Dog skrev:
Gratulerer Hagto!
Betyr dette at Pass`en, ditt beste kjøp noen gang pr 17 desember, er byttet ut?
Takk Dog!
Jeg skrev at Pass Lab var mitt beste kjøp noen gang, i forhold til prisen jeg fikk den for på bruktbørsen.
Jeg la inn et bud på forsterkeren og sa at hvis han slo til på budet kunne jeg hente forsterkeren samme kveld, med pengene i handa. Selgeren slo til, jeg hoppet i bilen for en lang kjøretur. Det var et røverkjøp!
Kan nevne at når jeg for noen dager siden ringte importør for å sjekke riktig pris på Pass Lab forsterkeren innrømmet importør at han selv vurderte å kjøpe denne forsterkeren til prisen den ble avertert for. (Jeg fikk den billigere).
Likte forsterkeren fantastisk bra, og hadde planlagt å beholde den. Tror det må være en av de beste integrerte på markedet, ihvertfall til noenlunde vettug pris. Men mange fridager i jula, eventyrlyst, spilling og testing, og noen tilfeldigheter, førte til at en kamerat byttet ut sin forsterker med Pass'en min, og et Burmester effekttrinn fra en annen kamerat havnet her.
Tror nok de sorte boksene dine Dog kan være lydmessig bra alternativ, men har selv for liten erfaring med disse til å mene noe.