperiode være opplysende.

C

cruiser

Gjest
Det er godt mulig du har rett - det vet ikke jeg. Men kan du forklare nærmere? Er det det faktum at det er gratis du tenker på?
Jeg tenker helt generelt på at man stadig lover bedre ytelse og lydmessig løft, dette er effekter man ikke kan dokumentere. For min del spiller disse annonsene ingen trille, men rent juridisk er nok mye av dette svindel. Samtidig er det ingen tvil om at de fleste kjøperne har stor eier/spilleglede.

Bebophifi12

Bransjeaktør
Ble medlem
01.05.2012
Antall liker
70
Sted
Asker
Torget vurderinger
1
Det er jo fantastisk hvor mye kabler engasjerer. Jeg la ut en " annonse" for Voxativ høyttalere som vi starter opp med før sommeren. Den vi tar inn, Ampeggio Signature har en ca utsalgspris på 250.000 for ett sett. Normalt kalkulert. 2 høyttalerelementer, 2 kasser. Ja, dette er raffinerte og håndlagde saker, men da er det ingen som skriker! Det er liksom helt ok, strømkabler til en femtedel av dette er det ikke.

Artig å observere hva markedet absorberer og reagerer på.

Steinar_Lund

Hi-Fi freak
Ble medlem
17.03.2002
Antall liker
2.738
Sted
Hvalstad, Asker
Torget vurderinger
3
Jeg tenker helt generelt på at man stadig lover bedre ytelse og lydmessig løft, dette er effekter man ikke kan dokumentere. For min del spiller disse annonsene ingen trille, men rent juridisk er nok mye av dette svindel. Samtidig er det ingen tvil om at de fleste kjøperne har stor eier/spilleglede.
Hvis du "generelt" snakker om "effekter man ikke kan dokumentere", har du kanskje valgt feil tråd. Denne annonsen er noe av det mest nøkterne, saklige og edruelige jeg har sett her på HFS på lenge.

C

cruiser

Gjest
Hvis du "generelt" snakker om "effekter man ikke kan dokumentere", har du kanskje valgt feil tråd. Denne annonsen er noe av det mest nøkterne, saklige og edruelige jeg har sett her på HFS på lenge.
Det er jeg enig, men man lover bedre ytelse her også, i kommentarfeltet går man enda lengre. Nå har ikke jeg valgt denne tråden for å ri noen kjepphest heller, diskusjonen var allerede igang, rent juridisk er jeg sikker på at eddie1 har sitt på det tørre, selvom han er ufin i måten å argumentere på

Distinctive

Æresmedlem
Ble medlem
04.12.2006
Antall liker
3.596
Sted
Stavanger
Mens vi venter på den forklarende teksten:

Interessant, om fryktelig omstendelig til tider.
Jeg regner med at forklaringen til Rick (i grove trekk) vil være å aligne 'krystallene' i kabelen slik at feltet blir ensrettet langs lederen, samt skape det magnetiske 'trykket' som aksellererer elektronene.

_RoDa_

Ble medlem
06.02.2010
Antall liker
16.331
Sted
Østfold
Torget vurderinger
8
Hva hjelper det å aksellerere elektronene dersom atomene svirrer rundt? Best å klaske på et par Quantum Vehicle Power Magnets på forsterkeren for å være på den sikre siden.

lars_erik

Rubinmedlem
Ble medlem
19.10.2006
Antall liker
20.926
Sted
Hades
Torget vurderinger
0
Hva med å ta morsomhetene i en annen tråd? Slikt er rett og slett dårlig folkeskikk imo.

R

Rolls

Gjest
Jeg trodde du Eddie1 var sperret?
Hvorfor skulle han bli sperret bare fordi han kritiserer en leverandør?

Åjo, fordi Høvdingen også er forhandler, han driver visst Høium HiFi. Men det visste dere vel alle sammen?

Fair nok det, men mener det er viktig at alle her kjenner premissene for denne siden... (gir det maks 10 minutter før dette innlegget blir slettet og jeg eventuellt også blir sperret...)

X

X186841

Gjest
Høium HiFi selger bare "billigkabler" på sidene sine som virker ganske edrulige, ihvertfall bare småpussa :)
I forhold disse her som er mere rotbløyte i Trøndelag.

Bebophifi12

Bransjeaktør
Ble medlem
01.05.2012
Antall liker
70
Sted
Asker
Torget vurderinger
1

Åjo, fordi Høvdingen også er forhandler, han driver visst Høium HiFi. Men det visste dere vel alle sammen?

Fair nok det, men mener det er viktig at alle her kjenner premissene for denne siden... (gir det maks 10 minutter før dette innlegget blir slettet og jeg eventuellt også blir sperret...)
Og blir det slettet og du sperret er det kanskje like bra, dette er fullstendig lavmål og skivebom. Eller synes du "Rolls" at det er ok at man kaller hverandre for svindlere? Jeg håper ikke det. Og nå mistenkeliggjør du Høium også? Makan!

