I går var jeg en tur hos
@jorwed_ , handlet noen klassiske skiver og hørte på oppsettet han presenterte i samarbeid med
@Endpoint Audio mfl.
For de som vurderer høyttalerne som er til salgs: De spiller flott i butikken, men de kan enda mer når rommet er med.
Takk for hyggelig lørdag. Mye vakkert. Nesten så jeg fikk lyst på CD-spiller når jeg betjente det Accuphase-settet som står i butikken.
Vis vedlegget 967250
Vis vedlegget 967251
Starter ellers dagen med denne:
Vis vedlegget 967252
Nå, kaffe mens jeg planlegger dagens aktiviteter:
- Skaffe armbord til Ikeda. Får se om jeg rekker montering i dag.
- Montere Hana Umami Blue. Funderer litt på om den skulle fått en runde i Dynavector 507MKII eller SME V før den går i Kuzma 4Point. Det kunne kanskje vært fint med en runde i Accuphase-riaaen før jeg begynner å romestere for mye med trafoer?
- Så burde jeg startet planleggingen av vinterens garasjeinnsats - må ha en løftebukk. Kran er på plass. Planen er panser av e-typen, motor opp og ut (i følge min makker som har gjort dette før).
Vis vedlegget 967253
Kunne nok tenkt meg å ha endre en del i anlegget kommende vinter, prøvd noe helt annet, men innser at jeg denne vinteren trolig må velge mellom å legge mye tid i endring av anlegg og å restaurere bil. Det blir sistnevnte i år tenker jeg. Jobben krever også sitt, og man skal ha tid og overskudd til alt.