Enig i alt her ;DDet var pokker til kjekke karer. Nydelige bilder Hagto og vakkert oppsett. Heftige komponenter i det delefilteret.
Vi følger spent.
Takk, du har vel en bra forforsterker, og tråd, du ogsåKjekk preamp du har!
Forøvrig: Gratulerer med en uvanlig fin tråd.
mvh
Takk for det. Klart det er spennende med alt dette flotte utstyret, men vær klar over at slikt dyrt utstyr også ofte er avslørende og krevende. Både med hensyn til kildemateriale, sammensetting, rom, osv. Så det er ikke alltid disse dyre anleggene spiller like godt. Har ofte hørt like vellydende anlegg til en rimeligere pris.hei hagto
helt fantastisk tråd og utrolig mye digg for øyet.
tenk å få hørt noe av dette med egne ører.
mvh
Er du fra Farsund?? Bor du i Farsund??Åja, det faktisk flere fra Farsund som leker
seg med HIFI. Hyggelig
Jepp bor i farsund, arbeider på Alcoa :
Hei igjen.Gåter på en mandag :-/... Har Marantz sponset salige Savage Rose?? Skal du på konsert? Kommer SR til sørlandet (da kommer jeg!)? Har mange SR album, og har sett dem live to ganger.... Er det forresten bare meg som synes at Are you ready er bassfattig?? Pleier å være meget habil lyd på de senere SR skivene forøvrig!Hagto: hvordan har Kuzma løst pumpestøy problematikk ifht. den luftbårne armen? Leste MF sin siste review av ref. komboen i siste Sterophile. Sysler med tanken på å kjøpe meg en MG-1 tangentialarm http://airtech.atspace.com/mg1.htm, men er noe skeptisk ifht støy fra pumpe.
Da har vi hatt besøk. Men jeg skrev i farten feil. Det var ikke besøk fra Haugesund,men fra Karmøy!Håper vi lykkes med dette Hagto, hadde vært knall.
Gleder oss ellers til utfyllende bilder av anlegget ditt. Hold oss oppdatert etter Haugesundsbesøket.
Sorry, godt du spurte. 'Olaus' skulle i utgangspunktet låne Hovlandkabelen av Robert, men hadde i siste stund ombestemt seg. Ville ikke låne den gode kabelen, for da er det ikke så lett å gi den fra seg igjenKan du fortelle om den phonokabelen fra Hovland? Så ikke ut som Music Groove 2 heller.
Spent. Flotte bilder Hagto.
;DTror Robert tester ut det siste innen selskapsleker, noe med kabler i blinde å gjøre, men tydligvis ikke så mye med lytting å gjøre....
Fantastisk innsats Hagto. Synes det er artig at du viser folk også, og beskriver det sosiale. Aldeles glitrende.
kurs i flekkefjord hagto,skulle nesten bydd på en kopp kaffe da