«Folk flest» og deres tilværelse er nok ikke noe trakte etter for kapteinen vil jeg troAv och till skulle en haft en vanlig jobb. Överraskande många som skall förflytta sig när jag vill ha fri som folk flest.
God fortsättning!
«Folk flest» og deres tilværelse er nok ikke noe trakte etter for kapteinen vil jeg troAv och till skulle en haft en vanlig jobb. Överraskande många som skall förflytta sig när jag vill ha fri som folk flest.
God fortsättning!
Hehe, det stod mellan folk flest och resten så hade på känn att det kom till att komma en kommentar på den..«Folk flest» og deres tilværelse er nok ikke noe trakte etter for kapteinen vil jeg tro
Pagode med være en fin bil for dere i så måte.Fattern har ved som hobby. Fint å kunne dra på juleferie hos sine foreldre og forsyne seg med det man får plass til på tilhengeren.
Vis vedlegget 880115 Vis vedlegget 880116
Nøtteknekkeren via Audio Note + Accuphase. Kaffe og lang frokost i dag.
Kanskje litt spolebåndsavspilling i hovedanlegget i løpet av dagen. Studeren er klar.
Vis vedlegget 880117
Har egentlig ikke de store hifi-planene for resten av sesongen. En riaa til Dr. Feickert, forhåpentligvis en Ikeda-arm etterhvert (til Bergmann eller TW-Acustic), muligens en vente-PU.
Ellers begynner planlegging av garasjen snart. Må få bygget toalettrom, skaffet en verktøybenk, kjøkkenbenk, det nødvendigste av verktøy etc. Siden jeg ikke kan skru er det vel ikke stort jeg trenger.
På hobbyfronten har klokkeinteressen tatt seg litt opp, og jeg bruker noe tid til å finne ut om jeg skal ha en bil til, og i tilfelle hva. Kan hende blir neste prosjekt noe mer moderne og praktisk. En slags bilens svar på Accuphase E-800.
Årets eneste musikkrelaterte julegave kom fra min kjære venn @Powerpoint : Den skal snart i vaskemaskinen.
Vis vedlegget 880118
Det er hyggelig med familiejul på Sørlandet, men det er sannelig deilig hjemme også.
Nå skal jeg bare gjøre akkurat det jeg har lyst til resten av uka . God romjul.
Sikkert greit at dere anskaffet et par katter isteden et par hunder. Da hadde du ikke grunnet på hvordan du skal fylle ledig tid. Hilsen hundepasser for sin sønn som er på 8 dagers ferie……..hvilket vil si 32 turerJeg er usikker på om forslagene treffer helt det jeg søker her og nå og etter mange, og dårlige erfaringer i 2022. Hvorvidt det skal handles bil, og i tilfelle hva, tror jeg er noe jeg må modne og finne ut av selv. Det blir en avveining basert på:
- hva har jeg og hvor skal jeg med det jeg har?
- hvordan skal dette eventuelt suppleres?
- hvor vil jeg med denne hobbyen?
- hvor mye tid og ressurser er jeg interessert i å bruke? Tid, jeg sier det en gang til …
- hvordan konkurrerer alt dette med sommerferie i utlandet, to katter til Sørlandet og hytteliv med fokus på sjø og strand?
Bildet jeg har i hodet av hvor jeg skal endres stadig. Noe klør jeg etter å klå på, men aner den sure svie.
Vinneren av Årets Bilde på HFS ble publisert allerede den 5. januar.
Nå har dem også ny stor fin butikk veldig avslappet miljø ikke noe føling av att man er på ett eller annet nivåBare positive erfaringer med Foss Sport.
Kjøpte både terrengsykkelen og racer’n der i sin tid - begge Specialized. Et par ski ble også kjøpt der. Meget bra service.
Racer’n ble tilpasset og satt opp iht mine mål på rulle (stem og sete ble bl.a byttet). Skiene ble plukket enkeltvis for optimal match av spenn osv.
Nå gjør de sikkert slikt andre steder også, men jeg fikk ihvertfall go’følelsen på Strømmen.
Deilig, deilig, så har altså ikke Valentino hacket fruens telefon og funnet bilde eller video hvor undertegnede spiller Money for Nothing på luftgitar - i lekker pysjamas! Veldig deilig (pysjamas).Vinneren av Årets Bilde på HFS ble publisert allerede den 5. januar.
Hjemme kontor og El-bil.hjemmekontor løser all kommunikasjon i snøhavet
Hjemmekontor fungerer ikke i min hverdag slik verden nå er innrettet. Ikke optimalt med hjemmekontor tidligere heller, men da alle var hjemme, så var det faktisk greit. For andre jobber forstår jeg at det er annerledes.Hjemme kontor og El-bil.
Bare å sitte helt stille
Flotte katter!Ja, kattene er greie sånn. De er i det hele tatt veldig snille. Og de er faktisk enkle å ha med til mine foreldre, og på hytta. Stikker ikke av (men vi sporer dem for sikkerhets skyld).
Vis vedlegget 880464
Om du liker "de 4 årstider", da prøv denne:
Da hiver jeg meg på og kommer med nok en anbefaling av Vivaldis de fire årstider.Om du liker "de 4 årstider", da prøv denne:
Vis vedlegget 884806
En av de beste innspillninger av denne, jeg kjenner.
Er ofte å finne i fejlfri tilstand på brukten til 5-10 kr., i hvert fald i Danmark, så hvorfor ikke i Norge
Støttes. Gode gamle slam-dunk høyttalere. Med en vintage forsterker 100W + Blir streaming hovedkilde så passer det fint med en bluesound node. Masse morro for lite pengerFunderer på om gamle JBL kan fungere i garasjen?
Et tips er å sjekke ut Gasolin:Jeg er veldig usikker på hva og hvor mye jeg skal kjøpe av verktøy.
Best å kjøpe absolutt minimum og så heller spe på etterhvert som mekke-gleden øker eller du får brukt for noe spesialverktøy.Takk for tips BeetleBug. Jeg er veldig usikker på hva og hvor mye jeg skal kjøpe av verktøy. Jeg har som det fremgår til det kjedsommelige av tråden ingen erfaring med å skru. Og jeg er usikker på hvor mye verksted dette kommer til å bli, eller om det primært blir lagringsplass.