Vi finner også en vakker platespiller fra Transrotor med en Benz Ebony high output PU:
Vedlegg
-
51.8 KB Visninger: 285
Mauhorn?Hagto skrev:De heter Lowther, og så et eller annet som begynner på Ma tror jeg. Husker ikke helt men det likner på Maui eller noe sånt. Noen som kan hjelpe?Haavard skrev:Hva slags Lowtherkonstruksjon er dette i utgangspunktet?
Meget fin tråd forresten.
Håvard
Pesquera skrev:Mauhorn?Hagto skrev:De heter Lowther, og så et eller annet som begynner på Ma tror jeg. Husker ikke helt men det likner på Maui eller noe sånt. Noen som kan hjelpe?Haavard skrev:Hva slags Lowtherkonstruksjon er dette i utgangspunktet?
Meget fin tråd forresten.
Håvard
Hvorfor ikke silke ?LMC skrev:nei kjøreer flatsølv og bomull
mvh
Litt usikker, men tapen var ca 10 cm bred. Plast var slik vanlig som man legger/presser på A4 ark og slikt.Nido skrev:"raske kabler" liker vi; hvilke dimensjoner snakker vi om; hvilken skjerming brukes(teflontape?) LMC, har du prøvd dette?
Dessverre tok meg ikke tid til flere bilder denne gang. Skulle høre JBL med og uten subber.kjoenik skrev:Dette var et flott rom med mye heftig utstyr!
Du har ikke noen flere oversiktsbilder av rommet Hagto?
ikke like lett-tilgjengelig,men jeg får lett tak i ubleket bomullDuelund_Support skrev:Hvorfor ikke silke ?LMC skrev:nei kjøreer flatsølv og bomull
mvh
Takk for det!Wergeland skrev:Høy kvalitet på besøksrapportene dine - som vanlig!
Disse Omega høyttalerne, er det fulltone eller konsentriske elementer?
Ser fram til fortsettelsen av tråden!
Enig, meget bra lyd!bambadoo skrev:Flott tråd. Jeg har også vært hos Lars Erik. Syntes det spilte veldig bra i kjelleren...
Strømforsyningen sin!Hagto skrev:Da avslører jeg like godt det som fristet så umåtelig å ta med seg hjem. Interstage monoblokker fra Audiote, med de aller grommeste delene man kan få. De hadde nok gjort seg på LVene mine. Rørene er fra WE.
Vi er hjemme hos Lars Erik fra Upgrade Audio.
Flotte å se til de der. Jeg skulle nok ha fortrukket samme finish på hele kabinettet som selve baffelen. De der skulle jeg likt å høre en dag.Hagto skrev:Takk for det!Wergeland skrev:Høy kvalitet på besøksrapportene dine - som vanlig!
Disse Omega høyttalerne, er det fulltone eller konsentriske elementer?
Ser fram til fortsettelsen av tråden!
Det er fulltonehøyttalere, og Lars Erik sier de er lettere å drive enn Audionote E.
Legger du på ca.10 lapper kan du få dem som gulvstående slik som disse:
Jeg liker foten DAADen står på.Hagto skrev:Rommet var lettere behandlet akustisk (kan se litt av en DaaD i høyre kant av bildet).
;D Hva kalles det, diffusjon eller?Valentino skrev:Igjen herlige rapporter.
Jeg liker foten DAADen står på.Hagto skrev:Rommet var lettere behandlet akustisk (kan se litt av en DaaD i høyre kant av bildet).
Valg:Gago skrev:flott system lars erik har satt sammen.
jeg har kun hørt det i 15-20 min, og det spilte fabelaktig bra.
de interstage blokkene hadde gjort seg på lv'ene dine, hagto.
eventuelt gå for the real thing: conquest silver.![]()