K
Kaare G. Opsahl
Gjest
Hodet litt påtatt på skakke ja ;D
Ja, makan til regnskyll har jeg ikke opplevd, ikke selv i Asia.R.E.S. skrev:Været fortsatte dessverre ikke sånn, for bare et par timer senere (om det var så mye), så var det rene skybruddet, lyn og torden.
Meldt dårlig i morgen også, men det gjør ikke mye når man skal være inne på messa.
Roy
Jeg kan da ikke noe for hvordan jeg ser ut, selv etter bare en öl ;DGago skrev:kw ser forresten ut som han ligger et par øl foran de andre... ;D
Ha'kke tid, dessverre. Har tatt over 100 bilder i dag, og siden det er meningen bildene skal til en artikkel i bladet Hjemmekino og publiseres samtidig på OAS sine sider, så synes jeg heller ikke det er rett at jeg publiserer de på Hifisentralen først.VIH skrev:Hei Roy.
Litt bilder og oppsummering av dag 1 på messen tåler vi. ;D
Mvh.
Viggo
R.E.S. skrev:Selv har jeg aldri vært på messa før, men i år er jeg på plass i München blant annet for å lage messereportasje for Hjemmekino + OAS. Meningen er å presentere messereportasjen samtidig i bladet og på OAS sine nettsider.
I dag var vi ikke på messa siden den ikke åpner for allmuen før i morgen, men det finnes jo andre gleder i Bayern.
Alltid lurt å .egge inn bestillinger i forkant av action. Ilkke i etterkant....Roysen skrev:Om noen skulle kunne vise bilder og gi lytteinntrykk av den nye Audio Physic Carderas hadde jeg blitt glad. Den skal visstnok være en nedskalert Caldera.
Mvh
Roysen
Joda, har vært der også, men i går var det kun for å ta bilder. I dag har jeg bare noen få bilder å ta til, så skal det lyttes på de mest spennende oppsettene.HSobstad skrev:Alltid lurt å .egge inn bestillinger i forkant av action. Ilkke i etterkant....Roysen skrev:Om noen skulle kunne vise bilder og gi lytteinntrykk av den nye Audio Physic Carderas hadde jeg blitt glad. Den skal visstnok være en nedskalert Caldera.
Mvh
Roysen
Nå er det desverre for sent for oss å sjekke dette. Kanskje noen andre har svar...