Må faktisk krysse av på alt her, så våg ikke å klage! Heldigvis var ereksjonssvikten bare midlertidig, så det er jo et lyspunkt.Er du klar over hvor mange lesere av tråden som har grinete unger, sur kjerring, mangler platespiller eller må lytte til transistorforsterker?
Anbefaling av kilde til vårkje mottas med takk.
Gin er godsaker året rundt, og Lyng er mild med klar smak av de benyttede urter og kvaster.
Høres ut, tatt situasjonen i betraktning, som en bra påske! Du får gi lyd om du skal ut og kjøre en dag. Bilen min står klar i garasjen for påsken. Trenger bare en liten vask etter langtur til Lindesnes forrige helgEndelig hjemmepåske! Ingen kommer uanmeldt, eller anmeldt, ingen forstyrrer. Lange perioder foran anlegget, i hagen og kanskje en tur i 911-en. Mye dårlig vær Med mulighet for innetid og god samvittighet på det feltet.
Mest ser jeg frem til å motta ny riaa - Wavac LCR - X2. Hva må ikke den prestere for å få bli? Alt for mange muligheter, jeg vet, jeg går i surr allerede, men hva gjør vel det så lenge det er moro?
Påsken i fjor var jo helt annerledes, da planla man lange reiser, bestilte hotell, fly og hadde reservert gode restauranter. Det er klart det ikke ble tur, men det visste man jo ikke da - nå vet vi. Det er beroligende å vite at det ikke vil skjer noe spennende med mindre det slipper i en sving. Det er en kunst å hvile i monotonien. Men det er ferie og vi har mye god vin og mange plater.
Mange flott Bill Evans album jeg fikk i fjor sommer - men Evans var nok en favoritt og mange av platene er slitt og låter ikke optimalt. Ikke på den ene, og ikke på den andre pickupen fungerer det, likevel mye bra i samlingen.
Planene for kvelden?
Vis vedlegget 708653 Vis vedlegget 708654
Vi har en liten venn som har søkt asyl her. Merkelig nok er alle gode venner.
Vis vedlegget 708655
Og så planlegger jeg ommøblering i racket. Ny riaa har tre chassis.
Vis vedlegget 708656
Edit: Måtte sjekke om denne har tålt lagringen. Jepp!
Vis vedlegget 708666
Høres ut som en bra plan. Kjøring i hver sin bil er kanskje ikke i miljøets ånd, men helt klart i covids ånd!Topp!
Jeg skal støvsuge og rydde i garasjen (hifi-rack, felger og platespillerhyller som må ut). Men jeg planlegger å hente bilen hjem i løpet av påsken og tar gjerne en tur. Vi kan jo kjøre bil til hytta på Nesodden (greie veier), og ta en kaffe utendørs med god avstand? Jeg er ikke vond å be!
Maine coon?De var jo bare skjønne.
Men for å være helt seriøs et øyeblikk så tror jeg ikke det er særlig vanskelig å plukke ut hvilke to skapninger som er de heldigste her i huset. Selv nabokattene kommer for å ta del I moroa. Og ja, de er perlevenner alle sammen.
Vis vedlegget 704765
Naboen har satt ut 10 stk engangstoaletter. Topp. Edit, 15 stk
Vis vedlegget 704767
Lucas.
Vis vedlegget 704764
Sandy: Skal du barbere deg? Da må du nesten ta vasken til høyre, denne er opptatt.
Lyd fra platespillere og riaatrinn kan vi snakke mer om i morgen.
Klart vi skalSkal vi slå hjernene våre sammen, løse koronafloken og treffes - med russiske pentoder, fruer og avsindig god mat og vin? Jeg vurderer faktisk å stille store deler av min mentale kapasitet til disposisjon.
Hør hør! Kvisefroskene av i dag sitter på trappa utenfor og taster febrilsk - tomlene er større enn bicepsen på dagens unge. SKREMMENDE!!!Katter er så definitivt bedre enn unger, spesielt andre folks bortskjemte unger som tror verden er til for dem.
Jeg frykter seriøst for "gaming" generasjon som skal ta over etter oss.
Hvite lyssky puddinger som verken har fungerende motorikk eller muskelmasse til å holde kroppen oppe.
Og spør du dem om noe som ikke handler om dataspill, så får de sveiseblink i øynene.
Allmenn kunnskap og logisk sans er som kjent aldeles unødvendig.
Hjelpe til hjemme? Nei, vet du hva gammer`n jeg sitter i et viktig "online game!"
Kjøss meg, sa den gamle grinebiteren!
Natta