L
Lydarne
Gjest
@Duelund_support Hvilken type modstande er det der går ud til xlr stikkende på foto nr. 4
Det kan ganske rigtigt være årsagen til at lyden viste sig ikke i mål på klubbens meget afslørende højttalere. Det er Takman metalfilm. Må nok vende tilbage til Vishay.Lydarne skrev:@Duelund_support Hvilken type modstande er det der går ud til xlr stikkende på foto nr. 4
Det der er helt rått...FAB skrev:Kanskje noe ala dette hadde vært noe?
http://www.avforum.no/forum/diy-do-yourself/53497-slags-selvbygg.html
Takk Lydarne!Lydarne skrev:Her er lidt foto fra mødet http://www.flickr.com/photos/fortidsminder/sets/72157622845828744/Duelund_Support skrev:Jojo jeg skal få Lydarne til at lægge billeder op da det er ham der normalt fotograferer.Imperial skrev:Da kan jeg på vegne av Hifisentralen ydmykt be om en bildereportasje fra demoen i Københavns klub Duelund_support?
Det hadde vært lekkert med en "story" om denne Twisted pear Houlton seansen!!! ;D Sånn uansett altså mener jeg!
Flott altså at viljen er der for å ta i mot gjester iallefall!!!
mvh
og DP! ;DSolo skrev:og mcintosh!timc skrev:Eneste jeg har synes fungere sånn noenlunde med de store B&W modellene er Mark Levinson.
-Tim
De Naim forsterkerne du nevner der er topproduktene til Naim. Fraim er orginale naimrack, det er virkelig saker det her....."Krever" en Naim forforsterker i toppklasse, du bør lese litt i Naims suggested systems her: http://www.naim-audio.com/products/system_1.htmljasoneckhoff skrev:Folkens, det har skjedd noe nytt. De jeg har avtalt å kjøpe 800D av i England, vil nå også selge en HTM2 center speaker som funker bra med 800D samt, hør her: et komplett NAIM oppsett, med følgende elementer:
NAIM 250
NAIM 300
NAIM 500
2 fraimes (hva nå det er)
Noen som har peiling på NAIM? Er dette oppsettet bra nok til å drive mine 800D, hvor gammelt er utstyret og hvor high end snakkker vi etter dagens standard?
Ifølge selger skal dette ha kostet en liten formue, men hvor mye er det verdt eventuelt å betale? Får jeg en bra pris hjelper det også at pundet er billig for tiden...
Setter STOR pris på innspill da jeg må gi selger svar ila uka...
mvh Jason
jasoneckhoff skrev:Folkens, det har skjedd noe nytt. De jeg har avtalt å kjøpe 800D av i England, vil nå også selge en HTM2 center speaker som funker bra med 800D samt, hør her: et komplett NAIM oppsett, med følgende elementer:
NAIM 250
NAIM 300
NAIM 500
2 fraimes (hva nå det er)
Noen som har peiling på NAIM? Er dette oppsettet bra nok til å drive mine 800D, hvor gammelt er utstyret og hvor high end snakkker vi etter dagens standard?
Ifølge selger skal dette ha kostet en liten formue, men hvor mye er det verdt eventuelt å betale? Får jeg en bra pris hjelper det også at pundet er billig for tiden...
Setter STOR pris på innspill da jeg må gi selger svar ila uka...
mvh Jason
jasoneckhoff skrev:Jo, det hadde vært lurt å reise til England, men det er det med tiden da. Gambleren i meg sier ta sjansen og jeg har god kjemi med selgere...
Årsaken til at det er 3 effektforsterkere er at det er ment til et surround anlegg, med den store NAIM 500 til 800D, den mindre til center og den minste til bakhøyttalere!
Makes sense eller? Er Naim joe av det desidert beste der ute eller?
Jason
Naim-toget er neppe gått før om lenge, men det er jo mulig at han får en god pakkepris på hele greia. Og da er jo problemet løst, pluss at han får en fabelaktig senterkanalforsterker som matcher hovedhøyttalerne. Det skal man ikke kimse av.bjos skrev:Hvorfor slikt hastverk? skader ikke å vente litt og tenke deg om før du velger forsterkeri. Gjerne hør litt rundt på forskjellig elektronikk før du bestemmer deg. "naimtoget" er vel ikke kjørt fordi om du velger å ikke kjøpe akkurat disse ampene?
HAr du brukt 130k på deler til dine egne høyttalere?Duelund_Support skrev:B&W har prøvet Duelund komponenter i deres højttalere. De var vildt imponerede. Blot var der ikke økonomi i det. Gad vide hvad mine højttalere med en kostpris på ca 130.000 i delefilterstumper ville koste i forretningerne ? ;D