Så lenge man sitter inne og koser seg, verre med både ski og fotball i regn og slaps.Steinhardt opplegg her.
«Tidlig» oppe, nå sport!
Yngste barnebarn på 7 spiller håndball.
Vis vedlegget 1088325
Så lenge man sitter inne og koser seg, verre med både ski og fotball i regn og slaps.Steinhardt opplegg her.
«Tidlig» oppe, nå sport!
Yngste barnebarn på 7 spiller håndball.
Vis vedlegget 1088325
Ingen der siger, at det varer vedHASSE!!! Før middag????
Er riktignok en lodden jævel, men kan ikke huske du har sett meg naken.Den var nesten ferdig, da jeg tok bildet....... men........
det gav mersmak, så en till da. Er jeg våken nå...... Ja for faen.
Vet ikke, hvorfor jeg som det første tenker på @MakkinTosken hver gang jeg ser
dette cover. Må ha vært noen av de avatar´ene han har brukt de sisste årene
Vis vedlegget 1090759
Er vel nesten enda verre når du ikke husker det.(?) 🦧Er riktignok en lodden jævel, men kan ikke huske du har sett meg naken.
Nei... takk og lov...... Får la det bli ved det.Er riktignok en lodden jævel, men kan ikke huske du har sett meg naken.
Der overrasket du...... Skulle tro, du var eldstTydelig at denne tråden begynner å bli skakkjørt. Har ingen av skivene etter #4595...
Little Feat blir ikke feil.Funny........
Den første som skriver i tråden, akkurat etter at jeg har byttet plate til neste, er
den samme, som fikk meg til å kjøpe den
Vis vedlegget 1090803
Fixed itLittle Feat blirikkealdrig feil.
Takk for hjelp og korreksjon!Fixed it
Ah, endelig forklaringen på hvordan HasseBasse kun slå om seg med penger i Gøteborg etter å ha glemt pengene i DanmarkEr riktignok en lodden jævel, men kan ikke huske du har sett meg naken.
Det var vel andre manneben han gne seg på, men regner med at du knep igjen Ted! Mannemann som du er!Ah, endelig forklaringen på hvordan HasseBasse kun slå om seg med penger i Gøteborg etter å ha glemt pengene i Danmark
Hvis jeg hadde slumpet til å skifte legning i Gøteborg, hadde jeg nok vurdert noe annet enn en lodden kar fra bøgda eller en blakk smått tilårskommen danskeDet var vel andre manneben han gne seg på, men regner med at du knep igjen Ted! Mannemann som du er!
Sånn ca. en om gangenHvor mye øl blir jekket..?
Ah, endelig forklaringen på hvordan HasseBasse kun slå om seg med penger i Gøteborg etter å ha glemt pengene i Danmark
Det var vel andre manneben han gne seg på, men regner med at du knep igjen Ted! Mannemann som du er!
Helt utroligt, så mye dere vet om akkurat det emnetHvis jeg hadde slumpet til å skifte legning i Gøteborg, hadde jeg nok vurdert noe annet enn en lodden kar fra bøgda eller en blakk smått tilårskommen danske
Sånn ja.Funny........
Den første som skriver i tråden, akkurat etter at jeg har byttet plate til neste, er
Vis vedlegget 1090803
Ny for meg, men den satt!Funny........
Vis vedlegget 1090803
Trudde jeg var aleine om og ha denne knall bra plate med kremen av svenske modern jazz artisterFår geare opp med litt rytmer før håndboldkampen Danmark/Tyskland.
Få opp blodtrykket, jekke en øl og heie på det beste laget
Først denne......
Vis vedlegget 1090888
Da husker du forferdeligt dårligtTrudde jeg var aleine om og ha denne
Sånn ja.
Kommentaren om platene over her var absolutt ikke ment som annet enn spøk.
Var aldrig i tvil. Du kan ta det helt roligt
Jeg var litt forundret over at du kom opp med det ene albumet etter det andre som jeg mangler.
Det er ellers litt uvanlig, for vi har tydeligvis ganske mange av de samme skivene i hyllene våre. At så skjedde, viser nok at du har adskillig flere titler enn meg i din samling. Det synes jeg jo egentlig bare er spennende. Var flere som ble presentert her jeg aldri har hørt.
Åhh du, du har ganske mange, som jeg aldrig har sett eller hørt om. Har ganske bred smak, men på en del, er
hyllene ganske så tynne. Som du så. Spillte AldiMeola, en annen kommer etterpå med 3 gode forslag på samme,
og...... jeg har ingen av de
Nå er nok ikke fusion/jazzrock det landskapet jeg har besøkt mest gjennom mitt musikkliv, men jeg har noen skiver med Miles Davis, Al DeMeola, Weather Report, Return to Forever, Eberson og litt forskjellig.
Har kun en LP med Cobham så vidt jeg husker; Magic. + noe med Miles Davis hvor han er i bandet. Jeff Beck spilte ei låt av Cobham som heter Stratus. God trommis.
Kryper til korste og innrømmer, at jeg rent faktisk spillet "Spectrum" med Cobham også den morgenen, og ja.....
der finnes det fantastiske nummeret "Stratus". Han spiller det live sammen med Tal Wilkenfeld og bandet på
Crossroads i 2007.
Er mer på feats jeg.
At denne Electrif Lycanthrope, som opprinnelig var en bootleg, ble utgitt offisielt på vanlig vis, så mange år etter, er helt utrolig. Bandet peaka med sin beste besetning og de beste låtene da de var i studio og spilte inn dette live.
Lowell George får vist alt han kunne.
Kan bare si meg HELT enig
Må være beste skiva utgitt på 2000 tallet for min del. Og utrolig nok også den Little Feat utgivelsen som har best lyd. Vinylen på mitt eks er aldeles plettfri. Helt perfekt.
Samme her..... Har aldrig fortrudt.... og igjen...... 1000 for at du fikk opp øynene mine for denne.
Som du husker var jeg nærmest i ekstase etter å ha fått denne i hus, og er det forsåvidt fremdeles. Hver gang den spilles, tenker jeg ; å fytterakkern! Kan det bli bedre enn dette?
NEI
Crank it up!
YES !!!
Ha en fin dag nede på kontinentet.
Takker........ og samme til deg
Kanskje jeg tok feil av rekkefølgen. Ikke for å skuffe deg, men det var nå @bluesbreaker , jeg mente...... sorryNy for meg, men den satt!
Har den bare på vinyl jeg, men brodern har DVD.Yepppss.....
Har set den mange ganger. Kjøpte først "Tonight at Ronnie Scott´s" på BluRay, og
senere på doppelt vinyl.
Det gliset på Tal etter først å ha mimikket en "Var dette bra nokk?" på "Cause We´ve Ended As Lovers"
er............. Priceless
Det var Crossroads, Dallas i 2004.Jeg husker ikke hvilket år, men min Crossroads-favoritt er definitivt Joe Walsh.
Han er aldeles crazy, men morsom også.