Jeg er veldig godt fornøyd med reciveren som forforsterker , den har dessuten rom koreksjon som retter litt på mine minde optimale høytaller plasseringer.
Her er EQ dataene fra recieveren
og de ser slik ut
Left Right
40HZ -1.5db -4,5db
125HZ +1.5db -4.5db
250HZ +3.0db -1.0db
4KHZ +4.5db +3.0db
13KHZ +2.0db +1.0db
Trim -0.5db 0.0db
Jeg må innrømme jeg var skeptisk til dette i forkant ,jeg har alltid latt bass og diskant innstillinger stå uberørt.
Men dette blir liksom litt anderledes ,særlig høyre høytaller står uheldig plassert ,bassportene på høytallerene er bak og burde derfor vært trukket lengre ut på gulvet ,men det har jeg ikke plass til , den står nå 45cm fra bakvegg ,men burde nok hatt nærmere 1 meter til rådighet ,men da må jeg hive ut sofaen og det vil jeg ikke
Her er EQ dataene fra recieveren
og de ser slik ut
Left Right
40HZ -1.5db -4,5db
125HZ +1.5db -4.5db
250HZ +3.0db -1.0db
4KHZ +4.5db +3.0db
13KHZ +2.0db +1.0db
Trim -0.5db 0.0db
Jeg må innrømme jeg var skeptisk til dette i forkant ,jeg har alltid latt bass og diskant innstillinger stå uberørt.
Men dette blir liksom litt anderledes ,særlig høyre høytaller står uheldig plassert ,bassportene på høytallerene er bak og burde derfor vært trukket lengre ut på gulvet ,men det har jeg ikke plass til , den står nå 45cm fra bakvegg ,men burde nok hatt nærmere 1 meter til rådighet ,men da må jeg hive ut sofaen og det vil jeg ikke