Jan Eggum er vel den beste av de tre som låner stemmen sin til denne videoen imo.
Litt gossip for de som liker slikt. Det er svært dårlig stemning mellom Lars Vaular og Roald Ruus Finsås etter at Vaularen stjal Solbriller på uten å gi kreditt til Radiofantomene. Det er jo en låt som Finsås skrev for mange år siden, og såvidt jeg forstår hadde han ingenting imot at Vaular brukte den. Ikke i det hele tatt. Det som gjør at de ikke er venner lenger er at Vaular aldri har gitt han kreditt for å ha skrevet låten. Det er nok det frekkeste musikktyveriet i norgeshistorien dette her. Jeg har mistet all respekt for Vaular etter dette. Å få Roar Ruus Finsås sint skal pokker meg godt gjøres, så når en har klart det er det garantert et eksempel på berettiget harme.
Fy, Lars Vaular. Å stjele fra andre fattige musikere er ikke kult. Denne hit-en kunne ført til at Finsås endelig fikk den oppmerksomheten fra ungdommen som han fortjener. Vaular kunne gjort Radiofantomenes solbriller til en kultlåt, men velger heller å late som om den er sugd fra eget bryst. Det er unødvendig, og jeg skjønner ikke motivasjonen til Tin Tin. ???