Mange gode råd her som bør hjelpe!
SVS Soundpath har jeg brukt med god effekt for subber som står på tregulv.
På subbene i stua (betonggulv) har jeg også SVS-føttene under 2x18" subber på 130kg stykket. Men der klager faktisk Trinnov på at subbene står "ustabilt" når jeg måler dem! Har foreløpig ikke giddet men der er det tydeligvis behov for en litt mer stabil plattform hvis jeg skal tro på Trinnoven ;-) Vekten og høyden er kanskje i overkant for å bruke de føttene. Men DET blir neppe et problem med en 8-tommers sub.
Jeg har også to subber som jeg har satt på doble hjultraller fra Biltema og så har jeg limt lyddempingsplate på 30mm oppå det igjen og bare plassert subbene med eksisterende føtter på den. Det blir veldig stabilt og ekstra kjekt hvis man ønsker å fikle litt med posisjonering. Ser ikke vakkert ut men det gjør ikke noe bak der på kinorommet. Det funker også strålende som avkobling hvor ledlysene på kjøkkenet rett under kinorommet ikke lenger blinker når jeg ser på film
Ellers finnes jo mer "fancy" isolasjonsplattformer som sikrer mindre horisontal bevegelse enn myke føtter (relativt rimelige fra "den gamle pro-serien" til Isoacoustics, eller hønndyre fra Wellfloat eller Townshend) men om det blir hørbart bedre under de fleste subber er jeg usikker på. Og det blir vel dessuten litt tullete hvis plattformen koster mer enn subben