Hedde

Førr evig!
Ble medlem
20.04.2009
Antall liker
4.112

Er det egentlig NOEN som kjenner til andre kabler hvor jordlederen er magnetisk skjermet fra strømlederne?

_RoDa_

Ble medlem
06.02.2010
Antall liker
16.331
Sted
Østfold
Torget vurderinger
8
Det er påskefri, det er mye alkohol i omløp, kabler er det heteste temaet innen hobbyen vår, og så tror du, Bebophifi, at det ikke blir ballade når du presenterer nettkabler til tett på hundre tusen kroner metern? ;)
Hifibransjen er fullstendig ute og sykler for tiden, disse kablene er bare enda et eksempel på hvor skrudd det har blitt.

R

Rolls

Gjest

Og blir det slettet og du sperret er det kanskje like bra, dette er fullstendig lavmål og skivebom. Eller synes du "Rolls" at det er ok at man kaller hverandre for svindlere? Jeg håper ikke det. Og nå mistenkeliggjør du Høium også? Makan!
Som vanlig så leser ikke folk halvparten av hva som blir skrevet her inne...
Jeg mistenkeliggjør ikke, og jeg kritiserer ikke at du selger dyre kabler, for all del :)

Men det jeg ville ha frem er at hifisentralen er drevet av bransjefolk, og som jeg sier... for og gjenta meg selv... det er fair nok det, men syntes det er viktig at alle medlemene her vet om det, slik at de kjenner til "premissene" når de er her. Og det er IKKE skivebom, du kan nekte så mye du vil...

Syntes det er masse fin lesing her, og mye bra underholdning :)

Bebophifi12

Bransjeaktør
Ble medlem
01.05.2012
Antall liker
70
Sted
Asker
Torget vurderinger
1
Jeg er klinkende edru.

Hvis hifibransjen er ute å sykler for tiden RODA, hva er ditt forslag til å få den inn i riktig spor igjen? At vi alle skal importere mid-fi og billige kabler? Så kan alle sitte med integrerte forsterkere og gulvstående høyttalere til 10-20.000 bundet sammen med Anti Cables? ? Ikke noe galt i å ha rimeligere anlegg for all del, men blir ikke verden litt kjedelig uten ett mangfold? Det er da ingen kjøpetvang, ei heller er det noens plikt her på Hifisentralen å utpeke importører som svindlere eller som du selv antyder at Hifibransjen er ute og sykler.

Folk må kjøpe og mene hva de vil, men anklagelser om det ene og det andre er ikke ok. Ser frem til å høre hvordan hifibransjen skal komme inn på rett spor igjen, etter ditt hifiverdensbilde.

JP

Distinctive

Æresmedlem
Ble medlem
04.12.2006
Antall liker
3.596
Sted
Stavanger
Jeg tror at alle kan se at disse kablene ikke koster 10kr meteren å lage (inklusive FoU bidrag).
Vedder på at kosten til Bepop er betydelig (men margin i alle ledd er sikkert uansett gunstig).

Steinar_Lund

Hi-Fi freak
Ble medlem
17.03.2002
Antall liker
2.738
Sted
Hvalstad, Asker
Torget vurderinger
3

Som vanlig så leser ikke folk halvparten av hva som blir skrevet her inne...
Jeg mistenkeliggjør ikke, og jeg kritiserer ikke at du selger dyre kabler, for all del :)

Men det jeg ville ha frem er at hifisentralen er drevet av bransjefolk, og som jeg sier... for og gjenta meg selv... det er fair nok det, men syntes det er viktig at alle medlemene her vet om det, slik at de kjenner til "premissene" når de er her. Og det er IKKE skivebom, du kan nekte så mye du vil...

Hvorfor er det så viktig å få frem at HFS er drevet av bransjefolk? For meg er det helt greit, og øyensynlig også for deg, men hvorfor da lage et slikt poeng av det?
Forøvrig sliter jeg litt med å se hva Bebophifi evt skulle ha nektet for?

R

Rolls

Gjest
Hvorfor er det så viktig å få frem at HFS er drevet av bransjefolk? For meg er det helt greit, og øyensynlig også for deg, men hvorfor da lage et slikt poeng av det?
Lager jeg ett stort poeng? Jeg skrev det i én melding, og syntes det er viktig siden folk ofte spør seg hvorfor bransjeaktørene blir "beskyttet" her, fremfor medlemene. Vel, det er greit og vite hvorfor syntes nå jeg da. Og jeg syntes slettes ikke de gjør noen dårlig jobb utifra hva jeg har sett her, just saying.

C

cruiser

Gjest
Jeg er klinkende edru.

Hvis hifibransjen er ute å sykler for tiden RODA, hva er ditt forslag til å få den inn i riktig spor igjen? At vi alle skal importere mid-fi og billige kabler? Så kan alle sitte med integrerte forsterkere og gulvstående høyttalere til 10-20.000 bundet sammen med Anti Cables? ? Ikke noe galt i å ha rimeligere anlegg for all del, men blir ikke verden litt kjedelig uten ett mangfold? Det er da ingen kjøpetvang, ei heller er det noens plikt her på Hifisentralen å utpeke importører som svindlere eller som du selv antyder at Hifibransjen er ute og sykler.

