|
Twelve points!Jimi Henrdix.
Eller han andre
PK
Anerkjennelse og berømmelse!!hva vant jeg?
;D
PK
Wuhuu.Anerkjennelse og berømmelse!!
Trøtt sjøl, får fortsette en annen dag. Mohaha.....Wuhuu.
Sender adresse på PM ;D Mohaha
Hmmm, trøtt nå, ja!
Pk
Den pick-upen kan jeg gå god for - den er sinnsykt braSom noen sikkert har forstått allerede så er Musicman analogfreak. Han har kjøpt seg ny PU som bare venter på å bli montert.
Benz LP:
Er på jobb selv. Ikke lett å få det til daNå vil vi se platespiller og resten Hagto, kjør på.... Jeg trenger et løft i arbeidsdagen her....
Fine basser, og fantastisk tråd Torry ! jeg angrer litt nå på at jeg prøvde å gjøre meg morsom om snekkeriene til Budda tidligere i tråden. Jeg er stum og ydmyk....84-85 modell Steinberger. Utviklet av Tony Levin(backet Peter Gabriel).
Gamlegitaren til Marius Muller.
Takk for det, og du har selvfølgelig rett angående Tony Levin, men for meg personlig er liksom Peter Gabriel enda mer kjent enn King Crimson.Fine basser, og fantastisk tråd Torry ! jeg angrer litt nå på at jeg prøvde å gjøre meg morsom om snekkeriene til Budda tidligere i tråden. Jeg er stum og ydmyk....
...og så på'an igjen ; hvis Tony Levin skal huskes for noe må det først og fremst være årene med King Crimson , og den geniale "Discipline " skiva.
Her er det jo en gitar for hver smak ser det ut som![]()
Hvilke høytalere var det snakk om ? Syns det lignet på Usher, men de har vel ikke triwiring har de?
Jeg må vist se å få koblet opp Quadene igjen formann 8) ;D men aldeles enig med deg i dine iaktagelser av Magnepaner. Jeg mangler nå bare å legge lyttemuskelen til toppmodellen.Skulle forresten veldig, veldig gjerne likt å lånt øre til siste oppsett også jeg. Magnepan er kanskje det eneste høyttalermerket jeg nesten alltid synes låter virkelig imponerende. Bortimot hver gang jeg hører et par Magnepan blir jeg sittende å tenke på den uanstrengte åpenheten. Det enorme lydbildet.
Herlig Hagto, herlig.... og eiere av de forskjellig oppsett, takk for at vi fikk ta del i dette her. Beste tråden jeg har vært borti IMHO.
AHA...det var der jeg hadde Olaus fra.
Takk Hagto. Jeg handlet Audio 60 amp og Isoda Hybrid signalkabel av Olaus og Frode på Phatetique i Gågada i 1986![]()
Riktig!!Hmm, ukjent for meg. Ligner litt på noe kef med uniq diskant og supertweeter på toppen?
På den annen side Hagto tror jeg Olaus vile blitt særdeles lykkelig ved å få Dog på besøk sammen med Gallo Ref.3.1 høyttalere. Tipper resultatet ville bli betydelig utøket bassregister og trøkk. I tillegg rager disse små vidunderene fra Anhony Gallo ikke noe høyere en den nåværende ekvipasjen.Kabelrøverhistorien er faktisk sann. Jeg kan ikke forklare det, men det var veldig morsomt for 'Olaus' som ble utrolig glad, og som satt med et stort glis resten av kvelden.
Kommer ikke til å kommentere disse kablene med navn eller annet mer om kabler i denne del av tråden. Er bare meget glad på 'Olaus' sine vegne!
Vi snakkes igjen i neste nummer hvor vi nok må ha inn en platespiller igjen, selv om det nok også her blir litt repetisjon fra min tidligere tråd![]()