emokid
Hi-Fi freak
- Ble medlem
- 04.02.2004
- Antall liker
- 6.659
Samma si! Vi skulle hatt en kaffesession...kanskje neste gang jeg er i Tigerstaden?
Å jøss Fosse!Vis vedlegget 231852
Ut på tur.
Gratulere og bildet forventer vi kommer straksEspen, det er nok et par til!
Ikke 30.1, ikke SHL5. Da er det vel ikke så mange alternativer?
Det er noen som har det Nå har du to sett med 40,1 Hva er planen? Å få tak i 1 stk til å få snurre rundt lyd?Espen, det er nok et par til!
Ikke 30.1, ikke SHL5. Da er det vel ikke så mange alternativer?
Det er helt korrekt, M40.1 har gitt mersmak.Gratulerer så mye med flotte Harbeth nr. to
Meget spennende høytalere syns jeg og skjønner at første settet (M40.1) har satt spor i ditt vakre hjem!
Valget av disse C7ES-3 fremfor de to andre alternativene (som ligger veldig nær hverandre i pris), kan du si noe om det?
Jeg syns alle disse 3 (som ligger i underkant 30K) er meget spennende i event eget oppsett Hvilken finish valgte du?
gismo
Takker for tanker og info rundt det FosseDet er helt korrekt, M40.1 har gitt mersmak.Gratulerer så mye med flotte Harbeth nr. to
Meget spennende høytalere syns jeg og skjønner at første settet (M40.1) har satt spor i ditt vakre hjem!
Valget av disse C7ES-3 fremfor de to andre alternativene (som ligger veldig nær hverandre i pris), kan du si noe om det?
Jeg syns alle disse 3 (som ligger i underkant 30K) er meget spennende i event eget oppsett Hvilken finish valgte du?
gismo
Det er kanskje litt tilfeldig at det ble 7ES-3. Jeg vurderte sterkt M30.1 og SHL5 og det kan godt være at de hadde vært like gode eller bedre valg. M30.1 lurte jeg lenge på, men så var jeg litt usikker på om det var litt dumt å kjøpe den høyttaleren jeg antar likner mest på M40.1. Jeg har ut i fra modellbenevnelse og bestykning antatt at disse har mest til felles.
SHL5 var jeg lenge litt usikker på om ble for stor for rommet, men jeg har vel fått bekreftet at det bør gå fint i tv-stuen. C7ES-3 skal derimot være relativt snill og tilgivelig i lyden og veldig lite kilen på stativhøyde (og følgelig også sittehøyde = mulighet for å ligge på sofaen). Jeg likte det jeg leste om høyttaleren, men for alt jeg vet så er det meget mulig SHL5 eller M30.1 matcher forsterkeren enda bedre.
Da det dukket opp et par brukte C7ES-3 måtte jeg bare slå til.
Cardas, det er et par Compact 7ES-3, ikke et ekstra par M40.1. Nei det hadde nok blitt vel stort i tv-stua, med mindre jeg slo ned et par vegger.
Meget lekkert Fosse, gratulerer med ennå et nydelig parPåkledd og avkledd.
Vis vedlegget 232988
Klassisk høyttaler!
Vis vedlegget 232989
Harbeth M40.1 og Harbeth C7ES-3.
Vis vedlegget 232990
Kanskje jeg vet et sted jeg kan "be meg selv" for å få hørt Harbeth.....Takk for det Gismo.
Takker så mye for det Fosse, vi får håpe det byr seg en anledning når julen er bak ossDet er klart Gismo. Du er hjertelig velkommen.
Det har skjedd mye spennede hos deg den siste tiden Fosse.Julefreden er tilbake, etter utett pipebeslag og det faktum at FedEx ikke fikk frem julepresenten fra min kjære i tide. Nå vel, den kan vaskes og snurres siden.
God Jul!
Samme her fra! Hade virkelig vært nått spesiellt og opplevd kl 24 hos dere!Godt nyttår Andrè!! Hils din kjære og fest med ambisjoner. . .