Vakker sak! Men spiller den bra også?
Vedlegg
-
60.3 KB Visninger: 369
Takk for det. Kan vel like godt innrømme at jeg ringte Trond i dag for å høre om han hadde noe forholdsvis rimelig og brukbart stående ;DVermin skrev:Ikke meningen og gi deg nevroser Hagto ;D
Nå vet du hva du trenger, Rør som seg hør og bør
Takk for en kjempehyggelig kveld, låt supert de Harbeth høytalerene, skikkelig gode på det meste de ble foret med. Skjønner veldig godt hvorfor du vender tilbake dit![]()
Han fikk det som han ville, nå står det ihvertfall rør her.JanR skrev:Kudos til Verminsky som farter litt rundt og taler rørets sak, stå på gutten min
/jan
Tittet litt på testen 6moons.Hagto skrev:Han fikk det som han ville, nå står det ihvertfall rør her.JanR skrev:Kudos til Verminsky som farter litt rundt og taler rørets sak, stå på gutten min
/jan
Selv om det ikke er på samme nivå som i går kveld.
Takk for det. Følelsen er at det var mye forsterker for pengene.JanR skrev:Tittet litt på testen 6moons.Hagto skrev:Han fikk det som han ville, nå står det ihvertfall rør her.JanR skrev:Kudos til Verminsky som farter litt rundt og taler rørets sak, stå på gutten min
/jan
Selv om det ikke er på samme nivå som i går kveld.
Gratulerer med amp
/jan
Takk for det. Hadde nok ønsket meg en enda mer eksklusiv sak, men venter en annen oppgradering i anlegget som koster endel. Virket likevel som dette var skikkelig byggekvalitet, og god lyd.RoDa skrev:Grattis Hagto!
Hadde gleden av å låne SP-3 for noen år siden.
Kul amp!
R
Får se hvor bra jeg får den til etterhvert. Blir nok å forsøke litt forskjellige rør framover.JanR skrev:En godt sammenskrudd KT88 amp er ikke til å kimse av.
Godt å se at de bruker 6SN7, en av mine favoritter. De fleste bruker (desverre?) smårør ala 12au/12at/12ax. 6SN7 er "bedre", så tviler ikke på at den ampen svinger.
Gjerne noen flere bilder av amp/oppsett/rom
/jan
Han har en med de skikkelig store røra. Er vel den du drømmer om?om.s skrev:Du får be Trond hente hjem en KR Audio AV350 (30W/Kl A), den skulle nok sparket liv i Harbethéne.
Smiler enda litt på at jeg rakk å få hjem 340èn til LVéne før du kom på at den stod der![]()
...
mvh
;DHagto skrev:Han har en med de skikkelig store røra. Er vel den du drømmer om?om.s skrev:Du får be Trond hente hjem en KR Audio AV350 (30W/Kl A), den skulle nok sparket liv i Harbethéne.
Smiler enda litt på at jeg rakk å få hjem 340èn til LVéne før du kom på at den stod der![]()
...
mvh
Har faktisk hørt KR-Audio på Harbeth, og det spiller skikkelig bra.
Var vel egentlig klar over at 340en sto der, hadde bare lagt det bort. Når jeg fikk summet meg, og ville forsøke den, hadde du nettopp vært der. Like foran nesen min..... :'(![]()
Takk for det. Har vel aldri hatt en forsterker noen gang med slik byggekvalitet til prisen.SOEDAL skrev:Fin forsterker ja. Den får du sikkert mye glede av.
;DMbare skrev:Tur på byen??! Fanden spare, mann. Like før jeg må dra til Sørlandet og snakke om prioriteringer med deg og min nye venn, Bjarne the Baseball Bat.
jensemann, ka du mein? :Gago skrev:å, var du også hos jensemann igår?
hifiguru skrev:Å fytti grisen, utrolig mye rask folk sparer på, syns dere bare kunne kjørt de greiene der til Porsgrunn og satt det av hos meg, evt så kan jeg hente det om dere holder bensinen![]()
![]()
![]()
![]()
Vil ha vil haHagto skrev:;DMbare skrev:Tur på byen??! Fanden spare, mann. Like før jeg må dra til Sørlandet og snakke om prioriteringer med deg og min nye venn, Bjarne the Baseball Bat.
Hørtes litt tøfft ut, men kan ikke si jeg ble så veldig nervøs, he, he.
Forforsterkeren i anlegget vi hørte på var en nydelig Kondo KSL-M7 rørpre med innebygget mm-riaa:
Utrolig mye spennende utstyr i dette huset!Gago skrev:told u jensemann! ;D
fyttirakkern, her var det mye fett samlet på et sted.
og bare 1/5 del av det er i bruk til daglig. :'(
alle mennesker er like (sic!), men jensemann er litt likere enn de fleste av oss andre. ;D
Vermin skrev:Sitter og trykker F5 for harde livet her nå Hagto, skal på byen....come on![]()
Fester aldri med måte ;DHagto skrev:Vermin skrev:Sitter og trykker F5 for harde livet her nå Hagto, skal på byen....come on![]()
Fest med måte. Forsøkt Spark (Cayin)?
Skikkelig opptur her hos meg med akustikkplatene. Takker!