Så lenge man sitter inne og koser seg, verre med både ski og fotball i regn og slaps.Steinhardt opplegg her.
«Tidlig» oppe, nå sport!
Yngste barnebarn på 7 spiller håndball.
Vis vedlegget 1088325
Så lenge man sitter inne og koser seg, verre med både ski og fotball i regn og slaps.Steinhardt opplegg her.
«Tidlig» oppe, nå sport!
Yngste barnebarn på 7 spiller håndball.
Vis vedlegget 1088325
Ingen der siger, at det varer vedHASSE!!! Før middag????
Er riktignok en lodden jævel, men kan ikke huske du har sett meg naken.Den var nesten ferdig, da jeg tok bildet....... men........
det gav mersmak, så en till da. Er jeg våken nå...... Ja for faen.
Vet ikke, hvorfor jeg som det første tenker på @MakkinTosken hver gang jeg ser
dette cover. Må ha vært noen av de avatar´ene han har brukt de sisste årene
Vis vedlegget 1090759
Er vel nesten enda verre når du ikke husker det.(?) 🦧Er riktignok en lodden jævel, men kan ikke huske du har sett meg naken.
Nei... takk og lov...... Får la det bli ved det.Er riktignok en lodden jævel, men kan ikke huske du har sett meg naken.
Der overrasket du...... Skulle tro, du var eldstTydelig at denne tråden begynner å bli skakkjørt. Har ingen av skivene etter #4595...
Little Feat blir ikke feil.Funny........
Den første som skriver i tråden, akkurat etter at jeg har byttet plate til neste, er
den samme, som fikk meg til å kjøpe den
Vis vedlegget 1090803
Fixed itLittle Feat blirikkealdrig feil.
Takk for hjelp og korreksjon!Fixed it
Ah, endelig forklaringen på hvordan HasseBasse kun slå om seg med penger i Gøteborg etter å ha glemt pengene i DanmarkEr riktignok en lodden jævel, men kan ikke huske du har sett meg naken.
Det var vel andre manneben han gne seg på, men regner med at du knep igjen Ted! Mannemann som du er!Ah, endelig forklaringen på hvordan HasseBasse kun slå om seg med penger i Gøteborg etter å ha glemt pengene i Danmark
Hvis jeg hadde slumpet til å skifte legning i Gøteborg, hadde jeg nok vurdert noe annet enn en lodden kar fra bøgda eller en blakk smått tilårskommen danskeDet var vel andre manneben han gne seg på, men regner med at du knep igjen Ted! Mannemann som du er!