gismo
Æresmedlem
;D gamle godinger... ;DBirdman skrev:Ser i farten at SME-armen fyller 50 år i september.gismo skrev:SME fantes jo til å med da jeg var ung ;D
;D gamle godinger... ;DBirdman skrev:Ser i farten at SME-armen fyller 50 år i september.gismo skrev:SME fantes jo til å med da jeg var ung ;D
Ja, du vet jo hva du snakker om .musicus skrev:Whow , SME, Hovland og Marten= knall kombinasjon ;D ...
mvh
Den mannen driver da bare å "rører" han for tiden... ;D ;DBirdman skrev:Ja, du vet jo hva du snakker om .musicus skrev:Whow , SME, Hovland og Marten= knall kombinasjon ;D ...
mvh
Mvh. Birdman
Selv om jeg bare hadde lillebrödrene så er det meget gode komponenter, andre platespiller konstruksjoner faller lissom litt igjennom mot SME. men en dag igjen ;D ...Birdman skrev:Ja, du vet jo hva du snakker om .musicus skrev:Whow , SME, Hovland og Marten= knall kombinasjon ;D ...
mvh
Mvh. Birdman
jeg ser deg ;D ;D ...gismo skrev:Den mannen driver da bare å "rører" han for tiden... ;D ;DBirdman skrev:Ja, du vet jo hva du snakker om .musicus skrev:Whow , SME, Hovland og Marten= knall kombinasjon ;D ...
mvh
Mvh. Birdman
En tanke som streifer flere enn deg BirdmanBirdman skrev:Takk .
Håper ikke misunnelsen stikker så dypt. Du har det bra selv .
Forresten har jeg nå tatt noen valg, som gjør at jeg for min del ikke kommer til å tenke på å oppgradere mer etter dette. D.v.s. mine siste kjøp er tenkt å være de siste på de respektive plassene. Selvfølgelig er det ingen her som tror meg, men det er i hvert fall tanken :-\.
Mvh. Birdman
Ja, fortsetter det slik, havner du snart på topp 10-lista når det gjelder oppgraderinger her på sentralen ;Dgismo skrev:Birdman skrev:Takk .
Håper ikke misunnelsen stikker så dypt. Du har det bra selv .
Forresten har jeg nå tatt noen valg, som gjør at jeg for min del ikke kommer til å tenke på å oppgradere mer etter dette. D.v.s. mine siste kjøp er tenkt å være de siste på de respektive plassene. Selvfølgelig er det ingen her som tror meg, men det er i hvert fall tanken :-\.
Mvh. Birdman
En tanke som streifer flere enn deg Birdman
En liste for galninger det der. Målet mitt på sikt er å nå "rock bottom" på den lista .REX skrev:Ja, fortsetter det slik, havner du snart på topp 10-lista når det gjelder oppgraderinger her på sentralen ;D
Hvor er det spyttingen er værst?BT skrev:Jeg sitter ennå med følelsen av å ha Gellein-spytt på kinnet, etter å ha sittet foran den ene høytaleren, mens Siris svale musikk (og spyttelyder) strømmet ut fra den.
Jo, det er dette vi mener, men det sklir ut litt. Nesten på grensen til mobbing ;D. "Smattingen" er nok verst på sistesporet.RoDa skrev:Hvor er det spyttingen er værst?BT skrev:Jeg sitter ennå med følelsen av å ha Gellein-spytt på kinnet, etter å ha sittet foran den ene høytaleren, mens Siris svale musikk (og spyttelyder) strømmet ut fra den.
Nå snurrer ikke denne plata oftest her i heimen men kan ikke si å ha lagt merke til spytting?
Hører spyttet inni munnen hennes, men vet ikke om det er hva dere mener?
R
Jeg er enig med deg. I går var det dissens. Noen hadde problemer med å høre musikken for bare smatting .emotikon skrev:Seriøst: sistesporet synes jeg er ett av de beste på plata. Nerve!