Nei har Harbeth også.Gago skrev:hæ? skiftet ut harbethene?
flotte horn, hagto.
gratulerer.
aha!Hagto skrev:Nei har Harbeth også.Gago skrev:hæ? skiftet ut harbethene?
flotte horn, hagto.
gratulerer.
Takk for gratulasjon.
som enhver god sørlending(selv om jeg lever i eksil) så støtter jeg pose og sekk mentaliteten. Låter dette like bra som det ser ut?Gago skrev:aha!
pose og sekk-mentaliteten råder på sørlandet, ser jeg. ;D
Pose og sekk blir vel i dette tilfellet ikke så mye likevel sammenliknet med endel andre her på sentralen. Skal ikke nevne noen navn GagoGago skrev:aha!Hagto skrev:Nei har Harbeth også.Gago skrev:hæ? skiftet ut harbethene?
flotte horn, hagto.
gratulerer.
Takk for gratulasjon.
Litt usikker på det, men jeg synes det spiller ganske bra.H.R skrev:som enhver god sørlending(selv om jeg lever i eksil) så støtter jeg pose og sekk mentaliteten. Låter dette like bra som det ser ut?Gago skrev:aha!
cardas skrev:De ser nydelig ut!
Er overbevist om en ting og det er at disse kommer du til å få skikkelig til.
Høyttalere med den førlsomheten som disse og feks. RF-5 med skikkelige drivere som diskanter tar det lang lang lang tid med masse julig
før de slepper skikkelig! Spill høyt lenge med masse variert bråke musikk så kommer de seg fortere! ;D
Nok en gang GRATULERER SÅ UTROLIG MYE HAGTO!!!!!
Mvh
Andreas
Takk, synes selv det ble en litt spennende vri. Og så synes jeg de var pene i stua.Elektron skrev:Gratulerer fra meg også Hagto. Det var en spennende vri. Jeg har stor tro på tre som materiale i horn.
Mvh Elektron
Takk for det.65finger skrev:Gratulerer med nye hornhøytalere. De ser griselekre ut!!!
Hehe, ja du kan så si, hvem vet hvilke htére som lurer rundt neste bytte (ingen konkrete bytteplaner pr idag, kilde derimot)impulse skrev:Litt OT, men skitt au...Det var jaggu på tide,musicus!![]()
musicus skrev:har selv blitt nysgjerrig på horn etter en särdeles hyggelig opplevelse hos en kompis med Avantgarde og Nagra;D ....
mvh
Takk. Er litt overrasket over at de kunne stå så nærme bakvegg. Da også med tanke på at bassport vender bakover. Stram, tørr, og hurtig bass hos meg.HCS skrev:Gratulerer med nye høytalere! Har selv hatt disse en periode. For å få bass, måtte jeg ha de temmlig nære bakvegg, men dynamikken var strålende i det... At de krever litt av justeringer er jeg ikke i tvil om, men de er billige og morsomme på samme tid !![]()
Har også hørt noen gode demoer på Avantgarde. Synes selv at de blir litt store i stua.musicus skrev:Flotte htére hagto! har selv blitt nysgjerrig på horn etter en särdeles hyggelig opplevelse hos en kompis med Avantgarde og Nagra;D ....
mvh
Pent!Hagto skrev:Et lite bilde til:
Ikke lett å finne høyttalere som har alt nei.Nightpuma skrev:Ja det er ikke enkelt Hagto.
Asbjørn
Veldig enig med det du skriver her Roda! Godt å lese at ny-rolf er her inne. denne tråden er fantastiskRoDa skrev:Gode innlegg fra Hagto og Gago.
Ny-Rolf har tenkt å bare skrive positive innlegg, og la vær istedet for å skrive negative.
Det bare er slik at man ikke får "best på alt" høyttalere eller elektronikk.
Selvsagt kan man få til "best for meg", men det er jo nettopp fordi man selv har forsaket noen egeskaper man ikke setter høyt eller bryr seg om. De kan veldig gjerne være kritisk viktige for andre mennesker i sine oppsett.
Jeg synes det er berikende å forsøke og sette seg inn i hva personen jeg møter/besøker ønsker å oppnå med anelgget sitt, og fryde meg over de egenskapene istedet for å irritere meg over det som eventuelt mangler.
Har jo selvsagt hørt meget dyre oppsett hvor jeg ikke har reagert på noe som mangler, men for de fleste av oss som har normale lønninger og normal gjeldsbyrde så blir det med drømmen å eie slike oppsett.
Da får man istedet gjøre de kompromisser som er minst ødeleggende for sin egen musikkopplevelsesglede foran anlegget.
Denne tråden er en av de som får meg i godt humør, Hagto, takk for at du fortsetter å dele dine opplevelser med oss!
Mvh
Rolf
Hvor ble det av alle kjøttmeisene og dompapene? ;DHagto skrev:Ikke lett å finne høyttalere som har alt nei.Nightpuma skrev:Ja det er ikke enkelt Hagto.
Asbjørn
Som noen sier så vokser ikke gode høyttalere på trær.
Men for å være helt sikker så tok jeg en tur ut i gata her i dag tidlig.
De hadde rett. Det eneste jeg fant i trærne her ihvertfall var dette:
Nightpuma skrev:Får du til de nye horna dine?
Asbjørn
Kanskje spist opp av alle kattene?bjornh skrev:Hvor ble det av alle kjøttmeisene og dompapene? ;D
Takker for gode råd før handel. Kommer nok til å bli her en god stund. Var litt skeptisk før kjøp men synes det har vært gøy til nå. Får se hvor god lyd man kan få til fra dem.Rojoh skrev:Godt å høre at det ikke ble helt totalt feil med M12. De låter nok ikke helt mainstream, men litt småtweaking var de egentlig litt sjarmerende i sin spillestil slik jeg minnes dem. Var lenge i tvil hvilket høyttalerpar jeg skulle beholde, men utvalget av Sandringhamer på brukbørsen den gang var nok litt medvirkende til valget. Nå er det aktiv deling og store eksterne basskasser som tys til for å gjenvinne litt av dynamikken. :
Mvh. Johan
Kjenner det kribler litt. Får se om jeg får målt opp det gamle filteret en dag.Haavard skrev:Det delefilteret er det noe som kan gjøres med, ikke yber high end, men greit nok.
Men først av alt er disse høyttalerne et møbel, et håndverk. De er rett og slett gode å hvile øynene på.
Har hørt dem en gang bare, desverre. I et oppsett jeg ikke kjente godt.
Håvard