Bare i åndenbjornh skrev:Var hun der..? ;D
Funker nok til det ogsåErosLoveking skrev:Utsmykking og mønster på forsterkerne antyder at dette er saker bygd for å spille småsyrete musikk fra 60 og 70-tall. Tar jeg feil?
Sang hun noen bursdagssanger..? ;Dkjoenik skrev:Bare i åndenbjornh skrev:Var hun der..? ;D
Selvfølgelig, jeg hadde jo bursdag (helt sant!).bjornh skrev:Sang hun noen bursdagssanger..? ;Dkjoenik skrev:Bare i åndenbjornh skrev:Var hun der..? ;D
Gratulerer med bursdag og syngedamekjoenik skrev:Selvfølgelig, jeg hadde jo bursdag (helt sant!).bjornh skrev:Sang hun noen bursdagssanger..? ;Dkjoenik skrev:Bare i åndenbjornh skrev:Var hun der..? ;D
Er det sant? -Gratulerer så mye.kjoenik skrev:Selvfølgelig, jeg hadde jo bursdag (helt sant!).bjornh skrev:Sang hun noen bursdagssanger..? ;Dkjoenik skrev:Bare i åndenbjornh skrev:Var hun der..? ;D
Det holdt du godt skjult! Gratulerer med overstått!!!kjoenik skrev:Selvfølgelig, jeg hadde jo bursdag (helt sant!).
Vet ikke om særlig mange anlegg - uansett prisklasse - som ikke legger noe som helst i design :olllie skrev:... Leste en gang i et hifi blad en gang en diskusjon mellom et knippe direktører av hi end merker. Alle sammen påsto hardnakket at deres spesifikke design BARE hadde lydmessige fordeler. ...
Neppe optimalt nei, men her er det snakk om kompromisser hele veien. Er for øvrig ikke ferdig med tuning. Kan skrive et lite innlegg på dette siden.olllie skrev:En annen ting:Er plaseringen av elektronikken foran høytalerene noe gunstig for lyden, da?
Klart det Send en PM for å avtale tidspktolllie skrev:Kan ikke jeg få audiens, da, pliiiiis? Har bare SÅ lyst til å høre. :'( :'(
RoDa skrev:Herlig tråd Kjoenik!!!
Det er bare å peise på, Hagto leder fortsatt.... ;D
Ja, "helt om natta-helt om dagen" er vel det som må til om målet måtte være noe slik.Gago skrev:RoDa skrev:Herlig tråd Kjoenik!!!
skal du ta igjen hagto, så må du legge deg tidlig om morran og stå opp tidlig om morran samme dag.
Han leder jo bare med 94 sider...emotikon skrev:Ja, "helt om natta-helt om dagen" er vel det som må til om målet måtte være noe slik.Gago skrev:RoDa skrev:Herlig tråd Kjoenik!!!
skal du ta igjen hagto, så må du legge deg tidlig om morran og stå opp tidlig om morran samme dag.
Han og rolfozzy prater jo mer enn en hel kvinneklubb på speed...Gago skrev:du kan også prøve å jage janr, som har snaue 150 sider nå...
BigSwifty skrev:takk for en fin tråd!
Etter å ha slitt meg gjennom overkill-gjørma var dette som å bade i friskt fjellvann, gå opp av vannet, bli frottert av Marily og servert et glass iskald Dom Pérignon 1985.
Sett de to live noengang når de begynner å snakke om rør? Det er, på sitt eget litt rare vis, ganske imponerende. På en litt sånn "Jøss, jeg trodde ikke sauer kunne svømme, men nå har jeg sett det og"-måte.kjoenik skrev:Han og rolfozzy prater jo mer enn en hel kvinneklubb på speed...Gago skrev:du kan også prøve å jage janr, som har snaue 150 sider nå...
;DMbare skrev:Sett de to live noengang når de begynner å snakke om rør? Det er, på sitt eget litt rare vis, ganske imponerende. På en litt sånn "Jøss, jeg trodde ikke sauer kunne svømme, men nå har jeg sett det og"-måte.kjoenik skrev:Han og rolfozzy prater jo mer enn en hel kvinneklubb på speed...Gago skrev:du kan også prøve å jage janr, som har snaue 150 sider nå...
Transporten Verdi er den som ser "todelt" ut på det nederste bilde, upsampleren er Purcell som står under Elgar dac,en.kjoenik skrev:Ja jeg vet det, wow!
Nå er det bra at HSobstad ikke har vinylspiller, for da hadde han sikkert blitt engstelig av alt snakket om wow.
DCS, Elgar, Purcell, og sikkert et par andre komponister som jeg ikke kusker navnet på.
Edit. Er det Verdi det står på upsampleren? Har ikke transporten noe navn?
Takk for oppklaringen! Ikke lett å holde oversikten over så mange bokser og komponister.GFE skrev:Transporten Verdi er den som ser "todelt" ut på det nederste bilde, upsampleren er Purcell som står under Elgar dac,en.
Ellers fin repotasje og mange fine bilder
Mvh
Geir
VIC 20? Commodore 64? Tipper den første...kjoenik skrev:Vel, kveldens gjest har kvittet seg med sin cd transport, og erstattet den med
Ække mange som har dette her i bydn. Litt OVERKILL her??kjoenik skrev:Herrejemini...pc-basert avspilling. Kan det være noe bra
Høytalerne drives av denne, eller dvs, disse. Det er tre stykk DP A1s som prossesserer strøm i dette oppsettet.