Folk må kjøpe og mene hva de vil, men anklagelser om det ene og det andre er ikke ok. Ser frem til å høre hvordan hifibransjen skal komme inn på rett spor igjen, etter ditt hifiverdensbilde.

JP
Selvsagt ingen kjøpstvang, men markedsføringsloven er jo ganske klar.

§ 3. Presentasjon og dokumentasjon av markedsføring
Markedsføring skal utformes og presenteres slik at den tydelig framstår som markedsføring.

Påstander i markedsføring om faktiske forhold, herunder om ytelsers egenskaper eller virkning, skal kunne dokumenteres. Dokumentasjonen skal foreligge på annonsørens hånd når markedsføringen skjer.

_RoDa_

Ble medlem
06.02.2010
Antall liker
16.331
Sted
Østfold
Torget vurderinger
8
Jeg er klinkende edru.

JP
Var ikke deg jeg tenkte på når det gjelder alkohol, mer svarene som kommer i tråden.

EDIT: Kabelbransjen begår selvmord, så det er ikke noe som "vi" kan gjøre med det.
Kabler til hundretusenvis av kroner, lengre og lengre unna reell kostpris. Jakten på kundene som er villige til å betale i vilden sky for mer eller mindre reelle forskjeller.

Heldigvis finnes det produsenter som f.eks Parasound med sin P5.

Sist redigert:

Steinar_Lund

Hi-Fi freak
Ble medlem
17.03.2002
Antall liker
2.738
Sted
Hvalstad, Asker
Torget vurderinger
3
Lager jeg ett stort poeng? Jeg skrev det i én melding, og syntes det er viktig siden folk ofte spør seg hvorfor bransjeaktørene blir "beskyttet" her, fremfor medlemene. Vel, det er greit og vite hvorfor syntes nå jeg da. Og jeg syntes slettes ikke de gjør noen dårlig jobb utifra hva jeg har sett her, just saying.
Melding 1: Åjo, fordi Høvdingen også er forhandler, han driver visst Høium HiFi. Men det visste dere vel alle sammen?
Melding 2: S
om vanlig så leser ikke folk halvparten av hva som blir skrevet her inne...Jeg mistenkeliggjør ikke, og jeg kritiserer ikke at du selger dyre kabler, for all del :)

Gjentar man seg selv, blir det fort to meldinger. ;)

oct

Æresmedlem
Ble medlem
09.04.2009
Antall liker
8.283
Sted
Oslo
Ingen mulighet for å gi "liker". lars_erik får fra undertegnede.

mvh

Status

Informasjon om bruker

Bebophifi12
Bransjeaktør
Medlem siden
Antall liker
70
Link til alle artikler
84
Bebophifi12 sine annonser
Bransjenyheter
Kaiser Kawero Classic - CES 2016

Kaiser Kawero Classic - CES 2016

• 4
Det ble brukt en spesialutgave på messen av Kaisers toppmodell, mer informasjon finner du her hvis det er av interesse. " Kaiser Acoustic’s Kawero! Classic loudspeaker is exceptional inside and...
Fortsett
Bransjenyheter
KAISER KAWERO CLASSIC - NY VERSJON

KAISER KAWERO CLASSIC - NY VERSJON

• 49
Kaisers toppmodell har blitt enda bedre. Nytt av året er en ny RAAL bånddiskant som er en videreutvikling av den allerede meget anerkjente diskantenheten. RAAL blir av mange regnes som verdens...
Fortsett
Bransjenyheter
ABSOLARE PASSION INTEGRATED I STEREO +

ABSOLARE PASSION INTEGRATED I STEREO +

• 6
Sitat: " Dette er den beste integrerte forsterkeren vi har hørt. Til nå ". Kan sees og høres hos Bebop Hifi i Ålesund. bebophifi
Fortsett
Bransjenyheter
WRITERS CHOICE AWARD 2015 POSITIVE-FEEDBACK.COM

WRITERS CHOICE AWARD 2015 POSITIVE-FEEDBACK.COM

• 88
Denne æren ble tildelt Specs nest dyreste integrerte forsterker RSA-M3 EX. Vil du høre "klasse D" gjort på en helt spesiell og ytterst musikalsk måte ta kontakt. Lydidealet til Spec er 300B...
Fortsett
Bransjenyheter
ABSOLARE OG KAISER CHIARA PÅ DEMO I ÅLESUND

ABSOLARE OG KAISER CHIARA PÅ DEMO I ÅLESUND

• 0
Dette er produkter i den desiderte high end klassen. Vi har dem på demo i Ålesund og har premiere på denne kombinasjonen 10/12 kl 18-21, Amfi Moa Langelandsveien 25, Ålesund Stokkbygget vest. Demo...
Fortsett
Bransjenyheter
Solgt!

Solgt!

• 3
Til en som skjønte sitt eget beste. Bedre lyd for 30.000,- finnes ikke :) Gratulerer!
Fortsett
Topp Bunn