På besøk hos André - Formannen
Hei A. Takker for i går aften , og godt sjåførdrikke.....(jeg tar igjen i morra) ;D
En uberflott cd spiller , en byggekvalitet som overgår de aller fleste , og klatrer opp på accuphase-nivå....for en skjønnhet ! Både hva lyd og ljud angår , flotte rasp i stemmer.....kan cd låte så magisk , ja på en metromone spiller så kan det det...Jeg la umiddelbart merke til hvor godt spillern passer anlegget , og ligger liksom på samme lydmessig sti som vinylspillern.....
ellers likte jeg delrin spikesene på magnet....Herr forsse har sansen for detaljer , det skal han ha!
det spillte til tider imponerende , aldi har jeg hørt Keith dont go , med nils lofgren så fremtredende før , masse detaljer dynamikk og flott klang.......men så må man kunne forvente en hel det til prisen kanskje.....eller kan man egentlig det ? for det finnes da rigger til 4 ganger nyprisen av denne , og de spiller neppe 4 ganger så godt......Her har Meteronome gjort ett kunststykke av en cd rigg.....
Gratulerer med en av de flotteste cd spillerne jeg har lagt øre til........Nå er kjøpet i boks , lokk igjen det fancy lokket med det blå lyset , og spill vinyl Andre ;D
Neida , det er bare utrolig herlig å høre ditt fantastiske anlegg , nå også med refranselyd av ypperste klasse også på cd......jeg skjønner deg godt , at du falt for denne.
Håper dn tjener deg lenge og funker knirkefritt .
Da er det bare å fylle opp stepup-lageret igjen ,
jeg ser du er er godt på vei.....sistnevnte er jeg jammen spent på .....når cd rusen får lagt seg , håper jeg at anledningen byr seg for å lytte på denne lekkerbisken av en stepuptrafo....
Takk for en særdeles hyggelig aften , med god servering av både flytende og fast.......
Verten kan å ta vare på sine gjester i allefall.....jeg storkoste meg nok en gang foran super-anlegget ditt i går.
Takk for meg , mvh Espen