Da jeg bodde i blokk hadde jeg en nabo som brukte hele ene stueveggen sin til film, VERDENS prosjektør som hang i taket og 2,5 x 4 m. bilde! Litt langdryg blowjob og du satt der med whiplash før det fikk gått for de.... ehh... før du fikk sukk for deg! Slik var det ja....mesut skrev:da går du for led, sluket.
selv valgte jeg lcd fremfor plasma den gangen jeg skulle over på flat.
en tv er uansett en tv, og film ser jeg helst på kino, så da gadd jeg ikke bakse med innbrenning, nedblendet rom og varmeutvikling.
til blåfilmen kan du heller spenne opp et 2x3.5m lerret mellom hønna og slenge opp en feit projektor, da skal jeg love det blir dynamiske utblåsninger.
Artig du nevner det, hadde en MX6000 før, og har en liten 23" nå, med innebygget CD/DVD spiller og FM. Knallgod lyd faktisk (vel, alt er relativt men dere skjønner hva jeg mener). Ganske store høyttalere under/fremoverrettet. Design og kvalitet er upåklagelig. Men svinet veier et tonn og er et drass uten like å flytte på, med motor dreiesokkel og det hele.bambadoo skrev:b&o....
Milenko skrev:Angående størrelse så anbefaler jeg å kjøpe et hakk eller to større enn det du tror du trenger, man blir fort vant til størrelsen og det er sjelden noen ønsker at de hadde kjøpt en mindre tv.
Nei, det ble bare nevnt i forbifarten siden en ansatt spurte meg om det var min TV som lå øverst i kastehaugen (den så nesten helt ny ut). Jeg sa som sant var at det var det ikke, det var en som stod bak meg som stod i køen og han hadde sagt til en annen ansatt at TVen var defekt. Da fallt kommentaren om hva som kastes og ikke kastes.bambadoo skrev:Det er en interessant opplysning nb. En opplysning som får meg til å forkaste philips når jeg skal kjøpe mitt neste TV...
Fører de foresten "merkestatistikk" på fyllinga?
Fysj & pføy!! Værre enn Freia-reklamen få Karl Johan! Råneprodukt!vredensgnag skrev:Philips sidelys, med varierende farge etter fargetonen på skjermen, er vel grunn nok til å lempe skjermen på fyllinga, ubrukt.
OLED er en ny TV teknologi. Dvs. de har vært å finne i mindre skjermer enn stund, men først i 2012 kommer de i større modeller. De er veldig tynne og har lav vekt.pengesluk skrev:Dusten spør: Hva er OLED tv?
Både Elkjøp og Lefdal er alldeles glimrende og behagelige når du handler i nettbutikken, velger "collect at store" som fraktalternativ, og plukker den opp i hentedisken deres (du slipper som oftest å gå inn i selve butikken engang) dagen etter.pengesluk skrev:Takker for grundige betraktninger og oppklarende innlegg - HFS' buddies svikter aldri!! Får begynne å se litt på modeller, men HATER butikker som Elkjøp, Lefdal etc. Gruer meg.
pengesluk skrev:Takker for grundige betraktninger og oppklarende innlegg - HFS' buddies svikter aldri!! Får begynne å se litt på modeller, men HATER butikker som Elkjøp, Lefdal etc. Gruer meg.
;D ;D En sånn hormonsprengt kvisefrosk med dårlig passform- fokkings-Dressmann suit, gel-hår på høykant og adamseple hoppende opp og ned som en oppmerksomhetssyk kenguru.. ;D ;D Jo takk. A match made in Hell!!mesut skrev:pengesluk skrev:Takker for grundige betraktninger og oppklarende innlegg - HFS' buddies svikter aldri!! Får begynne å se litt på modeller, men HATER butikker som Elkjøp, Lefdal etc. Gruer meg.
hehje.
ser for meg sluket blir leksa opp av en jypling med vannkjemmet hår og medlemsskap i unge høyre.