Takk!Enig.
Da tømmer jeg sjappa.
Takk!Enig.
Hehehehe...det gjør du vel mein Freund.Takk!
Da tømmer jeg sjappa.
Takk!Fantastisk frakk! Tokyo melder nå om oppgang i en ellers svak japansk økonomi
Har ekstra baggasje hjemMen blir det nok med 1 ekstra koffert.
Jeg tok min over skulderen og gikk "rett igjennom sikkerhetsklarering" inn på flyet i Barcelona, og rett igjennom tollen på Torp uhindret. Alle i mitt reisefølge trodde det hadde klikka for meg når jeg lanserte planen, men ingen flyplass-ansatte, toll, flyvertinner osv reagerte i det hele tatt. Ingen løfta engang et øyebryn, de trodde det bare var en slags spøk med en "liksomskinke" pynta opp med litt sølvpapir, blomster og frukt. De eneste som reagerte var sikkerhetskontrollen i Barcelona, der han med røntgenapparatet hadde en samtale på siden med sin kollega som stod der i full uniform med en H&K på skråss foran brystkassa, mørke Ray-Bans og En uniformslue Franco hadde godkjent. Han med gunnær'n kunne ikke engelsk, så "røntgenmannen" oversatte på gebrokkent, men morsk engelsk: Kollegaen min med maskinpistolen der sier at du rekker nok ikke det flyet"! Og der stod de med stenansikter og stirret på meg som var en smule forvirret og så fra den ene til den andre og spurte: "øøøh, neivel, og hvorfor ikke det"? Det ble en liten kunstpause..... så sa "røntgenmannen": "Nei det er snart lunsj, og skinka er schwæææer, så vi rekker nok ikke å spise alt sammen før flyet ditt går"! Jeg kjente at den skinka plutselig ble veldig tung på skuldra, og stenansiktene stirret på meg i noe som virket som en evighet før mannen med gunnær'n sprekker opp i et lite fnis, før de begge setter i å brøle av latter så alle rundt oss snur seg og ser. Så sier han med gunnær'n på perfekt engelsk. "Kos deg meg skinka hjemme i Norge du, Pata Negra er det beste Spania har å by på"!!! Beste 9,5 kilo's pata negra prank ever...jeg kjøpte ekstra bagasje kvote og en svær sportsbag for å få hjem en hel Iberia skinke fra Malaga!