Takk.Artig å se bilder fra turen. Skal du på landstreffet? Evt Scandinavian Rally?
Har ikke helt oversikt ennå, men skal forsøk å få med meg noen treff og turer fremover.
Takk.Artig å se bilder fra turen. Skal du på landstreffet? Evt Scandinavian Rally?
Jo takk, dette har vært strålende på alle måter og motoren går som ei klokke.Synes jammen fruen så myyyyye mer fornøyd ut enn deg. Var jo skikkelig begeistring i det trynet der
Ellers er det moro å se bilen i slike omgivelser. Den gjør faktisk omgivelsene enda litt vakrere, akkurat motsatt av når jeg stiller meg opp foran et motiv
Det er vel ikke helt fritt for kribling i magen når man er på tur med en E-type? Både pga bilens estetikk og kjøreglede, men kanskje også grunnet en viss usikkerhet på om noe vil gå i stykker... Man vet vel aldri helt med en slik bil, eller for alt jeg vet er dette inntrykket kanskje betydelig overdrevet?
Det er fint på Sør Fron Hundorp kirke og Dale Gudbrand,GOD TURVis vedlegget 653490 Vis vedlegget 653492 Vis vedlegget 653495 Vis vedlegget 653498 Vis vedlegget 653499 Vis vedlegget 653500 Vis vedlegget 653496 Vis vedlegget 653497 Vis vedlegget 653493
Fire dager med gode etapper og stort sett fantastisk vær (en skikkelig skur over fjellet), ellers stort sett kortermet og solfaktor 50. Fort gjort å bli solbrent i åpen bil.
Noen helt fantastisk dager. Og veldig, veldig moro å få kjørt bilen over litt avstand og bli vant til den. Og fruen er om mulig minst like fornøyd som jeg er.
Denna kom gott med här ute den plats kommunen glömde i sitt vedlikeholdsbudsjett. Och har gjort de sista åren!Vis vedlegget 652232
Etter bytte av dynamo går alt som smurt.
Var innom Crosswind i går. Kan hende må jeg ha en Land Rover før jeg returnerer, eksosen subbet i grusen på returen Gud bedre, den bilen er lav!
Det var ikke meningen å disse svensken - han har flott (norsk) kone og skjønne barn, det er snart bare språket som er feil... men det er det som kjent vanskelig å gjøre noe med i moden alder.
Da vi var hos Peter Q hos Audio Note ble vi hentet av en AMG utgave av denne Merzen. Tøff bil, men komfort er ikke all verden...Denna kom gott med här ute den plats kommunen glömde i sitt vedlikeholdsbudsjett. Och har gjort de sista åren!
Vis vedlegget 653522
Takk skal du ha KjellR! Dette innlegget ditt satte fruen i gang med å lete etter norsk skogkatt (noe som i utgangspunktet var litt ned på listen). Uansett, vi snudde i vurderingen og dro for å se på noen flotte kattunger fra Lumos’ (https://lumoscats.com/fortnite/). Vi ble så betatt at vi bestemte oss for at vi ville ha både gutt og jente. Vi har bedt om å vente lengst mulig med å overta da vi tror de har godt av mest mulig tid med mor, men om ikke lenge er vi fire i huset .Uffda, det var leit å høre om Nelson - triste greier. Kondolerer.
Vi mistet gamlefar Markus i januar, og det er ennå sorg i leiligheten...
Vis vedlegget 649266
Stemningen bedret seg litt nå denne lille rakkeren dukket opp (kona klarte ikke å vente)...
Vis vedlegget 649271
Det går jo å kjøpe nabohuset ( https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=189115350), rive rønna og bygge en skikkelig garasje og vei ... Men da må man jo betale for å bruke stepmaskinen på Sats .Man hygger seg med litt småtteri bratthenget oppe i åsen.
Den trappa der blir fin å gå opp og ned etter hvert som alderstillegget melder seg Fosse.
Men det går jo alltids an og installere en liten lokal "funincullare".
Redd for å jobbe og ta i et tak er du i hvert fall ikke, noe som vel i grunn også var en forutsetning for å kjøpe eiendommen.
Ha en all tiders helg med arbeid, fruen og de små rampete pelsdottene
Ja jøss, til sølle 27 millioner med rive arbeider, oppbygging av vei, oppsett av garasje, så må jo dette være et røverkjøp.Det går jo å kjøpe nabohuset ( https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=189115350), rive rønna og bygge en skikkelig garasje og vei ... Men da må man jo betale for å bruke stepmaskinen på Sats .
Utvilsomt superhkm. Denne eiendommen blir nok kjøpt opp av en boligspekulant/entreprenørfirma, og så blir det dengt opp 6-12 kubiske boligenheter i betong med litt treverk på flere nivåer i terrenget. Salgspris 10-12 mill/boenhet.Hvis ikke den 3 måls tomta er fryktelig bratt kan nok Fosse belage seg på å få opptil flere nye naboer om noen år. Den eiendommen lukter spekulasjonsobjekt.
Tidligere i år så var det et flott hus litt lengre ned i gata til salgs, med en laaang trapp ned med tak over. Trappa fortsatte videre nedover (uten tak) til et eldre hus på nedsiden. Skulle du flytte inn der så er vel et flyttebyrå eneste valg, eventuelt noen med helikopter. Du har jo reneste autostradaen sammenliknet med de to.Tomta er bratt og den regulerte byggegrenser gjør at det er begrenset hvor mye av tomten som lar seg bygge ut. Men her kommer det trolig en utbygger og smeller opp noen fuglekasser.
Det som er morsomt med å bo slik vi gjør er at du registrerer forskjell på folks fokus. Halvparten av de som kommer på besøk kommenterer utsikten positivt, den andre halvdelen problematiserer trappa. Jeg hadde et bud på døra som bare ristet på hodet og lurte på hvordan det var mulig å bo her, etter at han hadde diskutert frem og tilbake på telefon hvor man kunne kjøre ned, overbevist om at dersom han bare problematiserte lenge nok så ville det nok dukke opp en kjørevei jeg som beboer ikke visste om.
Det er helt korrekt. Vi var å tittet av ren nysgjerrighet, og der var det bratt, og ikke minst trangt.Tidligere i år så var det et flott hus litt lengre ned i gata til salgs, med en laaang trapp ned med tak over. Trappa fortsatte videre nedover (uten tak) til et eldre hus på nedsiden. Skulle du flytte inn der så er vel et flyttebyrå eneste valg, eventuelt noen med helikopter. Du har jo reneste autostradaen sammenliknet med de to.
Flot cover.Denne platesamlingen skal dere få se og høre mye om. Igjen, jeg var litt skeptisk fordi en del av platene ser i overkant velbrukte ut. Men så langt har de vært av god kvalitet. Og så mye fantastisk musikk!
Vis vedlegget 662784
Denne er herved anbefalt. Forfriskende arrangert og med en noe anderledes instrumentering enn man typisk finner i jazz fra denne perioden. Denne kommer til å bli mye spilt!
Ikke undervurder hva disse småtaterne kan få til når de får et raptus. Snakker av erfaring.Jeg glemte den viktigste oppgaven: Sikre hi-fien for småpoter.
Høyttalerne klarer seg. Jeg kan risikere at de går på fronttrekk, men det kan trekkes om.
Vanskeligst er det egentlig med platespillerne.