Men ikke på meg, vi trenger ikke. Jeg kjøpte imidlertid en «platebørste» i en kjøkkenbutikk og ei hagesaks til min mor.Det ble vel 1 kokkekniv eller 2.
Nå flyet hjem.
Men ikke på meg, vi trenger ikke. Jeg kjøpte imidlertid en «platebørste» i en kjøkkenbutikk og ei hagesaks til min mor.Det ble vel 1 kokkekniv eller 2.
Vi var i Japan i litt over tre uker, som så klart var alt for liten tid.En tidligere kollega sa at 2-3 uker var det man burde bruke når man først var i Japan, da 1 uke ikke var nok.
Dere for vel ikke med dere alt dere ønsker på denne turen.
Forøvrig en flott reiseskildring,
Takk for det. Lagt ut mens man står på t-banen eller har en pause, så rimelig ufiltrert.Veldig gøy at du deler så mye Fosse, jeg vil også til en platebutikk der jazzen er katlogisert på utgiver !
Ble det mye billigere å kjøpe AT i Soloppgangens land ?
Har en Japan press av denne sjøl, synes heller ikke lyden var allverden på min.Mye bra musikk der du
Men den Miles plata, Live at Carnegie Hall, kan du si noe om lydkvaliteten på den når du får spilt den ?
Kjøpte tilsvarende i Oslo for 2-3 år siden men må innrømme at lyden ikke var allverden.
Kosta ganske mye, synes jeg, så litt snurt blei jeg her
Men kan være den pressingen jeg kjøpte.
Akkurat. Peker vel da kanskje mot et litt dårlig opptak.Har en Japan press av denne sjøl, synes heller ikke lyden var allverden på min.
Vis vedlegget 1092770